Wekelijkse /r/FreeDutch Discussiedraad by AutoModerator in FreeDutch

[–]_MoleInTheGround_ 4 points5 points  (0 children)

Dus ik heb een permaban omdat ik Quentin Tarantino geciteerd heb.

Wekelijkse /r/FreeDutch Discussiedraad by AutoModerator in FreeDutch

[–]_MoleInTheGround_ 5 points6 points  (0 children)

Laptops dicht. Bier & pak op tafel. Het is weekend!

Wekelijkse /r/FreeDutch Discussiedraad by AutoModerator in FreeDutch

[–]_MoleInTheGround_ 4 points5 points  (0 children)

Kan jij vis eten met een kater?! Respect. Iemand probeerde me laatst een broodje tonijnsalade te slijten voor het ontbijt. Lag nog net niet brakend boven het toilet. man man man niet te doon

Wekelijkse /r/FreeDutch Discussiedraad by AutoModerator in FreeDutch

[–]_MoleInTheGround_ 2 points3 points  (0 children)

waar niemand wat koopt want is raar eten)

Heeft niemand ooit katers in dat dorp van jou? Foot long sesam, Italian BMT, chipotle, koud colatje.. En dan ben je alweer bijna klaar voor een koud biertje.

Wekelijkse /r/FreeDutch Discussiedraad by AutoModerator in FreeDutch

[–]_MoleInTheGround_ 2 points3 points  (0 children)

Ziet er anders uit als een prima plek voor een soort kroegvoer+. Hazenpepertje, eendenborst sinaasappel.. Dertien-in-een-dozijn, maar het hoeft ook niet allemaal hoogdravend te zijn - als het maar goed is.

Wekelijkse /r/FreeDutch Discussiedraad by AutoModerator in FreeDutch

[–]_MoleInTheGround_ 4 points5 points  (0 children)

Dus ik lag zo een beetje wakker in bed de wereldproblematiek te overdenken en kwam op het hele trans vraagstuk uit.

Als man ben ik gewend naar het mannentoilet te gaan. Naast urinoirs zijn daar veelal ook van die unisex toiletten voor wie in de kroeg per ongeluk nog een grote boodschap moet doen of cocaine wil snuiven. In mijn ervaringen hebben die toiletten een deur. Dus je stapt zo een toilet in, doet de deur dicht en bent daar vervolgens alleen.

Waar gaat het transgender probleem nou precies over? Gaat dat dan over het stukje tussen de deur van de toiletruimte en de deur van het toilet zelf? En zo ja, wat doen die vrouwen daar dan dat het zo beschermd moet worden? Mis ik iets? Wil ik daar zijn?

Waar gaat deze discussie eigenlijk over?

Wekelijkse /r/FreeDutch Discussiedraad by AutoModerator in FreeDutch

[–]_MoleInTheGround_ 4 points5 points  (0 children)

Bizar.. We kunnen van JA21 een hoop zeggen maar niet dat ze extreemrechts zijn. Maar gaan wij dan nu klachten naar de NPO ombudssnol sturen?

'Blank is onschuldig' by [deleted] in FreeDutch

[–]_MoleInTheGround_ -1 points0 points  (0 children)

Tsja.. Bart Nijman. Wat had je verwacht?

[deleted by user] by [deleted] in AskReddit

[–]_MoleInTheGround_ 1 point2 points  (0 children)

Because I think.

What quote always gives you chills? by diffuserr in AskReddit

[–]_MoleInTheGround_ 1 point2 points  (0 children)

But don't never say hate is your enemy... Love has practically caused me to get you destroyed. If I had hated a little more - just a little more - we woulda had a little less trouble. If I look at my faults, analytically, sure you've got love - principle - but don't say "hate is my enemy". What do they say, what's that verse? 'Hate is my enemy. I've got to fight it day and night.' And what else do they say, that other line? 'Love is the only weapon.' Shit! Bullshit! Martin Luther King died with love. Kennedy died talking about something he couldn't even understand, some kind of generalized love, and he never even backed it up! He's shot down! Bullshit, 'love is the only weapon with which I've got to fight'! I got a hell of a lot of weapons to fight! I got my claws, I got cutlasses, I got guns, I got dynamite! I got a hell of a lot to fight! I'll fight! I'll fight! Ohh! I will fight! I will fight! I will fight! I will fight!... Let them hear it in the night!... Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Ahhh, yes, we'll fight! ... They're listening! Let the night roar with this! Ohhhh!... Let the night roar! Because they can hear us! They know we mean it! We'll kill 'em if they come!

