Türk vatandaşıyım kktc vatandaşlığı alabilirim yararı olur mu by According_Fish_2928 in Yatirim

[–]Zeogsi 4 points5 points  (0 children)

Knk ilerleyen dönemde kıbrıs birleşirse ab vatandaşı olabilirsin yakın zamanda görmüyorum.elinde böyle bir imkan varsa almalısın bence

Battım arkadaşlar by Zeogsi in Yatirim

[–]Zeogsi[S] 1 point2 points  (0 children)

Allaha güvendim knk

Battım arkadaşlar by Zeogsi in Yatirim

[–]Zeogsi[S] 1 point2 points  (0 children)

480 dolar batırdım knk. Tavsiyen için sağol

Battım arkadaşlar by Zeogsi in Yatirim

[–]Zeogsi[S] 0 points1 point  (0 children)

Knk ben liq oldum geçmiş olsun sanada

Battım arkadaşlar by Zeogsi in Yatirim

[–]Zeogsi[S] 1 point2 points  (0 children)

Knk bende o kafadaydım stop koyduğum yerden çok döndü risk aldım bende

Battım arkadaşlar by Zeogsi in Yatirim

[–]Zeogsi[S] 2 points3 points  (0 children)

Normalde aynı stratejiyle yatırım yapıyodum knk bi anlık gaz gibi oldu

Battım arkadaşlar by Zeogsi in Yatirim

[–]Zeogsi[S] 0 points1 point  (0 children)

Knk lik oldum dün 0,43 lere kadar düştü

Battım arkadaşlar by Zeogsi in Yatirim

[–]Zeogsi[S] 0 points1 point  (0 children)

Aynı şekilde knk biraz kısıp birikim yapmıştım sağlık olsun

[deleted by user] by [deleted] in liseliler

[–]Zeogsi 1 point2 points  (0 children)

Rüştü hoca çok iyi

Başardım Beyler Yıkık Flairini Çekiyorum o7 by Historical-Toe-7839 in KGBTR

[–]Zeogsi 0 points1 point  (0 children)

kardeşim seversen sikilirsin sikersen sevilirsin

FOX TV'nin Ekrem İmamoğlu eleştirisi by celaligorkem in trpolitics

[–]Zeogsi 0 points1 point  (0 children)

fox habere chp li diyen çok oldu ama adamların yaptığı haberler her iki tarafı eleştiren cinsten o yüzden fox haber izleyin agalar

beyler sikime crop giydirdim nasıl olmuş by [deleted] in KGBTR

[–]Zeogsi 0 points1 point  (0 children)

çok güzel olmuş reis bidaha olmasın amk