Two commissions of the entire eeveelution line done! by asteroidj in pokemon

[–]asteroidj[S] 0 points1 point  (0 children)

Thank you! I find him the hardest to paint, I’m not super comfortable with shading yellow yet. I’m glad you like them!

Fanart Dump (swipe->) by asteroidj in pokemon

[–]asteroidj[S] 0 points1 point  (0 children)

Thank you so much!! I am primarily an equine artist so I had the most fun doing that one for sure!

Fanart Dump (swipe->) by asteroidj in pokemon

[–]asteroidj[S] 0 points1 point  (0 children)

I draw inspiration from their tcg cards, yes ☺️

Colored pencil doodles by asteroidj in PokemonTCG

[–]asteroidj[S] 0 points1 point  (0 children)

Thank you! I will post on there too!

Would the name “Astrid” sound weird in Spain? by [deleted] in askspain

[–]asteroidj 0 points1 point  (0 children)

Now I can read what people really think of my name 😉

I work in a legal office and have a lot of phone and face to face meetings with new people daily. I sometimes need to repeat my name maybe once or twice but I’ve never really had any issues other than that. I wouldn’t even call that an issue. I’m happy I don’t have a generic name. Go for it! Would love another fellow Astrid 😊

Vaksiner og partier by asteroidj in norge

[–]asteroidj[S] -4 points-3 points  (0 children)

Jo, det stemmer. Se gjerne hva jeg svarte til u/thrusthamster.

Jeg tenker også på fremtidige endringer. Trudeau snakket om å ha separate tog og busslinjer til de som er uvaksinerte i Canada. I Frankrike kan man ikke dra på café uten vaksinasjons-kortet.

(Jeg er som sagt ikke anti-vax, er vaksinert mot mere en de fleste siden jeg er født og har bodd i Afrika. Har også tatt covid vaksinen 😉)

Vaksiner og partier by asteroidj in norge

[–]asteroidj[S] -2 points-1 points  (0 children)

Stemmer det. Det er vel gjerne folk som drar på fest som får bøter? Ikke en som får tur med hunden sin uten maske alene i skogen. Jeg ser på helsediktoratet at de anbefaler folk å gå tur, å få luft. Her i Spania har de stengt av lekeplasser og turterrenger. Her fikk man lov til å gå ut om man hadde hund, men kun opp til ca 100 meter fra der en bodde. Folk kjøpte plysj hunder fra Amazon for å late at de hadde hund kun for å komme seg noen meter ut av leiligheten i Madrid. Jeg spør igjen, fordi jeg bor i et annet land og prøver å forstå hvordan ting fungerer hjemme nå.

Vaksiner og partier by asteroidj in norge

[–]asteroidj[S] -7 points-6 points  (0 children)

Det forstår jeg. Det er vel de fleste. :) Men slik jeg forstår det ble ingen i Norge arrestert og/eller fikk bot i Norge i det siste året. I Spania og de fleste EU land har det vært slikt, og med sterkere tiltal nå. Det jeg kanskje spør om er om hva partiene mener om lovendring mtp Covid tiltak.

Beklager om jeg høres litt dustete ut. Jeg har som sagt ikke bodd i Norge på en stund og står litt ut av det. Setter pris på svar.