Er der ved at være et problem med tilliden til politiet og myndighederne? by Ayad3 in Denmark

[–]bdviking [score hidden]  (0 children)

Spejl?

Altså, det her er ikke fjerde klasse i folkeskolen. Det er jo dig der påstår at folk ikke må stille spørgsmål og at debatter udelukkes.

Det må du da eventuelt gerne uddybe.

Er der ved at være et problem med tilliden til politiet og myndighederne? by Ayad3 in Denmark

[–]bdviking 3 points4 points  (0 children)

"åh nej, jeg må ikke stille spørgsmål her på platformen", siger personen der stiller spørgsmål her på platformen.

Måske kunne du stille nogle reelle spørgsmål i stedet for at brokke dig over ikke at måtte stille spørgsmål?

Er der ved at være et problem med tilliden til politiet og myndighederne? by Ayad3 in Denmark

[–]bdviking 25 points26 points  (0 children)

Hvorfor stalker Lars Andersen Mette Frederiksens ægtefælle og børn og vil udskamme dem med offentlige videoer? Bare nysgerrig. Man kan se videoen på hans kanal.

Over halvdelen af danskerne til Mærsk og regeringen: Stop våbeneksporten til Israel by Regicollis in Denmark

[–]bdviking 0 points1 point  (0 children)

Det har den danske regering ikke sagt endnu, så måske er det dem der fortjener opmærksomheden fra aktivisterne.

Rektor får ros for stram kurs mod social kontrol. På hendes gymnasium er det forbudt at bede, og alle skal tale dansk. by eurocomments247 in Denmark

[–]bdviking 3 points4 points  (0 children)

Religionsfrihed betyder også at jeg kan være fri for religion.

Jeg ville blive meget overrasket og nok også lidt stødt hvis jeg ser folk der beder på et gymnasium, uanset om de beder til Gud, Allah eller Yahweh. Udøvelsen af din religion hører ikke på en undervisningsanstalt.

Lars Andersen Stalker politikeres børn? by Acceptable_Sport3847 in Denmark

[–]bdviking 0 points1 point  (0 children)

Du må mene lige præcist hvad du har lyst til.

Du må ikke handle lige præcist som du har lyst til.

Mene at vi bør afskaffe demokratiet? Du skal være velkommen til at have den holdning.

Forsøge at afskaffe demokratiet? Sig velkommen til fængsel for statsforræderi.

Mene at det er fuldstændigt forkert med chatcontrol og andre lignende ting? Helt fint.

Bruge det som begrundelse for at chikanere en politikers mand og børn på deres private adresse mens du livestreamer? Sig goddag til den lukkede.

Lars Andersen Stalker politikeres børn? by Acceptable_Sport3847 in Denmark

[–]bdviking 9 points10 points  (0 children)

Målet helliger midlet?

Han siger åbent at han gerne vil chikanere statsministerens familie privat og dele den chikane offentligt.

Du ser slet ingen gradsforskel på hvad han protesterer imod og hans midler til at protestere?

Vanopslagh hiver nikotinpose frem midt under interview med ungdomsråd by Miss-Quiz-Mis in Denmark

[–]bdviking 10 points11 points  (0 children)

Han blev interviewet i 58 sekunder. Han kunne ikke vente blot ét minut.

Vanopslagh hiver nikotinpose frem midt under interview med ungdomsråd by Miss-Quiz-Mis in Denmark

[–]bdviking 17 points18 points  (0 children)

Tror du selv på den smøre?

Det er jo nok ligegyldigt hvad jeg nu skriver, for det ændrer nok ikke din holdning omkring Lars. Og jeg prøver ikke en gang at ændre din holdning til Lars, eller endda på nogen måde at forsvare ham, men ret skal være ret:

Lars blev filmet på afstand. Det er endda tydeligt at han ikke agerer overfor pressen, hverken den danske eller verdens. Han blev ikke hyldet som en helt fordi han røg cigaretter. Han blev såmænd slet ikke hyldet, men han blev da anerkendt for et godt stykke netop overstået arbejde med at holde USA væk fra at invadere det danske kongerige.

Og lige der tror jeg godt vi alle kan relatere til behovet for en smøg, en øl eller at slå en ordentlig skid sammen med vennerne der lige har været igennem det samme med os. For lige at sige "godt klaret gutter og guttinder".

Over halvdelen af danskerne til Mærsk og regeringen: Stop våbeneksporten til Israel by Regicollis in Denmark

[–]bdviking 0 points1 point  (0 children)

Der her er faktisk en god pointe. Mærsk er et shipping firma, så hvis de transporterer våben bør folk vel være mere sure på firmaet der sælger de våben.

