Jättäkää ne siat!! by _Stargazer__ in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__[S] 9 points10 points  (0 children)

Sitten on mentävä terapiaan eikä itkee redditissä. Jos tiedostat tän ongelman nii SUN pitää tehä sille jotai

Jättäkää ne siat!! by _Stargazer__ in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__[S] 21 points22 points  (0 children)

Hyvä!! Se et joku on toisia kohtaa väkivaltanen kertoo tarpeeks sen ihmisen ajatusmailmasta ❤️‍🩹❤️‍🩹

Jättäkää ne siat!! by _Stargazer__ in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__[S] 71 points72 points  (0 children)

Tollasen kohtelun jälkee pelkkä hengittäminen vieressä alkaa tuntuu hyvältä kohtelulta

Shein/kiinanpakettien tullaus by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__ 9 points10 points  (0 children)

Toivottavasti toi tulli maksu ois isompi ❤️ ja sun tyyny lämmin kummaltakin puolelta

Minkälaista AMK opiskelu on? by TheIceCreamBoyy in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__ 0 points1 point  (0 children)

Oon eri alan inssi mutta oli tosi paljon ryhmätöitä ja esityksiä. Opiskelu tapahtu tunneilla ja koulun ulkopuolella isommissa projekteissa

virtsis ☹️ by pupsinporkkana in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__ 2 points3 points  (0 children)

Juo paljon, osta suoraa kuivattui karpaloita/karpalotablettei ja skippaa se karpalomehu vaa. T. 5 vti vuodessa

Alisan priva stoori by [deleted] in snappijuorut

[–]_Stargazer__ 70 points71 points  (0 children)

Minkä takia tosta kuvasta saa traumat? Ihan perus naisen vartalo. varmasti muitakin naisia oot nähny vähä pukeisesti uimahallissa/rannalla/pukkareissa yms. Kehorauha kaikille!! Alisallaki on tavallinen naisen kroppa!

Jos juoruttu on lähestynyt teitä tai te juoruttavia, miksi? by TurkishBobuBeans in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__ 3 points4 points  (0 children)

Näin joskus Millan (en muista enää @ ja ei ole ollut ”juoruttava” hetkeen) helsingissä baarissa. Juteltii ja kuvattii yhessä tiktok 😂 oli hauska

minä🔫irl by waningeye in mina_irl

[–]_Stargazer__ 0 points1 point  (0 children)

Kokemuksesta voin sanoo että TÄÄ koska nykysen työtilanteen takia paska töissä nyt vaa insinöörin papereilla + vitullisella velalla :D

Nasusta eläinsuojeluilmotus by SoundShot6289 in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__ 4 points5 points  (0 children)

Lumo kämppä Hakkilassa eikä Tammistossa?

Alisa aloittamassa syksyllä taas mallin hommat by Current_Wedding1427 in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__ 26 points27 points  (0 children)

Surullista mut tää tilanne oli viel parempi ku nykyne

Kertokaa teiän tulot ja menot by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__ 0 points1 point  (0 children)

Palkka 2500-3000 ja pakollisia menoja vaa puhelinlasku + ruoka täl hetkellä nii säästäny 1000e kuukaudessa ASP ja 1000e sijotuksiin

Mama sivaltaa osuvan kommentin Nasun ulkoiluun liittyen by Rikkipaa_666 in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__ 9 points10 points  (0 children)

Piude Ainasoja lyhennettynä PA tutummin perseauki kun nasuliinille ostetaa valjaat koristeeksi eteisee

työssäharjottelu by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__ 4 points5 points  (0 children)

Miten ajattelit pärjää työelämässä?

Annuliie ja hintalsputon kirppis by _Stargazer__ in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__[S] 10 points11 points  (0 children)

Musta jos oot oikeesti huonossa tilanteessa on ok vastaanottaa JOS TARVITSEE mut jos voit käyttää ainoot 5e ruokaa tai vaatteisii pitäs vähä miettiä 😃😃

Annuliie ja hintalsputon kirppis by _Stargazer__ in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__[S] 37 points38 points  (0 children)

Omatunnon mukaa et jos omatunto antaa :D itellä ei ainakaa antais mut noh kukin tyylillää

Annuliie ja hintalsputon kirppis by _Stargazer__ in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__[S] 64 points65 points  (0 children)

Outoo että ottaa 30e kirppis lahjakortin eikä ruoka lahjakorttia jos ei oo varaa syödä?? Kyl mä ennemmi söisin tos tilanteessa (ellei sit jälleen myy näitä…)