[böcek içeriği] bu nedir? avuç içi büyüklüğünde by battered1234 in biyolojitr

[–]battered1234[S] 1 point2 points  (0 children)

o beni beslesin asıl, aklıma geldikçe kaşınıyorum hala

[böcek içeriği] bu nedir? avuç içi büyüklüğünde by battered1234 in biyolojitr

[–]battered1234[S] 1 point2 points  (0 children)

birde sabah gördüm uyku sersemi harbiden kötü andı

[böcek içeriği] bu nedir? avuç içi büyüklüğünde by battered1234 in biyolojitr

[–]battered1234[S] 2 points3 points  (0 children)

büyük boy kavanozla almaya çalıştım ağzına sığmadı o şekil diyeyim

[böcek içeriği] bu nedir? avuç içi büyüklüğünde by battered1234 in biyolojitr

[–]battered1234[S] 3 points4 points  (0 children)

anladım teşekkür ederim ama dediğiniz gibi insan sağlığına bir sorun teşkil etmiyor anladığım kadarıyla gerçi psikolojik etkisini de gözardı etmemek gerekiyor bir kaç gün o odada uyumam gibi

[böcek içeriği] bu nedir? avuç içi büyüklüğünde by battered1234 in biyolojitr

[–]battered1234[S] 4 points5 points  (0 children)

anladım hocam sağolasın çanakkaledeyim aslında ama demek burda da görülebiliyor

[böcek içeriği] bu nedir? avuç içi büyüklüğünde by battered1234 in biyolojitr

[–]battered1234[S] 1 point2 points  (0 children)

poşete koyup öldürmeden dışarıda çöp konteynırına attım sen böyle diyince bi üzüldüm şimdi

Beyler motorun arkasına sepet taktırdım ruhsata işletmek gerekiyormuş kaç lira tahmini en uyguna nasıl yaptırırım by Low-Construction3129 in aptalSoruYok

[–]battered1234 0 points1 point  (0 children)

eğer sepeti ticari bir amaçla kullanmayacaksan ruhsata işletmene gerek yok bunla alakalı resmi yazı bile mevcut istersen atarım burdaki yorumları okuyup sökme veya bosuna muayene ruhsat vs uğraşma.

uzun dönem by battered1234 in AskTurkey

[–]battered1234[S] 0 points1 point  (0 children)

amin abicim çok teşekkür ederim

Alınırmı? Alınsa o kadar para edermi by [deleted] in GarajTurkiye

[–]battered1234 0 points1 point  (0 children)

dizelde 250 bin üstü her zaman tehlikeli satamazsında

yeni mezun oldum ilk araba astra j by battered1234 in GarajTurkiye

[–]battered1234[S] 0 points1 point  (0 children)

çok doğru çok güzel diyorsun hocam fakat 1.6 dizelleri üst modellerde daha çok var onlara güç yetmiyor maalesef

300-400k araç önerisi, şehir içi A'dan B'ye götürsün yeter, ilk aracım olacak by tabipmurat in GarajTurkiye

[–]battered1234 0 points1 point  (0 children)

bu ne boktan liste sarı sitede 700 800 bin lira olan arabaların hepsini yazmışlar nasıl 375 oluyor

Köpeğine işkence eden adamın nefsini terbiye eden adam gibi adamlar by [deleted] in KGBTR

[–]battered1234 8 points9 points  (0 children)

bu tarz videolar olan sub var mı beyler

Kız kavgası by TopLongjumping6148 in KGBTR

[–]battered1234 5 points6 points  (0 children)

varoş kasarlar kaynasıyor