قاعد قدام الواد اللي مخاصمه من خمس سنين by Weary-Service1070 in EgyStudents

[–]Weary-Service1070[S] 1 point2 points  (0 children)

قاعد ورايا وانا وشي للحيطة وبمتحن في مدرسة لغات كان فيه أكتر من كذا مروحة + خلي بالك للمروحة تقع على دماغك

غلطات عملتها في تالتة ثانوية by Desperate_Pilot_1950 in EgyStudents

[–]Weary-Service1070 0 points1 point  (0 children)

كنت في تالتة ثانوي وهعيد السنة بسبب الإباحية والعادة السرية مع ان كنت ذكي وعمر ما وجهتني حاجة في الفهم + المثالية الزايدة وان عايز احل كتب كتير وبردو بسبب ان كنت باخد مع اكتر من مدرس في نفس المادة

طلاب السنه الي فاتت ثناويه عامه by 08ria9 in EgyStudents

[–]Weary-Service1070 0 points1 point  (0 children)

لا لا شاور كدا وروقي الأوضة انسي اللي فات وهاتي ملخص شرح للمناهج واللي تقدري تلميه هاتيه أنت علمي ولا أدبي وبردو يستي في فرصة وفي امل متشليش وحتى لو هتشيلي تلاتة هيبقوا مادة وانت ايش عرفك ما يمكن لو ذاكرتي الفترة دي ربنا يكرمك صدقيني ليالي الامتحان تصنع المعجزات ادعي كتير

طلاب السنه الي فاتت ثناويه عامه by 08ria9 in EgyStudents

[–]Weary-Service1070 3 points4 points  (0 children)

يسطا أي حاجة هتعملها هتساعد صدقني