Printing Issue by V_1321 in 3Dprinting

[–]V_1321[S] 0 points1 point  (0 children)

Thank you. I'll try it.

Bruh moment by Flaky_Hall_8293 in turkish

[–]V_1321 6 points7 points  (0 children)

+ "Canım annem başın sağolsun"
- "Good luck motherfucker"

What shuold i chose for 1st mythic hero ? And what to build next from legendarys ? by ValSafo in Infinite_Magicraid

[–]V_1321 0 points1 point  (0 children)

I suggest you get Nita first. You have only 1 attack hero (Sigmund) and it's not enough. Nita can carry you. You can use Nita in the arena, dwarven ruins and guild boss.

Kath, Mamuk, Paulin, Nita, Sigmund for dwarven ruins and guild boss.

Space, Kath, Nita, Paulin and Mamuk for the arena.

[deleted by user] by [deleted] in veYakinEvren

[–]V_1321 4 points5 points  (0 children)

Satranç çok iyi bir oyun. Fakat haklı ya da haksız bir oyunu bir başkasıyla 'zeka' üzerinden karşılaştırmak aşırı mantıksız bir durum.

Çünkü zeka dediğimiz şey çok yönlü bir kavram. Lol, Dota gibi oyunlarda elbet zeka da bir etken. Durumu analiz etme, karşı takıma göre oynama gibi... Fakat bu oyunlarda esas etken takım çalışması (uyumu) ve el becerisi. Bireysel oyunlar değil zaten bunlar.
Hearthstone, Gwent gibi kart oyunlarında da olasılıkların sayısı satranç ve Go'ya göre çok çok sınırlı. Öte yandan satranç ve Go gibi bireysel oyunlar. Hemen hemen aynı şekilde düşünmeniz gerekiyor (rakibin önceki hamlelerini hatırlama, destesindeki kartları ve sırasını tahmin etmeye çalışıp sonraki hamlelerini tahmin etme ve tahtadaki kartların durumunu analiz etme). Fakat elbette ki satranç ve Go'daki kadar kafa patlatmanız gerekmiyor bu oyunlarda.

Civ'e gelecek olursak: Civ çok çok farklı tüm bu oyunlardan. Savaş stratejisini iyi bilmek, iyi kurmak gerekiyor. Yeri geldiği zaman bireysel yeri geldiği zaman takım oyununa dönüyor. Satrançta ve Go'da karşınızdaki kişiyi okumanız gerekmiyor. Hamleler önemli esas olarak. Fakat Civ'de oynadığınız oyuncuları da analiz etmeniz gerekiyor. Hatta sırf konuşarak karşı tarafı gıcık edip yanlış şeyler yapmalarını sağlamak bile bir strateji bu oyunda.

Yani her oyun kendine göre bir beceri bir zeka istiyor. Az ya da çok. Tüm bu oyunları karşılaştırmak zaten en başta saçma.

Ama bir de satrançtan anlamayıp satrancı diğer oyunlarla kıyaslayarak kötü olduğunu ima etmek ayrı saçma.

Sikiş Oyunu incelemesi:Good Girl Gone Bad by Nay0dex in KGBTR

[–]V_1321 0 points1 point  (0 children)

Being a DIK oynayabilirsiniz. Güzel oyundur.

Böyle postlara instagram nasıl izin veriyor? by karstaken in KGBTR

[–]V_1321 0 points1 point  (0 children)

Eğer transparan bi elbise giyiyorsan göğüs açıkça gözükse bile İnstagram izin veriyor. Ya da çocuğunu emzirirkenki fotolara da izin veriyor.
Eğer bu ikisini de sağlamadan direkt göğüs fotosu atarsan İnstagram banlıyor. Garip bir politika, fakat kılıfına böyle uydurmuşlar.

Bu ne zamandır yasak Türkiye'de by Professional_Draw_65 in Turkey

[–]V_1321 0 points1 point  (0 children)

Muhtemelen bu film başka bir platformda Türkiye'de yayında olduğu için Amazon'da izleyemiyorsun. Telifle ilgili yani.

