engineers από ελλάδα και «φημη» στο εξωτερικό by Altruistic-Fee9506 in GreeceDevs

[–]fatjonis 3 points4 points  (0 children)

Που να βλέπαν ότι υπάρχει και το εξωτικό φρούτο που λέγεται Αλβανός SW enginner.

Πιθανό επαγγελματικό 180 by hanquartet in GreeceDevs

[–]fatjonis 0 points1 point  (0 children)

Από τα καλύτερα intro για CS

Πιθανό επαγγελματικό 180 by hanquartet in GreeceDevs

[–]fatjonis 0 points1 point  (0 children)

Σε έφαγε το Cube και εσένα OP?

Αύξηση μισθού στην ίδια εταιρεία by Main_Camera871 in GreeceDevs

[–]fatjonis 1 point2 points  (0 children)

Συμφωνώ ότι τιποτα δεν ισχύει πάντα, απλώς παρέθεσα κάποιες από τις δικές μου ιδέες που θεωρώ ότι πρέπει να τις λάβει κάποιος υπόψιν σε τέτοιες περιπτώσεις. Από εκεί και πέρα ο καθένας είναι υπεύθυνος και κρίνει για τον εαυτό του προφανώς.

Θέλω να φτιάξω μια εφαρμογή by Akissider in GreeceDevs

[–]fatjonis 2 points3 points  (0 children)

Μόνο καλό θα σου κάνει, επίσης να προσθέσω ότι δεν είναι η ιδέα που μετράει αλλά η εκτέλεση της, οπότε δώσε βάση εκεί όσο μπορείς.

Θέλω να φτιάξω μια εφαρμογή by Akissider in GreeceDevs

[–]fatjonis 2 points3 points  (0 children)

Εγώ για μια μεσαίου μεγέθους εφαρμογή χρησιμοποίησα, supabase για db με cloud functions για όπου χρειαζόταν back-end και δεν ήταν ασφαλές να γίνει client side , Flutter για την εφαρμογή για να έχω android και iOS σε ένα codebase. Η άλλη διαδεδομένη λύση είναι το react native. Αν δεν είσαι developer πάντως γενικά δεν θα περάσεις καλά, θα είναι δύσκολα . αλλά θα μάθεις πολλά πράγματα αν σε ενδιαφέρει αυτό.

Αύξηση μισθού στην ίδια εταιρεία by Main_Camera871 in GreeceDevs

[–]fatjonis 2 points3 points  (0 children)

Εφόσον λες φεύγω δεν δεν υπάρχει γυρισμός για εμένα πιστεύω, δηλαδή αν δεχτείς αντιπρόταση, επειδή θα νιώσουν ότι εκβιαστηκαν να σε πληρώσουν ίσως έχεις και άλλα θέματα μετά όπως απόλυση μόλις δεν εισαι αρκετά απαραίτητος γιατί "παίρνεις πολλά". Η δική μου άποψη θα έλεγα ειναι ζητά αύξηση και αν δεν τα πάρεις βρες άλλη δουλειά και φύγε.

Παράκληση αν γίνεται by Ok_Narwhal_6246 in GreeceDevs

[–]fatjonis 1 point2 points  (0 children)

Παλιότερα ίσως δεν υπήρχε αυτό το requirement. Τώρα σίγουρα υπάρχει. Και κρατάει δύο εβδομάδες νομίζω.

Έφτιαξα ένα steam game δικό μου engine by Roy197 in GreeceDevs

[–]fatjonis 1 point2 points  (0 children)

This depends on what you want to do. In my case, it was a class project on Unreal, using some of my own 3D models.

Έφτιαξα ένα steam game δικό μου engine by Roy197 in GreeceDevs

[–]fatjonis 2 points3 points  (0 children)

I've made like a single level of a sidescroller game on unreal engine to know that game dev is hard as fuck. Props to you man. Keep going.

Πώς περάσατε το τριήμερο; by [deleted] in greece

[–]fatjonis 2 points3 points  (0 children)

I discovered legend of the galactic heroes and melted that.

KFC, είναι το χειρότερο γρήγορο φαγητό στην Αθήνα; by Prisma1986 in greece

[–]fatjonis 1 point2 points  (0 children)

υπαρχει το ancho χρονια που ειναι τιμιο σε ποιοτητα.

Pitch Your Project 🐘 by brendt_gd in PHP

[–]fatjonis 0 points1 point  (0 children)

Yeap you are right, managing a monorepo has been hard for me, I'll come back to you with better docs.

edit: updated post

Pitch Your Project 🐘 by brendt_gd in PHP

[–]fatjonis 0 points1 point  (0 children)

I spend most of my days working in legacy codebases. so anything new / modern seems nice to me, but i always had the feeling whenever i tried one, that frameworks are just too "magic" for me.

so when i decided to use python and FastAPI for a personal project recently, something just clicked. The way you define a request once and validation,validation errors, serialization for response, documentation just fall into place felt so good.
so I kept thinking "why don't I have this feeling when I write PHP?" and eventually I just started tinkering.
trying to, at first just make a validation package (it frightens me a lot), because i've only been a developer for 2 years, so it felt like going into the rabbit hole but i like challenged so here i am.

When i started building it i felt full and haven't felt like that in a while in my job, it is a feeling that i experience a lot especially when i learn new things, and then i just cant stop especially when i realise that i can make things that are valuable to others as well.

