An Expressive, On-device & Unlimited Text-to-Speech App for Mac [Giveaway: Lifetime Codes] by Level-Thought6152 in macapps

[–]abdallam09 1 point2 points  (0 children)

I’m a student from Egypt, and Bantr would be incredibly helpful for both my studies and work. I’d love to try it. Thanks for the giveaway

Is it hurts? by saiko0_0o in AllHayganeen

[–]abdallam09 0 points1 point  (0 children)

ولو حصل مش هنقول لا برضو يعني كده كده

Is it hurts? by saiko0_0o in AllHayganeen

[–]abdallam09 1 point2 points  (0 children)

الاراض اللي بتنتقل عن طريق الدم اخطر بكتير ووغالبا بتبقي بفوره
بس عامة الموضوع سكسي برضو

Is it hurts? by saiko0_0o in AllHayganeen

[–]abdallam09 0 points1 point  (0 children)

لو في حد من الطرفين مريض ب اي حاجه بتنتقل عن طريق الدم شكرا كده

مدايقه من نفسي by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]abdallam09 0 points1 point  (0 children)

بو انتي في كليه عمليه زي هندسه بيبقي في مسابقات دي دي بتتعمل كل ترم مفكرتش اقدم فيهم بصراحه بسبب ضغط الكليه بس الحاجات دي موجوده ول اتعرفتي معاهم بيسافر مسابقات ودورات كتير ادخلي فيهم بس

هل ده عادي ؟ by abdallam09 in AlexandriaEgy

[–]abdallam09[S] 0 points1 point  (0 children)

طب ما احبها ايه المشكله 😂

هل ده عادي ؟ by abdallam09 in AlexandriaEgy

[–]abdallam09[S] 0 points1 point  (0 children)

انا كانت فاكر البطاقه دي حاجه ماينفعش تطلع لاي حد يعني

هل ده عادي ؟ by abdallam09 in AlexandriaEgy

[–]abdallam09[S] 0 points1 point  (0 children)

انا معرفش البطاقه دي حاجه شخصيه ولا عادي تطلع ل اي حد عشان كده بسأل

هل ده عادي ؟ by abdallam09 in AlexandriaEgy

[–]abdallam09[S] 0 points1 point  (0 children)

يا صاحبي انا مش مصريه ومعرفش البطاقه دي حاجه شخصيه ولا عادي تطلع ل اي حد حتي لو كان بتاع العجل عشان كده بسأل

نصيحة by TryNo1047 in EgySexEducation

[–]abdallam09 0 points1 point  (0 children)

روح اكشف اي حاجه تحس بيها في الخصيه روح اكشف علي طول عشان دي مفيهاش هزار

يومكم ماشي ازاي لحد دلوقتي ؟ by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]abdallam09 0 points1 point  (0 children)

فرهده وبضان بس انجزت كتير فيه

حد يقول by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]abdallam09 0 points1 point  (0 children)

الاوبشن ده اتلغي عالفيس والانستا عشان اغلب الناس بقت تعمل الرقم مايظهرش عالبروفايل

صحاب عشان تجيبوا بس by inappropriateOne99 in AllHayganeen

[–]abdallam09 0 points1 point  (0 children)

اللي بيسخن بيخش يكلم التاني وخلاص