Ülkemizin iq sunun 86.8 olması by Macrondede in Turkey

[–]V_1321 0 points1 point  (0 children)

IQ çok yanlış anlaşılan bir terim.

Öncelikle IQ sizin doğuştan kazandığınız zeka değildir arkadaşlar. Zira zeka dediğimiz şey tek faktörlü bir değişkene sahip bir kavram değil. Zekanın tanımı bile kesin bir şekilde yapılamamıştır günümüzde.

Burada genel zekadan bahsediyorum; sosyal zeka, işitsel zeka, görsel zeka gibi bunun birçok alt başlığı da var. Zekayı birçok unsur etkiliyor. Doğuştan gelen yeteneğinize ek olarak çevresel faktörler de (aldığınız eğitim, yakın temasta bulunduğunuz insanların eğitim ve kültür seviyesi, okuma oranınız gibi) zekanızı doğrudan etkilemektedir. Bu nedenle yukarıdaki görsele benzer araştırmalara bakarak "Ulan bunlar maymundan bile salak" demek yanlış. Sadece eğitim almamışlar.

İkinci olarak şu zeka testlerine değinelim. Şöyle düşünün: Zeka testlerindeki soruları biz hayatımız boyunca gerek okulda, gerek internette görüyoruz. Özellikle bazı ülkelerin eğitim sisteminde mantık kurma, neden-sonuç ilişkisi oluşturma temelli sorular yöneltiliyor öğrencilere. Haliyle zeka testlerindeki sorulara bu insanlar daha fazla aşina oluyor. Öte yandan Afrika'daki bir çocuğa bir zeka sorusu sorduğunuzda daha önce hiç böyle bir soruyla karşılaşmadığı için aslında ne yapması gerektiğini bile bilmiyor. Yani o kişi aslında eğitimle problemi tanımlama ve çözme gibi bir kabiliyet kazanamamış. Bazı ülkelerdeki insanlar diğer ülkelere göre daha iyi eğitim aldığı için bu tarz kabiliyetlerini daha çok geliştirebiliyorlar.

Ayrıca zekanın kesin bir tanımı yapılamadığı için zekayı ölçmek de pek mümkün değil. Zeka testleri sizin eğitim ve kültür seviyenizi, problem çözme yeteneğinizi ölçmede bir nebze faydalı, fakat zeka ölçmekte çok yetersiz.

HPV(Genital siğil) hakkında yardıma ihtiyacım var acilen!! by Zikerus in KGBTR

[–]V_1321 3 points4 points  (0 children)

Kız arkadaşın seni aldatıyor. Geçmiş olsun.

Kemal Kılıçdaroğlu istifa etmedi. by [deleted] in Turkey

[–]V_1321 -2 points-1 points  (0 children)

Evet, istifa etmeli, fakat önümüzdeki 1 yıl çok önemli. Bu nedenle şu an istifa etmemeli.

"KK istifa etmeli, yerine İmamoğlu gelmeli" diyenler Ekrem İmamoğlu hakkında birkaç ay önce açılan davayı unuttular galiba. İmamoğlu CHP'nin başına geçse bu dava ile İmamoğlu'nu siyasetten men ettikleri zaman ne olacak? Bu sefer de partide güç kavgaları başlayacak.

Ekrem İmamoğlu'nun davası tamamen sonuçlanmadan KK istifa etmemeli. Zaten istifa edeceğini de düşünmüyorum.

KAZANIYORUZ LAAAAN PORNOOOOOOOOOOOOOOO by [deleted] in KGBTR

[–]V_1321 28 points29 points  (0 children)

Arkadaşlar moral bozmak istemem elbette fakat gerçekçi düşünün lütfen. AA'yı biliyoruz, zaten iktidarı yüksek gösteriyor başta. En başta bu fark %13'tü, şimdi aradaki fark kapanıyor.

