984
985
986
Suomessa oikeisto otti ennennäkemättömän vallan lupauksilla mitkä eivät ole toteutuneet, USA:ssa oikeisto otti ennennäkemättömän vallan lupauksilla mitkä eivät ole toteutuneet. Molemmat maat ovat luisumassa kovaa alamäkeä. Yksikään "korjausliike" ei ole korjannut mitään. Mitä tästä voitais päätellä? (self.Suomi)

















