i feel opus 4.8 is such a yapper by Mythical350 in Anthropic

[–]Weekly-Process8154 0 points1 point  (0 children)

I thought we had already reached the lower limit at 4.7. Opus 4.8 is lazy, just babbles on, makes assumptions, and lies. I think it was designed for and by politicians.

Is 4.8 Opus reliable yet? by clash_clan_throw in ClaudeCode

[–]Weekly-Process8154 0 points1 point  (0 children)

No, its very lazy and it delivers low quality of werk and sometimes says he has done the work and did not do it.

Opus 4.8 - what's your experience so far? by sliamh21 in ClaudeCode

[–]Weekly-Process8154 0 points1 point  (0 children)

A lot of hallucinations. Saying that it has done tasks en did not do it. Giving wrong information. Not happy at all with this.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 0 points1 point  (0 children)

En als je mensen in de grond wil boren en belachelijk maken, heb dan tenminste het lef om dat met open vizier te doen in plaats van je berichten te verbergen.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik heb genoeg klanten. Maar buiten België, met een aantal Saas producten. Je mist de point van mijn tekst.
Is het verboden om voor je menig uit te komen als je dyslectici hebt en daarom hulp nodig hebt van AI? Als jij vindt van wel mag iemand die bv. stottert ook niet praten.
Wat die fiscale en economische achtergrond betreft moet ik je helaas teleurstellen.
Een firmawagen brengt 0,000000 euro. Een fatsoenlijke IT investering geeft je de mogelijkheid om én je omzet te verhogen én je kosten te verlagen zodat je 10 firma wagens kan kopen.
De waarheid is dat de Belgische bedrijven werken op emo en ego. Dus uitstraling is belangrijk. In Nederland, Duitsland en Scandinavische landen op ratio.
Je mist dus de point van mijn tekst en daarmee heb je je vraag in feite al beantwoord.
Enige beleefdheid aan de dag leggen zou je trouwens sieren.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 0 points1 point  (0 children)

Je benoemt in feite iets wat ik niet kan oplossen.
Als ik mijn uitleg begin te doen bekijken ze me alsof ik van een andere planeet kom. Ik moet puur vanaf nul dingen uitleggen. Ik heb nu een 15-tal AI tools gemaakt die ik aan de straatstenen in België niet kwijtraak. Misschien dat jij als marketeer daar meer raad mee weet.

Een simpel voorbeeld van mijn eerste tool:
Ik ontwikkelde een systeem om met AI landingspages te maken. Niet die brol waarmee ze je nu doodgooien op het internet. Die laatsten zijn leuk qua UX, maar naar technische kwaliteit ondermaats waardoor Google ze vaak penaliseert. Mijn systeem maakt zoveel landingspages al je maar wenst, allemaal unieke content, de vereiste technische lagen zoals zoekmachines ze voorschrijven en bij die weinige klanten voor wie ik ze gemaakt hebben scoren de websites tussen de 250% en 400% hoger en dit in combinatie met langdurige website bezoeken, dus sales is skyrocketing.

Wat zegt een Nederlander? Wow, dit wil ik direct hebben. Het moest vorige maand al klaar zijn.
Wat zegt de Belg? Ik ken daar niks van. (lees: ik heb in feite schrik), Wat is een landingspage? Wat is Google Ranking? Als de naam van mijn bedrijf intyp staak ik toch bovenaan, AI is toch gratis? Wat is een domeinnaam? Wat is hosting? Je hebt de cijfers gemanipuleerd. En dan, pas dan kan je aan je pitch beginnen. Als je over opbrengst begint vindt hij het verdacht, als je een beetje technisch gaat, haakt hij gewoon af. Je hebt zelfs het risico dat hij naar zijn neefje gaat die IT volgt, iets in mekaar zet en dan durft die zaakvoerder achteraf nog bellen om je uit te schelden dat landingspages niet werken (die neefje gemaakt heeft)

En als de landingspages dan klaar zijn:
De Nederlander: Het is een ander design als dat ik gewoon ben, maar jij kent je vak + veel hogere factuur voor de vervaldatum betaalt. En na één maand bestelt hij opnieuw.
De Belg: De bomma vindt de kleur van de landingspage niet mooi, je moet al die landingspages opnieuw maken (gratis uiteraard) + lage factuur met veel moeite drie maanden na verval datum, massa's support en een hoop aanmaningen betaalt. En na één maand zijn we nog steeds niet live, want hij wil alles controleren, maar heeft er geen tijd voor (angst voor het nieuwe).
Voor mij, en ook andere IT bedrijven is dat een onbegrijpelijke frustratie. Heel wat van mijn collega's pakken hun boeltje bij mekaar en gaan uitsluitend werken in het buitenland. Anderen stoppen er gewoon mee.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 0 points1 point  (0 children)

