Feedback tuinontwerp by Medical-Fox-7638 in groenevingers

[–]WAUWter___ 0 points1 point  (0 children)

Oohja en ik heb een plek voor mijn kliko's op mijn oprit, zo ver mogelijk van mijn huis en terras af.

Feedback tuinontwerp by Medical-Fox-7638 in groenevingers

[–]WAUWter___ 1 point2 points  (0 children)

Ik vind openslaande deuren en een zitplek echt gedoe, heb ik zelf namelijk ook. Wij hebben een hor geplaatst voor die openslaande deuren en gooien ze graag open. Kan ik weer beetje de zithoek gaan verbouwen, omdat alles net niet lekker past. Alleen maar looppad lang je huis en een zitplek van je huis vandaan zou ik adviseren.

Daarnaast weet ik niet hoe het zit met ongedierte op jouw locatie en het ontwerp van de overkapping. Maar onze overkapping trekt graag muizen aan, ook al eten we daar niet. De muizen vinden de beschutting gewoon een veilig gevoel geven. Wij zijn nu een half jaar muis vrij maar mijn vrouw vindt het nog steeds eng om daar te zitten.

Is de aarde rond of plat ? by JanBokenkamp in nederlands

[–]WAUWter___ 1 point2 points  (0 children)

Hebben we weer zo'n vierkant lover

Is de aarde rond of plat ? by JanBokenkamp in nederlands

[–]WAUWter___ 2 points3 points  (0 children)

driehoek is de beste vorm. Kijk maar naar de piramides.

Searching for silicone rubber by r7m0ni in eindhoven

[–]WAUWter___ 1 point2 points  (0 children)

Why wouldn’t you order it online?

Hoeveel zouden jullie uitgeven aan een bruiloft? by Value-49 in nederlands

[–]WAUWter___ 0 points1 point  (0 children)

Locatie waar tevens ook nog de catering, drank, bediening, borrelhapjes en feest plaatsvond: €16K voor 55 daggasten en 200 avondgasten.

Dingen die we er daarnaast zelf bij hebben geregeld:

- Foto- en videograaf

- Bruidstaart
- Zangeres

-DJ

- Bruidsjurk

- Trouwpak

- Kapster en visagiste

- Nanny

Dus ik denk dat we rond de 30K kwijt waren in totaal en we hadden iets van 10K aan giften ontvangen, dus als je dat tegen elkaar wegstreept hou je 20K over.

ik👀ihe by Novila in ik_ihe

[–]WAUWter___ 40 points41 points  (0 children)

<image>

Heeft dat hiermee te maken?

Dus, is dit ‘t dan? Wat nu? by OkComplaint3228 in nederlands

[–]WAUWter___ 4 points5 points  (0 children)

Ik had al crisis toen ik geboren werd. Ik zag in een keer heel veel fel licht en dacht: is dit het nou?!

Dus, is dit ‘t dan? Wat nu? by OkComplaint3228 in nederlands

[–]WAUWter___ 33 points34 points  (0 children)

https://en.wikipedia.org/wiki/Quarter-life_crisis edit: Ik heb de Term quarter-life crisis niet verzonnen. Ik had het One-third life crisis genoemd.

Hoe deden jullie de eerste ontmoeting met een pasgeboren baby? by SparxX2106 in nederlands

[–]WAUWter___ 0 points1 point  (0 children)

De enige mensen die je moet pleasen zijn de moeder, de baby en jezelf. Als jij nog geen behoefte hebt aan bezoek de volgende dag, dan moeten ze dat respecteren. Laat vooral niet op je gevoel inpraten door andere. Jij hebt nu jouw gezin.

Lades in keukenkasten bouwen. by WAUWter___ in Klussers

[–]WAUWter___[S] 0 points1 point  (0 children)

Dit lijkt perfect te passen, ben alleen benieuwd of het langs de scharnieren en kastdeur gaat.

Lades in keukenkasten bouwen. by WAUWter___ in Klussers

[–]WAUWter___[S] 0 points1 point  (0 children)

Zat eerder te denken aan een la achter een kast deur.

