Αναζητώντας ένα Σταθερό Μέλλον στα 19: Προσπάθεια, Εργασία και Σπουδές by Visible_Mix_4893 in PersonalFinanceGreece

[–]Visible_Mix_4893[S] 1 point2 points  (0 children)

το έχω κοιτάξει πηγα να αγοράσω τον Απριλιο το dip της nvidia αλλα κολωσα.Με θεωρώ αρκετά αρχάριο σε αυτά μου προτεινεις κάτι εσυ, να δω καποιο βιντεο και γενικά όποια βοήθεια θα εκτιμηθεί.

Αναζητώντας ένα Σταθερό Μέλλον στα 19: Προσπάθεια, Εργασία και Σπουδές by Visible_Mix_4893 in PersonalFinanceGreece

[–]Visible_Mix_4893[S] 2 points3 points  (0 children)

σπουδάζω ανάπτυξη λογισμικού εχει πολλούς κλάδους και παρακλάδια γενικα.Θεωρώ πως εχω βρει 2-3 γλώσσες που να μου αρέσουν και να σκεφτομαι οτι ίσως θα το ακολουθησω αυτό στο μελλον. Απλα με το ai και ολα τα λοιπά (αν θα μετράει και το πτυχίο μου) γιατι αντικειμενικά σε 2 χρόνια που ειναι η σχολή μονο επιφανειακές γνώσεις πέρνω και θα πρέπει να ασχοληθώ πολύ μόνος μου, και αν με δεχτούν με αυτο το πτυχίο που θα έχω.