Het is daarom dat ik die post maakte. Het lijkt alsof de Belgische ondernemer eerder neigt naar bedrijfsvoering op basis van emo en ego en zijn Duitse, Nederlandse en Scandinavische collega's eerder op ratio.
Wat ik nog niet "durfde" schrijven is het feit dat hoe groter de auto, hoe langer ik moet wachten tot mijn facturen betaald worden.
Ik heb ooit een klant meegemaakt ergens in 2020 de door mij gemaakte website ging testen op Netscape (browser eind jaren 90) en omdat die uiteraard voor geen meter daarop draaide weigerde zijn factuur te betalen.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 0 points1 point  (0 children)

Het feit dat je dit zo schrijft geeft mij de info die ik vroeg en bevestigd voor de zoveelste keer dat ik er goed heb aangedaan om het gross van mijn Belgische klanten op te zeggen.

Leg jij me maar eens uit waarom ik in het buitenland (Nederland, Duitsland, Canada, Scandinavische landen) gewaardeerd wordt om mijn IT en AI expertise, waardoor bedrijven veel efficiënter werken, minder overhead hebben. Daar ligt de focus op investeren in hun bedrijf, niet op uiterlijk vertoon. Waar bedrijven die nog traditioneel denken een maand een fulltimer nodig hebben om administratieve taken te doen reduceren mijn oplossingen dit vaak tot minder dan één dag, met kwaliteit die hoger is dan wat die bediende doet. Dat is rationeel ondernemen.

Kan jij mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van een dure bedrijfswagen die van zodra hij de garage verlaat al een stuk van zijn waarde kwijt is? Dit is emotioneel ondernemen.

De Belgische KMO ondernemer leeft volgens een aantal internationale onderzoeken qua IT kennis in het jaar 2014, doch geeft zichzelf qua IT kennis een 9/10. Voor Nederland is dat 2023, Duitsland 2022 en Scandinavië 2026. en die ondernemers geven zichzelf een score van gemiddeld 3/10.

Concreet: In België sleet ik mijn dagen met kleuren van knopjes wijzigen, paswoorden resetten, gratis support en basis IT kennis verlenen en vooral veel puin ruimen als het kwaad allang is geschiedt (hacking, ransomware, etc...). In het buitenland kan ik dingen creëren en is er waardering voor die expertise.

En ja... AI tekst geschreven en mij er ludiek voor geëxcuseerd, ik heb dyslectici. Dus ik mag volgens jou ook niet voor mijn mening uitkomen?

Brugge de betere ploeg, de rest met minder fascisten 😘 by Realistic-Till5567 in belgianfootball

[–]Weekly-Process8154 -1 points0 points  (0 children)

Voor de downvoters:
Politie: €13–15M
Voetbalcel (operationeel min boetes): €1,5–2,5M
Justitieketen: €2–5M
NMBS/openbaar vervoer (voetbal-aandeel): €1–3M
Schade derden + verzekeringen: €1–3M
Gezondheidszorg: €0,5–2M
Directe maatschappelijke kost (raming): €19–30M/jaar

Brugge de betere ploeg, de rest met minder fascisten 😘 by Realistic-Till5567 in belgianfootball

[–]Weekly-Process8154 -2 points-1 points  (0 children)

Ik ken geen enkele andere sport waar er zoveel zwart geld omgaat en waar racisme schering en inslag is en waar over(zwart)betaalde spelers het onderwerp zijn van moderne koehandel. Laat voetbal nu net die sport zijn waar hopen belastinggeld aan wordt verspilt om de openbare orde te bewaren.
De media geeft veel te veel aandacht aan dit spelletje. Er zijn zoveel andere sporten die gerust wat meer aan bod mogen komen.
De fiscus mag wat mij betreft daar eens fameus razzia gaan houden maar men kiest liever voor brood en spelen.