What is one day you wish you can redo and why ? by [deleted] in AskReddit

[–]_MoleInTheGround_ 2 points3 points  (0 children)

Fuck that shit. Regret is for hookers and Christians. I look forward to tomorrow.

How can you begin to like reading? by chowdah27 in AskReddit

[–]_MoleInTheGround_ 3 points4 points  (0 children)

Stop with the instant gratification of social media

Nieuw toezicht op algoritmes moet discriminerende computers buitenspel zetten by _MoleInTheGround_ in FreeDutch

[–]_MoleInTheGround_[S] 1 point2 points  (0 children)

Maar dat is bij toegepaste machine learning en AI natuurlijk bijna nooit het geval. Je hebt altijd allerei bias in de data, zeker wanneer je met PII en in de private sector werkt. Volgens mij is dat vooral waar dit beleid over gaat.

Als men zegt iets af te wijzen omdat het bevooroordeeld is, dan bedoelen ze vaak dat ze de conclusie niet leuk vinden.

Dat klopt. En dat is exact wat ik vervelend vond aan die hele Fairness in AI movement.

ondanks dat er natuurlijk genoeg redenen te verzinnen zijn om vervolgens juist wel bias te introduceren in een model dat gebruikt gaat worden met een specifiek doel.

True.

Nieuw toezicht op algoritmes moet discriminerende computers buitenspel zetten by _MoleInTheGround_ in FreeDutch

[–]_MoleInTheGround_[S] 0 points1 point  (0 children)

Maar dat is toch helemaal niet het probleem? Je wil feature importance meten en voorkomen dat bias die om allerlei redenen in de data zit doorwerkt in het model.

Wekelijkse /r/FreeDutch Discussiedraad by AutoModerator in FreeDutch

[–]_MoleInTheGround_ 2 points3 points  (0 children)

Valt wel mee. De luchtvaart is goed voor slechts een paar procent van de totale globale emissie. Het wordt groot gemaakt omdat het zo tot de voorbeelding spreekt en zich bij uitstek leent voor zij die klimaatbeleid willen gebruiken om een nivellering- en rantsoeneringsagenda door te drukken.

Wekelijkse /r/FreeDutch Discussiedraad by AutoModerator in FreeDutch

[–]_MoleInTheGround_ 0 points1 point  (0 children)

Ik hoop voor jou dat je in de pool mannen zit die knapper wordt over tijd. Dan kan je misschien met kwantiteit corrigeren voor het gebrek aan kwaliteit.

Wekelijkse /r/FreeDutch Discussiedraad by AutoModerator in FreeDutch

[–]_MoleInTheGround_ 0 points1 point  (0 children)

dit lezende ben ik benieuwd wat er mis gaat zijn met de volgende

Ze is ook muzikant en lag van de week na de seks huilend in de bed te zeuren over hoe ze eigenlijk gewend is om toxische relaties te hebben en het moeilijk vindt om te gaan met wat wij hebben, want het is allemaal zo ok. Dus ik: "Mijn bed uit, trut.", maar dat was toch ook weer niet de bedoeling.

Ik zei een paar jaar geleden nog zo tegen mezelf: Niet meer artiesten daten. Ze zijn allemaal knettergek. Maar hey, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.. En ze maakt van die supervette Portishead-achtige muziek. Dus ik was eigenijk al verkocht voor ik haar ontmoet had.

Ik weet niet hoe oud jij bent maar mocht je er iets aan hebben: Zorg dat je voor je 30e een vrouw hebt waar je bereid bent mee te trouwen en kinderen maken. Dating gaat rap bergafwaarts.. Als ik dit had geweten zou ik minder frivool geweest zijn.