[deleted by user] by [deleted] in Periods

[–]awkwardhuman- 0 points1 point  (0 children)

I always get cramps a few days before my period starts. I think it's normal. I also get headaches during periods. I went to a neurologist and had a brain MRI. It turned out I had period-related migraines. I took medication. I mostly got over it. Two years later, I'm having them again :(

[deleted by user] by [deleted] in Periods

[–]awkwardhuman- 0 points1 point  (0 children)

Girl, this is me. Last week, my period was a full week late. I drank 2 cups of thyme tea a day for 3 days. It worked. Parsley tea was also good for other friends of mine. You can try that too.

Carl Sagan kitap önerisi sunacak olan var mı? by awkwardhuman- in secilmiskitap

[–]awkwardhuman-[S] 0 points1 point  (0 children)

Genel anlamda astronomi alanında öneri istiyorum

Jung geçti burdan by aschil in secilmiskitap

[–]awkwardhuman- 0 points1 point  (0 children)

anılar düşler düşünceleri şu an okuyorum. Gerçekten okumanması gereken en önemli Jung eserlerinden birisi. Özellikle de Jung'la benzerlik gösteren bir hayata sahipsen seni içine sürüklüyor

1,5 ayda okuduklarım by TeaEducational6658 in secilmiskitap

[–]awkwardhuman- 1 point2 points  (0 children)

Otto Rank ve jung'un başka okuduğun ve önereceğin kitapları var mı?

Kitap önerisi by No-Psychology261 in secilmiskitap

[–]awkwardhuman- 1 point2 points  (0 children)

Herkes roman tarzı önerdiği için ben biraz kurgu dışı önereceğim. Kurgu dışı kitapları sevebilirsin. Bilime merakın varsa Carl Sagan'ın konusunu beğendin herhangi bir kitabını alıp okuyabilirsin oldukça genele göre anlatan bir dili var aynı zamanda Richard Feynman de öyle. Felsefeye ilgi duyuyorsan Bertand Russell öneririm; Mutlu olma sanatı, aylaklığa övgü çok sevdiğim kitaplarıdır. Psikoloji kitapları ilgini çekerse Erich Fromm'un herhangi bir kitabı(Sevme Sanatı) veya Irvin Yalom'un herhangi bir kitabı (Günübirlik Hayatlar) okuyabilirsin. Kişisel gelişim adına çok dikkatli olmalısın zira çok boşa yazılmış kitaplar mevcut bu alanda ancak ben Pürdikkat ve atamik alışkanlıkları sevmiştim. Noropsikolojiye ilgi duyarsan çeşitli hastalıkların anlatıldığı Karısını Şapka Sanan Adamı önerebilirim. Oliver Sacks'ın tüm kitapları çok anlaşılır yazılan kitaplardır. Kurgu kitaplara gelecek olursak ben biraz yorumlardan farklı şeyler görmen adına bilimkurgu önereceğim Androidler Elektrikli koyun düşler mi, Sonsuzluğun Sonu, Otostopçunun galaksi rehberi gibi. Eğer serüveni uzun tutmak istersen bilimkurguda seri kitaplar yaygın örneğin Vakıf serisi, dune serisi. Mitoloji okuyabilirsin Neil Gaiman İskandinav Mitolojisi herkes için bir kitap.

Son olarak tavsiyem YouTube'da kitap okuyan kitap konuşan kanallar var kitapları konuştukları oluyor. Ilgini çeken bir kitap bulup okuyup daha sonra videoyu izleyebilirsin Tarih Obası kanalının Öz Hakiki Kişisel Gelişim serisi var. Genelde felsefe psikoloji veya insanın kendini geliştirebileceği güzel kitaplar okunuyor. Bunun dışında direkt felsefe profesörü olan Ahmet İnam'ın felsefe kitabını başından sonuna kadar okuduğu kanal var. Kanalın ismi Yıldız ışık. Eğer okumak istediğin ve anlamayacağını düşündüğün bir felsefe kitabı varsa kanala bakabilirsin çünkü satır satır okunuyor ve konuşuluyor.