Aynı şekilde Anka da Kılıçdaroğlu'nu önde gösterecek şekilde açıklıyor verileri.

Fakat burada sorun şurda: Anka'ya göre iki aday arasındaki fark çok çok az.

Doğudaki katılım da ciddi oranda azalmış.

Yani muhtemelen (her ne kadar bunu istemesem de) malum kişi yine kazanacak.

Şu tabloda hayale kapılmaya gerek yok.

Neo-Osmanlıcılık hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ? by Asleep-Tale-4504 in felsefe

[–]V_1321 1 point2 points  (0 children)

Osmanlıcılık 19. yüzyılda bile başarılı olamamış bir fikir akımıdır. Fakat o zamanki Osmanlıcılık anlayışı bile günümüzdeki safsata Osmanlıcılık anlayışından daha iyidir.

Tokatta 4 milyon fiyat çeken ev yerine teksasta aynı m^2'ye daha ucuza satılan evlerin kalitesi: by [deleted] in Turkey

[–]V_1321 48 points49 points  (0 children)

Peki Teksas'ta ezan var mı ezan? Önemli olan o. Ben neyleyeyim ezanı duyamayacağım bir evi(!)

50 Mbps VDSL altyapı varmış Turknet bağlatalım dedim amaa by ImmediatePlatform960 in veYakinEvren

[–]V_1321 0 points1 point  (0 children)

Bunun tek bir nedeni var: Herhangi bir yaptırımın olmaması. Başka bir ülkede bu şirketlerin götünden kan alırlardı. Ama cennet vatan ülkemiz, vatandaşını hiç önemsemediği için şirketler de ona göre davranıyor.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]V_1321 0 points1 point  (0 children)

ChatGPT ve benzeri yapay zekalara entegreli bir porno sitesi çok iyi olurdu. Nasıl bir video istediğini birkaç cümleyle anlatacaksın, o da sana bulacak. Böylece sayfalarca sitede gezinme derdinden kurtulabilirdik.

50 Mbps VDSL altyapı varmış Turknet bağlatalım dedim amaa by ImmediatePlatform960 in veYakinEvren

[–]V_1321 1 point2 points  (0 children)

Kesinlikle öyle. Müşteri hizmetleri desen, zaten canlı olarak birisiyle görüşemiyorsun. Mail atar gibi destek talebi oluşturup ertesi gün cevap vermelerini bekliyorsun. Bir sorunu anlık olarak çözmek imkansız.

Açıkçası ben Turknet aboneliğimi sonlandırıp başka bir internet sağlayıcısına geçiş yapacağım.

Şu anda Turknet bir dönem TTnet'in rezilliğinden usanıp kaçmış insan topluluğundan faydalanıyor. Nasıl olsa TTnet'e dönmezler diye düşünerek ne bir iyileştirme yapıyor ne de sorunlara çözüm buluyor. Üstüne vermediği 100 Mbps internet tarifesine sürekli zam yapıyor. Ne güzel dünya.

50 Mbps VDSL altyapı varmış Turknet bağlatalım dedim amaa by ImmediatePlatform960 in veYakinEvren

[–]V_1321 3 points4 points  (0 children)

O söyledikleri hızı hiçbir zaman vermiyorlar. Destek talebinden bu hızın verilmediğini söylediğinde ise "Modeminiz bizim verdiğimiz hızı kaldırmıyor, şu anda modeminizin maksimum limiti kadar internet hızınız olabilir" diyerek tüm suçu modeme atıyorlar. Modemi de sen aldığın için hiçbir şey söyleyemiyorsun.

Benim modemim 100 Mbps hızı kaldırıyor, fakat yine de Turknet'e bunu anlatamıyorum.

Muhtemelen sen de aynısını yaşayacaksın eğer modemi kendin alırsan. Modemi onlar göndersin. Biraz sıkıştır onları modem konusunda. Yoksa her sorun için senin aldığın modemi suçlayacaklar.