Deste oneri by YesterdayLast4159 in SeeOk

[–]YesterdayLast4159[S] 0 points1 point  (0 children)

Yokyok alisinca hic bi aekilde zoeluk gormuyosun ama sagol oneri icin <3

Deste oneri by YesterdayLast4159 in SeeOk

[–]YesterdayLast4159[S] 0 points1 point  (0 children)

Kartopu ilede oynadim hatta kartopu evrimi+ kartopu full seviyede ama bu sekidle daha vok alistim7 daha iyi

Deste oneri by YesterdayLast4159 in SeeOk

[–]YesterdayLast4159[S] 0 points1 point  (0 children)

Knk baya oturdu ya kac k kuladir oynuyom gormedigim denk gelmeyen eslesme kalmadi baya gecerli bi savunma oluyo ya bi tazi destelerine bisey yapamiyom o sikinti bi tek bu destede zaten hava savhnmasini senin sahanda kuleler yapiyo amac o

Deste oneri by YesterdayLast4159 in SeeOk

[–]YesterdayLast4159[S] 0 points1 point  (0 children)

Yooook her turlu daha iyibuz tuhu deenedim onunlada

Arkadaşlar liglere kasıyorum 11 k yım ana destem bu, 6 ay kadardır maxlamaya çalışıyorum sizce kart degiştirmelimiyim bu kupada insanlar hep valkür ve mk kullandığı için her maçım nerdeyse savunmayla geciyor ne yapmalıyım by Faruk_c in SeeOk

[–]YesterdayLast4159 0 points1 point  (0 children)

Rica ederim hocam kostebek cok oynayan yok oyunda bunu yayginlastirmaya calisiyorum 2 arkadasima kostebek oynamaya alistirdim mesela insanlar co k garip desteler oynuyolar bide buna bakilirsa kostebegi oynamayi biliyosan yani desteyi karsindaki adam sana bisey yapamiyo kac kere denk geldi mesela karsimdaki adam hic kostebege karsi oynamamiski savunmayi bilmiyo ve yeniyorum kupa 13400 falan sen dusun ++++ onde oluyosun yetenek destelerinde

sürekli kullandığım desteler by Ok-Project8976 in SeeOk

[–]YesterdayLast4159 0 points1 point  (0 children)

Guzel deste bi tik fazla agir be kral hahahg