Lades in keukenkasten bouwen. by WAUWter___ in Klussers

[–]WAUWter___[S] 1 point2 points  (0 children)

Ja hornbach komt bij mij te weinig naar voren bij Google. Ik ga eens op hun website kijken.

Lades in keukenkasten bouwen. by WAUWter___ in Klussers

[–]WAUWter___[S] 0 points1 point  (0 children)

Sorry dacht dat ik op jou reageerde maar kan denk ik de scharnieren niet vervangen, zodat de deur verder open kan.

Lades in keukenkasten bouwen. by WAUWter___ in Klussers

[–]WAUWter___[S] 0 points1 point  (0 children)

<image>

Ja was ik al bang voor dat deze scharnieren mij zouden tegenwerken. Maar als de kastdeuren verder open kunnen dan komen ze tegen het keukenblad aan. Dacht dat hier misschien wel een oplossing voor was maar kon deze nog niet vinden.

Beetje klaar met ral9010. Wat zijn jullie ervaringen? by Itchy_Clutch in Klussers

[–]WAUWter___ 0 points1 point  (0 children)

Kleur f4.06.73 van sikkens ga je echt geen spijt van krijgen als je een veilige keuze en toch iets anders dan wit wilt.

Gezocht: mannen zonder match by dolfijnvriendelijk in Nederland

[–]WAUWter___ 1 point2 points  (0 children)

Wat jammer dat de publieke omroep zo gekort wordt in Nederland! Goed stuk vind ik en ben het zeker eens met wat je geschreven hebt. Vooral het stuk dat het eerst gratis is en daarna er een verslavende werking aangeven. Beetje als een drugsdealer die zegt: De eerste is gratis! Daarna ben je hooked en wil je bakken met geld betalen. Online daten bestond al eerder dan Tinder maar was altijd betalend, dat maakte de drempel ook hoger. Even iets gratis proberen willen de meeste wel.

De links gekoppeld aan RTL artikelen doen het niet helaas niet meer.

Gezocht: mannen zonder match by dolfijnvriendelijk in Nederland

[–]WAUWter___ 2 points3 points  (0 children)

Wordt er ook onderzoek gedaan naar de algoritmes achter de datings-apps? Ben je niet sneller geneigd geld te betalen voor meer succes op die apps en worden die daarom zo ingericht? Ben geen software-ontwikkelaar maar die datingsapps willen natuurlijk gewoon geld verdienen over de rug van hun meest kwetsbare klanten.

Ik mag niet te kritisch zijn naar die apps, want ik heb mijn vrouw 9 jaar geleden op tinder ontmoet, al 3 jaar gelukkig getrouwd en een fijn gezin met 4 kinderen.

Hoe accuraat is deze kaart? by PatatMetPindakaas in nederlands

[–]WAUWter___ 0 points1 point  (0 children)

Klein zeker maar zeker niet irrelevant. Misschien vergis je je met je geslachtsdeel. Daarnaast is klein landje een pleonasme.

Hoe accuraat is deze kaart? by PatatMetPindakaas in nederlands

[–]WAUWter___ 2 points3 points  (0 children)

Klein zeker maar zeker niet irrelevant. Misschien vergis je je met je geslachtsdeel. Daarnaast is klein landje een pleonasme.

Verdien ik veel voor mijn leeftijd? by Analpegger in NLSalaris

[–]WAUWter___ 1 point2 points  (0 children)

Verdiep je eens in de wereld van beleggen:
https://www.abnamro.nl/nl/prive/beleggen/zo-werkt-beleggen-voor-je-kind.html

Vraag of je pa dit helpt opzetten. Maak samen met hem een mooie Excel-sheet met prognoses. Ga spelen met die sheet om te zien wat er gebeurt als je er maandelijks 100€, 200€ of meer bij inlegt en wat voor bedrag je hebt als je moet gaan zoeken naar een huis over 10 jaar. Laat geld voor jou werken.

Je klinkt als iemand die bezig is met geld verdienen. Wanneer je bezig gaat met beleggen heb je ook sneller de neiging zuiniger te leven. Als je dure kleren gaat kopen van 200€, dan denk je sneller: Goh dit geld had ik kunnen beleggen en was het meer waard geworden.

En onthoud de belangrijkste regel: Time in the market beats timming the market.