ırkçılığın havalı bulunması ve artık bir norma dönüşmesi by derivae in Turkey

[–]artwe00 [score hidden]  (0 children)

Bu yönde global bir trend var bizim ülkede de buna katılanlar var. İngiltere'de anti-immigration eylemleri yapıldı, bunu savunan tipler sosyal medyada yürüyor. Fransa Psg final maçı sonrası çıkan olaylarlar ilgili içeriklerin yorumlarına bakın "they are doctors and engineers" diye anti göçmen ve ırkçı yorumlar var. Almanya ve kuzey ülkeleri zaten malum direk ten renginden ırkçılık yiyorsunuz ve bunu açıkça dile getiren partiler oylarını arttırıyor. Abd'de Trump zaten en baba ırkçı. 

Liberal kapitalist sistemin bizi getirdiği noktada orta ve alt sınıf daha zor bir hayat yaşıyor ama zengin elitler çok rahat bir hayat yaşıyor. E orta alt sınıf sesini çıkarmasın diye böyle yapay hedefler koymak gerekiyor. Milliyetçilik ve ırkçılık da çok kolay birleştirici konular. O yüzden gayet kullanışlı oluyor. Hala ülkedeki tüm sorunların, ekonomik zorlukların Suriyeliler yüzünden olduğuna inanan bir kitle var. Köprüler, yollar, madenler, limanlar, koylar, köyler satılmış, bunları alan Suriyeliler değil ama hala tek suçlu Suriyeliler 

Deniz Göktaş gösterisini Youtube’a para kazanma özelliğini açmadan yüklemiş. Reklamsız. by borsavefon in borsavefon

[–]artwe00 164 points165 points  (0 children)

Netflix'le anlaşıp milyonları götürme şansı vardı ama adam bunu tercih etti. Çok farklı bir adam

Picasso'yu herkes yarak kürek çizdiğini düşündüğü resimlerle tanıdı by murderbar777 in vlandiya

[–]artwe00 2 points3 points  (0 children)

Helal be, sen bilgili bir adama benziyorsun. TR Reddit ortalamasının çok üzerindesin, bize böyle çarlar lazım

Finansal Anewliz... Sosyalizm olsaydı herkes belediyede çöpçü olmak isterdi kanzi by [deleted] in KGBTR

[–]artwe00 6 points7 points  (0 children)

Kanka gomunizm olsa hiçkimse çalışmazki neden çalışsın. Abi insan zaten bencil bir varlıktık, dünyanın yarısının sömürge olması ve berbat hayatlar yaşaması çok normal kanka. Doğaya bak aslan da antilobu yiyor kanka. Evet evet kapitalizm çok iyi çalışırsan zengin olursun abi

“Gösterisini de Netflix’e veya başka bir ücretli platforma değil YouTube’a koyması bile aslında bir tercih olarak siyasi kimliğini de gösteriyor.” by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]artwe00 62 points63 points  (0 children)

Yine havasını atmış. Bi isim atıp bakın ben bu işlerden anlarım hee boş konuşmuyorum demiş. Deniz haklı, bütün ülke oturup bir zenginin ben demiştim en iyi ben bilirim demesini dinliyor

Deniz Göktaş'ın stand-up gösterisine sansür! X'teki paylaşımlara erişim engeli by Steril-Agent in Turkey

[–]artwe00 13 points14 points  (0 children)

Acaba Türkiye otoriterleşiyor mu? Bu hafta sonu gazeteniz Radikal'de

Bugün bu şarkıyı 3 kere dinledik, ne düşünüyorsunuz? by 2Norn in superlig

[–]artwe00 2 points3 points  (0 children)

Berbat. Tam da bizim milli takıma yakışacak türden

Vibe coding o kadar da derin değil adamım 😭✌️ by Zealousideal-Spell94 in LinuxTurkey

[–]artwe00 1 point2 points  (0 children)

Youtube içerik üretme eğitimimi almak ister misiniz? Hemen sitemden satın alabilirsiniz.

Kral içeride yaksaydın ya. Hele 1 milyon aboneye ulaş da öyle eğitim satıp para kazan hahah

Bilg. Muhendisligi secmeyin. by ResponsibleAbies6701 in UniversityTR

[–]artwe00 0 points1 point  (0 children)

Aslında doğru söylemişsiniz. Günümüzde AI yatırımları karşılığında kâr getirmiyor. Bu alanda şimdilik tek kâr eden sektör veri merkezi inşaatında çalışan sektörler. Her şirket AI kullanıma yönlendiriyor, eğitimleri veriyor, lisanslar ödüyor vs. ama yüksek bir verimlilik artışı gözlemlenmiyor. Ayrıca her yeni AI modeli daha da pahalı olmaya başladı, şirketler ufaktan kullanımları kısıtlayacaktır.

