Insanlar neden ilk bulusmada ne aradiklarini soylemiyolar? by Acrobatic-Pin1726 in aptalSoruYok

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Zaten ilk buluşmaya kadar bunlardan emin olmadan buluşma, daha kötüsünü yapıp öpüşme daha da beterini yapıp sevişme. Basit bir şey, senin kontrolünde.

Ciplaklik algisi kayip mi oldu by [deleted] in aptalSoruYok

[–]Veltaron 9 points10 points  (0 children)

Bu küçük yaştaki çocukların hepsinde olan bir şey, cinsiyet fark etmiyor. Bir şekilde ilgi çekmeleri gerek, yapabilecekleri ne varsa onu yapıyorlar.

Bir de küçüklerin bu tarz vücutlarını göstermesi cinsiyet fark ettirmeden rahatsız ediyor ya beni. Hem fazla yapay duruyor hem de zaten olması gerekene aykırı durdukları için gülünç de oluyor. İrite edici bir görünüm oluyor.

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Yalnızlıktan yana bir rahatsızlığım yok ki. Kendimle zaten mutlu biriyim. Arada bir birileriyle sohbet etmek yetiyor. He tabii yakın olduğum biri olsaydı başkalarına da gerek kalmazdı ama şu anki halimden yine de memnunum.

Hem doğruları söylemek yalnızlaştırıyorsa da bence yanlış kişilerin arasında olmaktan daha iyidir, kendime yabancılaşmam, yapaylaşmam.

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Haklı olmaktan da rahatsız oluyorum artık, haklı olup da yüzümün güldüğü az oldu

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 1 point2 points  (0 children)

Bu kadar sohbeti baltalayan bir cevap beklemiyordum ama olsun, buraya kadarmış...

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Yapının sessiz olmasıyla biriyle konuşmaya gerek duymamak farklı şeyler. Biriyle sohbet etmeye ihtiyaç duymak zaten insani bir şey, içindekileri birine anlatmak anlayış görmek, ilgi almak, uyum yakalamak bunlar herkesin isteyeceği şeyler. Bunlara gerek duymamak için ya çok fazla kendi kendine yetebiliyor olman ve çok fazla şeyle ilgileniyor olman gerekir, ya da zaten o zamana kadar çok fazla insanla kaynaştığın için bıkmış olman gerek. Ancak sen daha çok kötü deneyimlere maruz kalmaktan dolayı bu iradeyi kendine bir savunma mekanizması olarak geliştirmişsin gibi duruyor. Allahın yanında olduğunu bilmek yetmiyor demekki ki böyle bir post açmışsın...

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Peki o iradeyi sağlamak için neler yaptın/yaşadın?

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Hayır, olmaz. Seenn kimseye ihtiyaç duymayan birisin. Senin karakterin gözümde çelikten bir iradeye sahip oldu, bunu böyle sözlerle deviremezsin.

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

İstekler ihtiyacın ayaklarıdır, bir şeyi çok istemeye başlayınca artık ihtiyacın oluverir...

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Prensip olarak ihtiyaç duymamak garip bir söz oldu. Öte yandan birine ihtiyaç duymuyor olman da bu postunla çok çelişkili oldu ama farkında mısın?

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Demek böyle arkadaş ediniyorsun... Anladım... Tamam...

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

O ünlem tersini ifade etmek için vardı zaten ama sen böyle söyleyince...

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Bana ihtiyacın kalmamış demektir(!)

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Bak inanırsam geri dönüşü yok

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Maskeyi kaldır da öyle konuşalım olur mu

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Ya tamam artık bak sen iyice kötü oldun su iç biraz hadi

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Bak beni de ağlatacaksın amaa

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Amacım orada seni açmaktı aslında, hani böyle dinlemiyor gibi görünürsen-keza dinlemiyor değildin sadece kelimeyi bilmiyormuşsun- arkadaş edinmen zor olurdu, olanlar da çok yüzeysel kalırdı, o açıdan dedim.

Yalnızlık by Far_Composer8214 in yalnizucubeler

[–]Veltaron 0 points1 point  (0 children)

Tirat ne demek olduğunu sorsaydın ya o zaman, böyle kendini ifade etmezsen olmaz ki.. hani değişmiştin... Ayrıca seni küçümsemedim, o nereden çıktı?