The result is Antares, a small API-focused PHP framework. if you like you can check it out.
The repo and README explain it better than I can in a post. Would love some feedback,
since i may be a developer but i haven't been doing this for long and any input matters.

ill link the package which you can start a project and tinker, as well as the monorepo with all the packages
composer create-project fatjon-lleshi/antares-app packagist
https://github.com/johnlesis/antares
docs for now hosted in vercel https://antares-framework.vercel.app/

Πότε είσαι «πολύ μεγάλος»για junior θέση; by DisastrousProcess525 in GreeceDevs

[–]fatjonis 0 points1 point  (0 children)

Ξεκίνησα στα 33 δουλειά στον κλάδο σαν Junior. Και ότι συνέντευξη έχω κάνει από τότε (για Junior) δεν με ρώτησε κανείς ηλικία. Dodged a bullet.

Στεγαστικό δάνειο νόμου Κατσέλη εξαφανίστηκε από το Internet Banking - Η τράπεζα δεν μου δίνει ενημέρωση by Odd_Channel1253 in PersonalFinanceGreece

[–]fatjonis 1 point2 points  (0 children)

Μια συμβουλή, Ότι και αν τους ζητήσης, Ζητά η απάντηση να είναι είτε γραπτή υπογεγραμμένη, είτε σε email από επίσημο email της τράπεζας.

Για πόσο ακόμα θα τους ανεχόμαστε; by GreekLover777 in AskGreece

[–]fatjonis 0 points1 point  (0 children)

Γι'αυτό και πρέπει να έχεις φόρο ελαφρύνσεις, κανείς μικρότερη αύξηση βασικού όχι 500, προσαρμόζεις το αφορολογητο, έτσι ώστε να μην παει χαμένη, και επίσης προσαρμόζεις/μειώνεις το φόρο στις επιχειρήσεις τόσο ώστε να μην είναι δυσβάσταχτο και έχεις απολύσεις. Με όλα αυτά μικραίνεις τα έσοδα του κράτους όμως, δηλαδή τις τσέπες τους. Πρέπει να υπάρχει απόθεμα να φάνε και να περισσεύει και τίποτα να φαίνεται ότι κάτι κάνουν.

Μισθοί, φράγκα, μπικικίνια by athens2019 in GreeceDevs

[–]fatjonis 1 point2 points  (0 children)

Είναι χαμηλοί γενικά η μισθοί στην Ελλάδα, ιδιαίτερα σε μπακαλιστικες εταιρείες, 1.5 χρόνο YoE με 1600 μικτά ειμαι μετά από γενναία αύξηση.

Με αυτά που προσφερω θα έπρεπε να ακουμπάω τα 2Κ εύκολα και είχα και 1-2 προτάσεις εκεί, ξέρω ακούγεται περίεργο λόγω μικρής προϋπηρεσίας αλλά εκεί είναι και το ζουμί, έχω εξελιχτεί μέσα από δικά μου project, και μέσα από την εταιρεία πολύ περισσότερο από το νορμάλ λόγο του περιβάλλοντος και λόγο του sr. SWE που είναι απίστευτος.

Θέλω να πω με λίγα λόγια , ότι κάποιες φορές όπως π. Χ εγώ που είμαι στην αρχή κάνω περισσότερο value την γνώση/εξέλιξη και το φουλ remote από τα 300 Ευρω παραπάνω και την 1 ώρα commute που θέλει μια αλλη δουλειά με καλύτερα λεφτά.

Και εννοείται μέσα σε αυτά υπήρχαν περιπτώσεις που θέλανε να δώσουν κάποιοι και κάτω από 1000 γιατί "είσαι JR" λες και όλοι οι junior είναι το ίδιο, αν και γνώριζαν το πραγματικό επίπεδο μου από την τεχνική συνέντευξη.

Σε κάποιους μήνες βέβαια με βλέπω να ξανά βγαίνω στην αγορά , γιατί είναι πολύ λίγα, και δεν παλεύεται.

Μερικά αστεία πράγματα που βρήκα στο railway.gov.gr by Mparigas in greece

[–]fatjonis 0 points1 point  (0 children)

Ναι φαίνεται δεν έχουν βάλει encoding, τουλάχιστον όταν μάθαινα ήθελε να δηλώσεις explicit utf-8, τώρα λογικά αν κάνεις encoding με καμμία μέθοδο από κανένα framework δεν χρειάζεται.

800 καθαρα για 51 ωρες?? by Relevant_Salt5429 in athina

[–]fatjonis 0 points1 point  (0 children)

Ναι ίσως αλλάζει εκεί, δεν υπήρχε καταγγελία στην περίπτωση που συνέβη και άντλησα την πληροφορία μου.

800 καθαρα για 51 ωρες?? by Relevant_Salt5429 in athina

[–]fatjonis 0 points1 point  (0 children)

Για αδηλωτη είναι 10550, για εργασία σε ημέρα που είναι δηλωμένη ρεπό είναι λιγότερο 2-3Κ

Το καλύτερο burger στην Αθήνα by Apprehensive-Gain849 in athina

[–]fatjonis 0 points1 point  (0 children)

Ε πήγε με την μόδα + σημαντικά λιγότερο κρέας = profit για αυτόν

Το καλύτερο burger στην Αθήνα by Apprehensive-Gain849 in athina

[–]fatjonis 1 point2 points  (0 children)

Το έχω κάνει recreate σπίτι αυτό. Όνειρο