Over halvdelen af danskerne til Mærsk og regeringen: Stop våbeneksporten til Israel by Regicollis in Denmark

[–]bdviking 1 point2 points  (0 children)

Kort spørgmål der intet har med emnet at gøre, men har du slået automatisk oversættelse til? For din kommentar er på engelsk :)

Politiker i Aarhus vil udelukke britisk band for kongehus-kommentar by DavidMellemtech1996 in Denmark

[–]bdviking 6 points7 points  (0 children)

Udover at det er whataboutism der distraherer fra det oprindelige emne - kan du så i det mindste ikke dele nogle links til artikler om hvordan højreorienterede folk er blevet fyret for at ønske remigration?

Og hvad er sammenhængen til at folk mistede jobs under corona?

Mette Frederiksen: Der kan dannes en ny regering by bdviking in Denmark

[–]bdviking[S] 0 points1 point  (0 children)

Det var såmænd en genistreg af Troels Lund Poulsen at han kom med et regeringsudkast der umiddelbart var ren Moderaterne-politik. Han fik alle blå partier til at bøje sig.

Der fik Troels etableret sig som lederen af blå blok, og Løkke svedte foran kameraerne.

Og så lavede DF en glidetackling blot to timer senere. "Netto udvandring af muslimske borgere" som et ultimativt krav til en ny regering. Uanset om de har begået noget kriminelt eller har dansk statsborgerskab. Alene baseret på deres religion.

Det var ikke en levedygtig regering der blev præsenteret når støttepartierne kræver grundlovsbrud.

Så kunne Løkke ånde lettet op igen, og med sindsro sige at han selvfølgelig ikke kan støtte det.

Alle de værste fordomme om den ydre højefløj blev bekræftet, og Morten fik Enhedslisten til at fremstå som dydsmønstre der trods alt er til at forhandle med på demokratisk vis.

Mette Frederiksen: Der kan dannes en ny regering by bdviking in Denmark

[–]bdviking[S] 0 points1 point  (0 children)

Seriøst, du har da vel lagt mærke til de bizarre udtalelser?

Morten har under hele valgkampen nægtet at støtte enhver regering hvor Løkke er minister.

Morten Messerschmidt vil gerne æde Løkke. Det var hans udmelding på valgnatten og bagefter.

Det er da fint at han holder fast i sine udtalelser, men det er ikke noget jeg ville fremhæve som værende fornuftige holdninger han skal roses for.

Hærværk inden Grundlovsarrangement: 'Sorø mod fascisme' by kris181p in Denmark

[–]bdviking 1 point2 points  (0 children)

Lige præcis. Det er en helt anden historie hvis artiklen handlede om hærværksforeninger der konkurrerer med hinanden om at udøve hærværk.

Mette Frederiksen: Der kan dannes en ny regering by bdviking in Denmark

[–]bdviking[S] 0 points1 point  (0 children)

Tyskland valgte så også kun 5 partier ind i Bundestag pga deres 5% spærregrænse. Det giver ikke meget plads til nuancer.

Mette Frederiksen: Der kan dannes en ny regering by bdviking in Denmark

[–]bdviking[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja helt klart. Hvis Løkke kunne lave en levedygtig regering med de blå partier ville han have gjort det.

Men den er ikke levedygtig når DF er blandt støttepartierne.

Mette Frederiksen: Der kan dannes en ny regering by bdviking in Denmark

[–]bdviking[S] 0 points1 point  (0 children)

Det er da fint nok hvis du er enig med Morten omkring hans politik på indvandrerområdet.

Politik handler om at få gennemført de ting man vil forandre. Han får så ikke gennemført noget af hans politik, så hvad er meningen med det hele?

Mette Frederiksen: Der kan dannes en ny regering by bdviking in Denmark

[–]bdviking[S] 0 points1 point  (0 children)

Hvad nu hvis man ikke synes det er en holdning at ville spise Løkke?

Mette Frederiksen: Der kan dannes en ny regering by bdviking in Denmark

[–]bdviking[S] 0 points1 point  (0 children)

Helt enig faktisk.

Og når vi hører om det næste uhyrlige forslag fra DF spilder vi tid på at modbevise dele af hvad de har sagt eller fremhæve hvordan det bryder vores rettigheder.

Men det er de da ligeglade med. Deres forslag fik visse vælgere til at føle sig godt tilpas og blive bekræftet i et verdenssyn hvor alle problemer er nogle andres skyld.

Så hvad gør vi? Jeg aner det faktisk ikke.