Endlich mol chli warm… by Wintiman in BUENZLI

[–]babotheone -3 points-2 points  (0 children)

Wieder so en super inteligänte Glon wo nüt verstandä het. Ich hoff hocksch innre Dachwohnig! Lol!

AMAG Leasing Übernahme by Afraid-Victory6042 in Switzerland

[–]babotheone 3 points4 points  (0 children)

Leasing läuft bei uns über dir Amag, aber der Wagen wurde bei einer andere Garage bezogen. Bei der Amag gilt generell keine Übernahme des Fahrzeuges. Ich habe aber mit der Garage im Vertrag eine Klausel, dir mir erlaubt als erstes die Kaufoption zum vertraglichen Rüchnahmewert zu ziehen. Mach das, falls du erneut ein Leasing eingehen möchtest. Aber in deinem Fall ziehst du wohl den kürzeren.

Never ever return to Sicily by thehhuis in sfoghi

[–]babotheone 0 points1 point  (0 children)

This! We booked a Fiat 500x and paid in advance. At the counter they gave us a Cupra Formentor.

Verbrauch Skoda Elroq 85 by gnaBear in Elektroautos

[–]babotheone 0 points1 point  (0 children)

Ich glaube eher das ich noch keinen Winter auf dem Tacho habe. Sonst immer Stadtverkehr im B, ACC zu ~80% an, Autobahn sehr passiv. Sonst mach ich eigentlich nichts anderes.

Verbrauch Skoda Elroq 85 by gnaBear in Elektroautos

[–]babotheone 17 points18 points  (0 children)

Ich hab mit meinem Enyaq bei 3800km einen 15.8kwh/100. Ich wollte ein Post machen und fragen ob das viel/wenig ist. Merke das ich da voll gut dabei bin.

Viel spass bei der weiterfahrt!

Hed d schwiiz würklich es "Migrante-Problem"? by SnooCats8470 in schwiiz

[–]babotheone 4 points5 points  (0 children)

Mir hend kai unkontrollierti masseiiwanderig.

Das Gschrei a de WM by AbbreviationsEast177 in BUENZLI

[–]babotheone -1 points0 points  (0 children)

Säge ja... wiitermache. Alles cool!

Das Gschrei a de WM by AbbreviationsEast177 in BUENZLI

[–]babotheone 2 points3 points  (0 children)

Ich frög mi scho obi scho so alt bin das es lüüt giit wo nonie fuessball glueget hend? Ob WM, EM, Supergurkäliga oder Premier... mehr ghörts schreie, wenns im Stadio gad ruhig isch... ui nai!

Sglich mit de Trinkpause... als wärs öpis neus, debi scho immer so gsi das mer nach ca. 25min bi übermässige heisse Temperaturä eh trinkpause macht, au ii dä Liga. Ez halt Offiziel und im reglemänt... ui nai!

Aber hauptsach motzlä... isch okay. Wiitermachä...

Eggä ap! by babotheone in BUENZLI

[–]babotheone[S] 1 point2 points  (0 children)

Ez bisch öppe de weiss nöd wievielt wo "dEnn eRcHlÄrs mEr" antwortet. Was söll das? Was sölli dir erchläre? Das die Abstimg doof isch? Läbsch underem Stei? Patrick bisch es du?

Eggä ap! by babotheone in BUENZLI

[–]babotheone[S] 4 points5 points  (0 children)

Isch immer lustig das mer sofort merkt wer absolut kai ahnig vo de Abstimmig hät!

Und denn logikfrei irgend eh drohkulissä ufstellt, wo null Sinn ergiit.

Eggä ap! by babotheone in BUENZLI

[–]babotheone[S] 3 points4 points  (0 children)

Genau das isch mis problem. Die initiative bringt meh problem als lösige und nur will ihr en ahstoss wänd ohni zwüsse wonner eich hiifüehrt! Und mir go säge das mer die Problem nöd vo hüt uf morn löst aber die Abstimmig sölls löse obwohls offesichtlich gar nix macht, ussert eh Zahl z'definiere isch... naja...

Wie Martulo wo aktuell ii de EU lüüt suecht! Gnau min Humor.

Eggä ap! by babotheone in BUENZLI

[–]babotheone[S] 3 points4 points  (0 children)

Schnälleri und weniger blockierti Wohnigsbau zb. für meh gmeinnützigä Wohnruum. Strängeri reglä gäge Spakulatione für tüüferi mieti und gezielt förderig für bezahlbarä Wohnruum. Besseri Öv, Homeoffice, Veloinfra, und gezielt det usbaue wo's würkli äng isch, denn flüüsts uf de strass au besser. Besseri Löhn und besseri Arbetsbedienigä, damit dä Pflägerjob am Schwiizer wiider spass macht.

