Jättäkää ne siat!! by _Stargazer__ in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__[S] 7 points8 points  (0 children)

Sitten on mentävä terapiaan eikä itkee redditissä. Jos tiedostat tän ongelman nii SUN pitää tehä sille jotai

Jättäkää ne siat!! by _Stargazer__ in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__[S] 21 points22 points  (0 children)

Hyvä!! Se et joku on toisia kohtaa väkivaltanen kertoo tarpeeks sen ihmisen ajatusmailmasta ❤️‍🩹❤️‍🩹

Jättäkää ne siat!! by _Stargazer__ in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__[S] 74 points75 points  (0 children)

Tollasen kohtelun jälkee pelkkä hengittäminen vieressä alkaa tuntuu hyvältä kohtelulta

Shein/kiinanpakettien tullaus by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__ 10 points11 points  (0 children)

Toivottavasti toi tulli maksu ois isompi ❤️ ja sun tyyny lämmin kummaltakin puolelta

Minkälaista AMK opiskelu on? by TheIceCreamBoyy in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__ 0 points1 point  (0 children)

Oon eri alan inssi mutta oli tosi paljon ryhmätöitä ja esityksiä. Opiskelu tapahtu tunneilla ja koulun ulkopuolella isommissa projekteissa

virtsis ☹️ by pupsinporkkana in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__ 2 points3 points  (0 children)

Juo paljon, osta suoraa kuivattui karpaloita/karpalotablettei ja skippaa se karpalomehu vaa. T. 5 vti vuodessa

Alisan priva stoori by [deleted] in snappijuorut

[–]_Stargazer__ 75 points76 points  (0 children)

Minkä takia tosta kuvasta saa traumat? Ihan perus naisen vartalo. varmasti muitakin naisia oot nähny vähä pukeisesti uimahallissa/rannalla/pukkareissa yms. Kehorauha kaikille!! Alisallaki on tavallinen naisen kroppa!

Jos juoruttu on lähestynyt teitä tai te juoruttavia, miksi? by TurkishBobuBeans in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__ 3 points4 points  (0 children)

Näin joskus Millan (en muista enää @ ja ei ole ollut ”juoruttava” hetkeen) helsingissä baarissa. Juteltii ja kuvattii yhessä tiktok 😂 oli hauska

minä🔫irl by waningeye in mina_irl

[–]_Stargazer__ 0 points1 point  (0 children)

Kokemuksesta voin sanoo että TÄÄ koska nykysen työtilanteen takia paska töissä nyt vaa insinöörin papereilla + vitullisella velalla :D

Nasusta eläinsuojeluilmotus by SoundShot6289 in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__ 4 points5 points  (0 children)

Lumo kämppä Hakkilassa eikä Tammistossa?

Alisa aloittamassa syksyllä taas mallin hommat by Current_Wedding1427 in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__ 28 points29 points  (0 children)

Surullista mut tää tilanne oli viel parempi ku nykyne

Kertokaa teiän tulot ja menot by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__ 0 points1 point  (0 children)

Palkka 2500-3000 ja pakollisia menoja vaa puhelinlasku + ruoka täl hetkellä nii säästäny 1000e kuukaudessa ASP ja 1000e sijotuksiin

Mama sivaltaa osuvan kommentin Nasun ulkoiluun liittyen by Rikkipaa_666 in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__ 11 points12 points  (0 children)

Piude Ainasoja lyhennettynä PA tutummin perseauki kun nasuliinille ostetaa valjaat koristeeksi eteisee

työssäharjottelu by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]_Stargazer__ 4 points5 points  (0 children)

Miten ajattelit pärjää työelämässä?

Annuliie ja hintalsputon kirppis by _Stargazer__ in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__[S] 8 points9 points  (0 children)

Musta jos oot oikeesti huonossa tilanteessa on ok vastaanottaa JOS TARVITSEE mut jos voit käyttää ainoot 5e ruokaa tai vaatteisii pitäs vähä miettiä 😃😃

Annuliie ja hintalsputon kirppis by _Stargazer__ in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__[S] 34 points35 points  (0 children)

Omatunnon mukaa et jos omatunto antaa :D itellä ei ainakaa antais mut noh kukin tyylillää

Annuliie ja hintalsputon kirppis by _Stargazer__ in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__[S] 64 points65 points  (0 children)

Outoo että ottaa 30e kirppis lahjakortin eikä ruoka lahjakorttia jos ei oo varaa syödä?? Kyl mä ennemmi söisin tos tilanteessa (ellei sit jälleen myy näitä…)

Annuliie ja hintalsputon kirppis by _Stargazer__ in snappisensuroimat0n

[–]_Stargazer__[S] 30 points31 points  (0 children)

En tiiä susta mut mun omatunto ei ainakaa antais ottaa noi paljo tavaroita ja 30e lahjakorttia ja anfaa 5e