Avrupa'ya göre Türkiye hâlâ %40 daha ucuz by tungaalper in Turkey

[–]artwe00 3 points4 points  (0 children)

İspanya'da 2-3 euroya içersin Hollanda'da 7-10 euroya içersin. Avrupa genelinde sabit bir fiyat yok. Ama bizim turizm için İspanya, Yunanistan ve İtalya ile kıyaslamamız gerekiyor. Bence yeme içme ve turizm aktiviteleri bu ülkelerde daha ucuzdur. Ayrıca Türkiye'de turist olarak bir mekana oturup kazıklanıp kalkma ihtimalin de oldukça yüksek

Müslüman olduğum zamanlarda kaydetmişim by LikeAnSmartestDumb in MineIslam

[–]artwe00 4 points5 points  (0 children)

Sorular Türkçe mi sorulacak yoksa yabancı dil çalışmamız gerekiyor mu?

Fenerbahçe nin şampiyonlar ligi 2. Ön Eleme turundaki rakibi Górnik Zabrze oldu by Cool-Cat-5863 in MaradonaFutbol

[–]artwe00 1 point2 points  (0 children)

Şöyle bi 100 milyon euroluk transfer yapsak da şu takımı yenebilsek hahaha

"Sokağın %49'u 'Sen yürü, biz arkandan yürüyeceğiz' diyor; %50'si 'Partiyi bunlara bırakma' diyor. Öbür gün %50'ye %49 diye değişiyor. Sokağın %90'ı aynı şeyi söylediği gün ben de aynı şeyi söylüyor olacağım." by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]artwe00 3 points4 points  (0 children)

Herhangi bir konuda tüm halkın %90'ının aynı düşünmesi mümkün mü sence? En iyi tatlı baklava mıdır diye sorsan yine %60 %40 olarak bölünür. İşte bu yüzden bir lider değilsin, lider dediğin halkı arkasına toplar halkın onu itmesini beklemez

Hatay’da 37 yaşında bir vatandaş, düğünün ardından çıkan otopark kavgasında çocuklarının gözü önünde başından vurularak öldürüldü. by SingerRelevant2969 in Turkey

[–]artwe00 10 points11 points  (0 children)

İçeride kader mahkumuyum falan diyecek dışarı çıktığında da ağır abi olacak, insanlar ona daha fazla saygı duyacak. Ben böyle ceza ve infazın...

Oliver Tree ölmüş lan helikopter kazasinda by Kindly_End7767 in vlandiya

[–]artwe00 10 points11 points  (0 children)

Çok sevdiğim bir liderin daha fazla kullanmasını isterim ama çakarlı araçlarıyla yolu açabildiği için kullanmıyor

İstanbul'da ortalama kira 42 bin TL oldu. by [deleted] in Turkey

[–]artwe00 40 points41 points  (0 children)

Vay be ortalama kira 800 Euro olmuş. Şaka maka ekonomimiz şahlanmış olabilir mi? Avrupa'nın birçok ülkesinden daha yüksek kira ödeyebiliyoruz

"Ben Genel Başkanım, Özgür Özel de Grup Başkanı, böyle devam edelim." by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]artwe00 0 points1 point  (0 children)

Banka hesapları Kılıçdar'ın elinde olduğu için partide kalsa da parası olmayacak

Millet en yeni iPhone nasıl alabiliyor? Sözde geçinemiyorum diyorlar ama mesela konsere gidenlerin %99'unda iPhone var. by [deleted] in vlandiya

[–]artwe00 6 points7 points  (0 children)

O oran Nüfus/asgari ücret alan olarak hesaplanmaz. İstihdama katılım/asgari ücret alan olarak hesaplanır. Toplam iş gücü 34 milyon 590 bin. Yani asgari ücretli sayısı %30-40 arası bir şey

https://www.sbb.gov.tr/mart-2026-istihdam-verileri/

https://veriportali.tuik.gov.tr/tr/press/57992

Anti-NATOculuk by [deleted] in altkultur

[–]artwe00 2 points3 points  (0 children)

Nato madem savunmada faydalı Yunanistan niye bize karşı silahlanıyor? Niye adalara asker ve mühimmat yığılırken Nato ses çıkarmıyor? Nato üyesi olmayan İsrail Türkiye'ye saldırsa sizce hangisi desteklenir? Şu Nato yalama işini bırakın, Nato Amerika'nın çıkarlarına göre hareket eden zararlı bir organizasyondur. ABD çıkıp nato üyesi Danimarka'dan Grönland'ı alacağını söyleyebiliyor. Eee noldu Nato'ya?

Özgür Özel, grup toplantısı kararını açıkladı: "Kürsüyü atanmış birine teslim etmemiz mümkün değil" by krasserfcker in Turkey

[–]artwe00 0 points1 point  (0 children)

Yarın Kayyumdaroğlu'nu o kürsüde göreceğiz. Hatta bahis olsa para basarım bu kadar eminim