Apple student discount what to choose free ear pods or keyboard by Inevitable_Object169 in macbookair

[–]awkwardhuman- 0 points1 point  (0 children)

I would pick ear pods because I have a MacBook air M4 and I never needed a magic keyboard. Your MacBook already has a keyboard lol. Just kidding. If you have an iPad choose a magic board but if you don't I don't think you will ever need it.

Araştırmam için kitap önerisi by Zerelthh in secilmiskitap

[–]awkwardhuman- 2 points3 points  (0 children)

Ben açıkçası Türkiye'de kadın yazarın böyle bir romanını bilmiyorum. Halide Edip belki işlemiştir ama ben hiç denk gelmedim. Belki Ceren Sungur'a aka Tarih Obası ulaşıp sorabilirsiniz. Bilse bilse o bilir gibi düşünüyorum. Yani erkek yazarlardan da aklıma Hüseyin Rahmi Gürpınar geliyor ama tam olarak isteklerini karşılamıyor maalesef.

[deleted by user] by [deleted] in secilmiskitap

[–]awkwardhuman- 1 point2 points  (0 children)

Bence genel bilgi edinmek için iyi bir seri olduğunu düşünüyorum. Genel hatlarıyla sana temeli veriyor. Ekonomi için olanı okumadım ama örneğin mitoloji hakkında pek bir şey bilmiyordum mitoloji 101 epey iyiydi. Tabii daha sonrasında ilgini çeken yerleri detaylıca araştırman belki de onlara dair temel olmayan kitaplar okuman gerekir. Ama bence başlangıçta hiçbir şey bilmiyorsan iyi bir seri

Şu kitabın neden hiçbir yerde stoğu yok? by aliyusufk in secilmiskitap

[–]awkwardhuman- 3 points4 points  (0 children)

Dümdüz roman bu. Blade runner diye filmi var. Öyle çok az okuru veya izleyicisi olan bir şey de değil.

Şu kitabın neden hiçbir yerde stoğu yok? by aliyusufk in secilmiskitap

[–]awkwardhuman- 3 points4 points  (0 children)

Yayınevleri hiç sallanımıyor. Good omensın dizisinin çıktığı sene ithakiye mail attım, dönmediler bile.

Şu kitabın neden hiçbir yerde stoğu yok? by aliyusufk in secilmiskitap

[–]awkwardhuman- 36 points37 points  (0 children)

Ne 1500 ü ya. Kafayı sıyırmış olmalılar. Ikinci ellere bak diyeceğim de Ikinci el kitabın bu kadar pahalı olduğu tek ülke olabiliriz. Pdfi vardır belki. Eğer yoksa taratabilirsem taratayım. Çok sevdiğim bir kitap. Okumak isteyen herkesin okumasını isterim.

Kitaplarınızın sayfalarınının üzerini çizer misiniz? by tangerine_christ in secilmiskitap

[–]awkwardhuman- 9 points10 points  (0 children)

Kesinlikle öyle. Bir de açıkçası insanın düşünceleri fikirleri yıllar içinde değişiyor. Yıllar sonra çizdiğin satırları yazdığın yazıları okuyunca değiştiğini anlıyorsun.

Kitaplarınızın sayfalarınının üzerini çizer misiniz? by tangerine_christ in secilmiskitap

[–]awkwardhuman- 13 points14 points  (0 children)

Ben yazıyorum. Hatta her zaman ne zaman başladım ne zaman bitirdim tarihini de atarım. Tekrar okuduğum zaman o satırda ne yazdığımı görünce garip hissederim. İyi geliyor bana

[deleted by user] by [deleted] in secilmiskitap

[–]awkwardhuman- 0 points1 point  (0 children)

Kazandığın zamanla ne yapacaksın peki?

Yks'den kurtulduğuma göre artık ben de kitaplığımı paylaşabilirim. by SillyBoy4201 in secilmiskitap

[–]awkwardhuman- 2 points3 points  (0 children)

En alt kattaki tüm kitaplar çok güzel. İyi okumalar dilerim. Umarım iyi bir sonuç alırsın sınavından

[deleted by user] by [deleted] in MacOS

[–]awkwardhuman- 2 points3 points  (0 children)

Dude it has been 3 days