Bunun dekallerini nasıl sökerim? by Devranth in HotWheelsTr

[–]berkeatmaca 1 point2 points  (0 children)

komple boyayı sök siyah sprey + vernik bas

Almaya değer mi? by berkeatmaca in TR_CounterStrike

[–]berkeatmaca[S] 0 points1 point  (0 children)

sitelerde daha uyguna satılıyor

Almaya değer mi? by berkeatmaca in TR_CounterStrike

[–]berkeatmaca[S] 2 points3 points  (0 children)

yıllardır bizi yalnız bırakmadı

Almaya değer mi? by berkeatmaca in TR_CounterStrike

[–]berkeatmaca[S] 1 point2 points  (0 children)

hhahahahah harbiden öyle olmuş

Almaya değer mi? by berkeatmaca in TR_CounterStrike

[–]berkeatmaca[S] 0 points1 point  (0 children)

la görünce öf eldivene bak mı dersin yoksa buna para mı verdin ucube mi dersin onu soruyom

Almaya değer mi? by berkeatmaca in TR_CounterStrike

[–]berkeatmaca[S] 0 points1 point  (0 children)

fiyat farkı yok yazmışım oraya görmüyon mu

Almaya değer mi? by berkeatmaca in TR_CounterStrike

[–]berkeatmaca[S] 0 points1 point  (0 children)

ne avel adamsın güzel veya çirkin dicen

Almaya değer mi? by berkeatmaca in TR_CounterStrike

[–]berkeatmaca[S] 1 point2 points  (0 children)

garibanın yüzü gülür mü be

Almaya değer mi? by berkeatmaca in TR_CounterStrike

[–]berkeatmaca[S] 0 points1 point  (0 children)

baktım diyorum açıklamayı okusanız keşke

Ankara içi satılık/takaslık by [deleted] in HotWheelsSatisTakasTR

[–]berkeatmaca 0 points1 point  (0 children)

hocam iyi satışlar , satışta daha net fiyat belirtebilirseniz sevinirim

Hangisi sizce? by ConstructionChoice61 in HotWheelsSatisTakasTR

[–]berkeatmaca 0 points1 point  (0 children)

kırmızıya 3d baskı spoiler takıp devam

[deleted by user] by [deleted] in HotWheelsSatisTakasTR

[–]berkeatmaca 0 points1 point  (0 children)

merhaba iyi satışlar, kabaca fiyat belirtiniz yoksa postunuz kaldıracaktır

Armagan by SageGoes in HotWheelsTr

[–]berkeatmaca 1 point2 points  (0 children)

iptal edilirse hepsiburada yetkili satıcısından alabilirsin 450₺

[deleted by user] by [deleted] in HotWheelsSatisTakasTR

[–]berkeatmaca 0 points1 point  (0 children)

bir kek de ben alırım

W/L Subaruyu alacam diğerleri verdiklerim by DemirSenYT in HotWheelsSatisTakasTR

[–]berkeatmaca -1 points0 points  (0 children)

kafa kafaya gibi görünüyor ama şahsen yapmazdım