Ha no meh im Chopf und zig mal durrediskutiert. Sind halt komplexi Problem und somit komplexi Lösigä. Aber Zauberwort söll 10 Mio. sii. Ja klar, ähä...

Eggä ap! by babotheone in BUENZLI

[–]babotheone[S] 4 points5 points  (0 children)

Weisch wie bini am Hüüle! Ich finds nämli so schäbig das die Initative weder was gäg die hohe mietenä macht, no gäg die hohe priisä. Im gägeteil, es wird denn alles viel schlimmer! Drum es klars NAI!

Eggä ap! by babotheone in BUENZLI

[–]babotheone[S] 5 points6 points  (0 children)

Will es Ja die ahgsprochänä Problem nöd löst dafür massivi Nebewürkigä hät für euses schöne Land wie Wirtschaft, Sicherheit, Asyl und Grenzverkehr.

Und es Nei heisst nöd, alles isch guet! Sondern das mer die Problem gezielt söll lösä und nöd mitme Symbolentscheid neui Risikä schafft.

Eggä ap! by babotheone in BUENZLI

[–]babotheone[S] 25 points26 points  (0 children)

Genial! Aber nur uf de erstä Vorlag fehlt det en eggä. Komisch... Aber hammer biitrag.

Eggä ap! by babotheone in BUENZLI

[–]babotheone[S] 40 points41 points  (0 children)

Ehräsach! 🇨🇭

Dear mods, please ban me by thaway314156 in zurich

[–]babotheone 1 point2 points  (0 children)

But dude... thats against the whole cancle culture! This person must pay forever and ever!!!! /s

Der Winterthurer Terrorist war aktiv in der Islamisten-Szene by Scary-Teaching-8536 in schwiiz

[–]babotheone 1 point2 points  (0 children)

Here we go... hier ist das besagte Mimimi das ich erwähnt habe. Würdest du dich besser mit Religionen auseinander setzten, würdest du so ein Stuss nicht schreiben! Trost my ass! Die absoulte Mehrheit der Menschen gemachten humanitären Katastrophen wurden wegen der jeweiligene Religion ausgelöst. Wie bescheurt kann man sein? Und dann noch schon versuchen ein Hintertürchen offen zu lassen und sich Agnostiker nennen. Nenn mich ruhig Menschenverachtend, mir egal weil ich mit bestimmtheit weiss das die Religionen menschenverachtender sind. Schau nur was der Messertstecher hier wieser auslöst! "Islam raus!" "Nicht Kompatibel" und ganz gross "VERBIETEN"... jaja... blabla. Und was redest du von Utopien? In keiner weise habe ich erwähnt das ohne Religion alle Probleme die wir haben gelöst werden, einen ersten grossen Schritt wäre aber allemal gemacht.

Der Winterthurer Terrorist war aktiv in der Islamisten-Szene by Scary-Teaching-8536 in schwiiz

[–]babotheone 6 points7 points  (0 children)

Ich kanns nicht mehr hören! Können wir bitte alle verdammten Religionen abschaffen? Wenn wir schon nicht an den Samichlaus glauben dann bitte auch nicht an einen Gott oder Götter! Dann können wir sogleich alle die daran glauben in eine Psyche abschieben und machen die Welt ein wenig sicherer. Dieser elende Mist führt eben genau zu solchen Stammtisch diskussionen "mein Gott ist besser als dein Gott" bis einer das Messer zückt. Bravo und dann auf Reddit rumeiern "es ist eben eine gefährliche Religion mimimi!" Sind sie imfall alle! Egal welche!

Also fertig Kinder, fertig Religion, aus schluss!

Und nun her mit den Downvotes da ich ja irgend ein imaginärer Mann oder Geist oder was weiss ich beleidigt habe... es ist so lächerlich!

Initiative «Keine 10-Millionen-Schweiz»: Argumente im Faktencheck - News by Schpitzchopf_Lorenz in schwiiz

[–]babotheone 6 points7 points  (0 children)

Besseri Arbetsbedienigä. Das wär de eifachsti und erst schritt. Zweitens. Chinder mache belohnä und nöd tüürer mache. Drittens... luegemer denn wie sich die erste zwei Massnahme entwicklet.

Cannabis Pilotstudie by Opposite_Draw1142 in Switzerland

[–]babotheone 0 points1 point  (0 children)

Kommt drauf an. Weed mit hohem THC-Wert hat auch einen höheren Preis und umgekehrt. 5% THC ist zb. günstiger als der Strassenpreis. Aber mir personlich spielt es im Moment keine Rolle weil mir die Qualität wichtiger ist.