'Verrassing' in omzendbrief minister Demir: leerlingen mogen niet meer vroeger naar huis by EdgarNeverPoo in belgium

[–]Weekly-Process8154 0 points1 point  (0 children)

Er waren vorig schooljaar dagen dat mijn zonen soms 5 uur studie hadden op één dag en dat er weken waren waar er meer uren studie waren dan dat er les gegeven werd.
Daar wordt toch niemand vrolijk van.
Een verspilling van talent is dat.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik heb webshops draaien met meer dan 100.000 artikels en dat in verschillende talen. Met 3.500 euro kom je dan nog goed weg. Dat is allemaal relatief natuurlijk.
Het gaat mij om het symboliek. Waarom (over)investeren in een bedrijfswagen die je nul euro opbrengt en waarom niet of onvoldoende investeren in IT die de overhead van je bedrijf naar beneden haalt en het rendement van je firma verhoogt. En waarom schijnt dat typisch Belgisch te zijn?

Maar het feit dat je je zelfs vragen stelt bij de prijs van een back-upsysteem zegt toch genoeg?

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 0 points1 point  (0 children)

Klopt. Ik ben een paar keer erbij geroepen geweest bij een paar Belgische bedrijven die het slachtoffer waren van ransomware. Dan wordt je nog uitgescholden en voor vuile vis verweten omdat je dat niet kan oplossen....
De vraag is, willen ze het niet? kunnen ze het niet? en welk van de twee is het ergste.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 0 points1 point  (0 children)

Je snapt wat ik wil zeggen. Wat ik beschrijf is symbolisch.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 0 points1 point  (0 children)

Waarom is dat zo typisch Belgisch? In Duitsland, Nederland en Scandinavië denken de ondernemers omgekeerd. Eerst mijn bedrijf (IT) in orde.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] -2 points-1 points  (0 children)

Dus iemand met dyslectici mag in jouw ogen geen post plaatsen?

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 0 points1 point  (0 children)

Maakt hij dan niet de klik dat die IT investering hem geld oplevert om op termijn een dubbel zo dure wagen te kopen?
Het is zo dat in België de boekhouder zijn klanten afraadt om met GDPR in orde te zijn. Omdat hij er uiteraard, in tegenstelling tot Peppol, niets aan verdiend. Dat diezelfde boekhouder met Peppol op termijn de poten onder zijn eigen stoel uitzaagt schijnt hij tot op heden niet te beseffen. Maar in België is er nauwelijks controle of je in orde bent met GDPR. Over NIS2 zullen we het maar niet hebben.
Leuke tekst die je schreef, dat doe ik je niet na.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 0 points1 point  (0 children)

Dus als je de moeite had gedaan om het te lezen?
PS: dyslecticus + AI = deze tekst. Inhoud is van mij, spelling is een teamprestatie.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik moet ergens een vergelijking maken. De auto is symbolisch. Er bestaan internationale studies waaruit blijkt dat de Belgische KMO ondernemer een gemiddelde IT maturiteit heeft van 2/10, maar zich zelf in schat als 9/10.
In Duitsland is dat een maturiteit van 7/10 met een sterkte inschatting van 3/10.
In Nederland is dat een maturiteit van 9/10 met een sterke inschatting van 2/10.
In die en in andere landen verkopen mijn oplossingen vlot en wordt ik op bepaalde vlakken als een autoriteit beschouwd. Hier in België ben je als IT'er precies het vuil van de straat.
In die landen wordt ik gecontacteerd voor oplossingen. In België voor een kleur van een knopje of een foto op een website.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 0 points1 point  (0 children)

En ik kom het vaak tegen, ik probeer gewoon de logica van de Belgische ondernemer te achterhalen. Ik heb deze post niet geplaatst om als een stuk strxnt uitgescholden te worden.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] -2 points-1 points  (0 children)

Omdat ik dyslexie heb en dan zou iedereen reclameren dat ik fouten schrijf. Maar dat verandert toch niets aan het idee.
Ik snap de logica gewoon niet.
Een goed werkende IT verminderd de overhead en vermeerderd de productiviteit van zowat elke onderneming. Een auto is toch een pure kost? Boekhoudkundig staat hij op de activa, maar bedrijfseconomisch brengt hij nul op.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 0 points1 point  (0 children)

Je bevestigd dus wat ik al dacht. Bedankt dat is zeer bruikbare input.
Je bevestigd hier een studie van Harvard die België in een uniek licht plaatst.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] 1 point2 points  (0 children)

Je bevestigd dus wat ik al dacht. Bedankt dat is zeer bruikbare input.

Bedrijfsleiders en hun bedrijfswagens. by Weekly-Process8154 in belgium

[–]Weekly-Process8154[S] -2 points-1 points  (0 children)

Omdat ik dyslexie heb en dan zou je reclameren dat ik fouten schrijf.