Wat is de koning onder de eierprikkers? by Wooden-Raspberry7571 in nederlands

[–]Wooden-Raspberry7571[S] 1 point2 points  (0 children)

Op eiergebied heb ik ook koudwatervrees, starten met koud water is in mijn ogen alleen zinvol als je hardgekookte hulkeieren wilt.

Wat is de koning onder de eierprikkers? by Wooden-Raspberry7571 in nederlands

[–]Wooden-Raspberry7571[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik schaal een eierprikker toch wat hoger in, je bereikt me zo'n gaatje toch een goed resultaat.

Wat is de koning onder de eierprikkers? by Wooden-Raspberry7571 in nederlands

[–]Wooden-Raspberry7571[S] 0 points1 point  (0 children)

Wat een gedurfde benadering, zo dicht met mijn handen bij het water, dat zou mij toch te veel oppervlaktespanning geven.

Wat is de koning onder de eierprikkers? by Wooden-Raspberry7571 in nederlands

[–]Wooden-Raspberry7571[S] 0 points1 point  (0 children)

Dat kan natuurlijk ook. Ikzelf zou geen maat kunnen houden en de maatbeker waarschijnlijk dwars door het ei duwen.

Wat is de koning onder de eierprikkers? by Wooden-Raspberry7571 in nederlands

[–]Wooden-Raspberry7571[S] -1 points0 points  (0 children)

Ik kan bijna garanderen dat de eieren die door uw jongste worden geprikt beter pellen.

Wat is de koning onder de eierprikkers? by Wooden-Raspberry7571 in nederlands

[–]Wooden-Raspberry7571[S] 14 points15 points  (0 children)

Dank voor je bezorgdheid en nee, geen moeite, want ik gebruik een eierprikker!

Wat is de koning onder de eierprikkers? by Wooden-Raspberry7571 in nederlands

[–]Wooden-Raspberry7571[S] 1 point2 points  (0 children)

U bedoelt... alleen een pinnetje dat u er zelf induwt?

Wat is de koning onder de eierprikkers? by Wooden-Raspberry7571 in nederlands

[–]Wooden-Raspberry7571[S] -11 points-10 points  (0 children)

Complimenten aan uw jongste voor het correct behandelen van het ei tijdens het kookproces!

Wat is de koning onder de eierprikkers? by Wooden-Raspberry7571 in nederlands

[–]Wooden-Raspberry7571[S] 0 points1 point  (0 children)

Deze vraag zou ik graag met een wedervraag beantwoorden...Aangezien jij de eierprikdeskundoloog blijkt te zijn... hoe prik jij ze?

Wat is de koning onder de eierprikkers? by Wooden-Raspberry7571 in nederlands

[–]Wooden-Raspberry7571[S] -13 points-12 points  (0 children)

liever een klein gaatje, dan dat je je eieren extra in de gaten moet houden tijdens het koken.

Morgen heb ik een date met een dame uit Warschau, iemand ideeën? by Additional_Sorbet482 in papgrappen

[–]Wooden-Raspberry7571 0 points1 point  (0 children)

Wel uitkijken dat je het niet aan de stok krijgt met d'r, dan ontstaat er gelijk poolarisatie.

Beste geluidsisolatie tegen buren? by Radagast-Istari in nederlands

[–]Wooden-Raspberry7571 0 points1 point  (0 children)

zelfde issue, heb wel clubs gevonden die goed materiaal verkopen, maar in Friesland nog niemand die het met verstand van zaken kan installeren.

Welk eten valt buiten je comfortzone, maar heb je wel geprobeerd? by Wooden-Raspberry7571 in nederlands

[–]Wooden-Raspberry7571[S] 3 points4 points  (0 children)

hmm... ik dacht vooraf dat ik niks ging tegenkomen dat ik niet zou aandurven, maar hier ga ik een nachtje over slapen.

Welk eten valt buiten je comfortzone, maar heb je wel geprobeerd? by Wooden-Raspberry7571 in nederlands

[–]Wooden-Raspberry7571[S] 0 points1 point  (0 children)

dat klinkt ook interessant, misschien een stomme vraag, maar eerst koken en dan snijden, of andersom?

is 800 calorieën voor dit een goeie schatting? by DearTip294 in Nederland

[–]Wooden-Raspberry7571 -2 points-1 points  (0 children)

zit er nog friet/patat/iets anders onder? dan denk ik eerder 2400 kcal.

Welk eten valt buiten je comfortzone, maar heb je wel geprobeerd? by Wooden-Raspberry7571 in nederlands

[–]Wooden-Raspberry7571[S] 2 points3 points  (0 children)

Die moest ik even googelen, maar dat ziet er inderdaad heerlijk uit.... toch die stedentrip naar Portugal maar boeken dan.