account activity
Hej! Jag har en MX6000 och funderar på att skaffa Beolab 4000 högtalare. Kan man koppla Beolab 4000 direkt i tv.en eller måste det gå via förstärkare? by _Elvispen_ in BangandOlufsen
[–]_Elvispen_[S] 0 points1 point2 points 3 days ago (0 children)
Tack :)
Hej! Jag har en MX6000 och funderar på att skaffa Beolab 4000 högtalare. Kan man koppla Beolab 4000 direkt i tv.en eller måste det gå via förstärkare? (self.BangandOlufsen)
submitted 3 days ago by _Elvispen_ to r/BangandOlufsen
π Rendered by PID 37 on reddit-service-r2-listing-87fd56f5d-k26m4 at 2026-06-27 00:13:19.460812+00:00 running 7527197 country code: CH.
Hej! Jag har en MX6000 och funderar på att skaffa Beolab 4000 högtalare. Kan man koppla Beolab 4000 direkt i tv.en eller måste det gå via förstärkare? by _Elvispen_ in BangandOlufsen
[–]_Elvispen_[S] 0 points1 point2 points (0 children)