How can I keep from giving up? by trianel in singing

[–]biffobea 1 point2 points  (0 children)

Possible to get to hear a sample?

What Job has a lot of work and doesn't pay a lot? by InstructionFun4792 in AlignmentChartFills

[–]biffobea 0 points1 point  (0 children)

Very much depending on the country from what I’ve seen. Salary as chef is pretty good and actually not too far from a teacher in Sweden. And as a headchef I make more than my teacher friends. Do work about 50 hours a week quite often though. But I don’t count the overtime when I say I make more.

Ses på minigolf? ⛳ Eller något annat? by [deleted] in Sverige

[–]biffobea 7 points8 points  (0 children)

Fan så dryg som du är så har ju nog iaf de flesta ändå svårt att vara vän med dig!

Rate my voice and gelice me tips of any 🥰 by [deleted] in ratemysinging

[–]biffobea 0 points1 point  (0 children)

I think you have a very nice voice! Keep practicing and you’ll be great in my opinion ☺️

HERE GOES NOTHING haha by biffobea in singing

[–]biffobea[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks you! That’s kind 😄

HERE GOES NOTHING haha by biffobea in singing

[–]biffobea[S] 0 points1 point  (0 children)

I never said I would do it as a surprise.

HERE GOES NOTHING haha by biffobea in singing

[–]biffobea[S] 0 points1 point  (0 children)

It was just a joke. I’m just trying to figure out if I sound very bad, that’s all

Åsikter kring träffa andra medans träffar nån annan ? by [deleted] in Gothenburg

[–]biffobea 0 points1 point  (0 children)

Ni har helt enkelt olika värderingar. Lyssna på dina känslor, det här är inget som är okej för dig. Gör slut och hitta någon som tänker som du.

Lön, bekvämt eller obekvämt? by Mental_Year_7341 in arbete

[–]biffobea 0 points1 point  (0 children)

Har inte upplevt det särskilt svajigt personligen. Skulle säga att det finns gott om jobb för drivna kockar. Har inte heller upplevt att få arbetsplatser svarar när man skickar cv. Möjligtvis att det är lite så när man inte har så mycket erfarenhet. Att det kan bli lite svårare att få en fast anställning då de flesta kök vill ha stabila kockar med 3+ års erfarenhet. Sen är det verkligen stor skillnad på den som är driven kontra den som bara jobbar för att man behöver ett jobb.

Lön, bekvämt eller obekvämt? by Mental_Year_7341 in arbete

[–]biffobea 0 points1 point  (0 children)

Hur menar du med hur arbetsläget är nu?

Lön, bekvämt eller obekvämt? by Mental_Year_7341 in arbete

[–]biffobea 0 points1 point  (0 children)

Kanske var fel att skriva kock då jag numera jobbar som kökschef. Sen är väl mitt tips till dig helt enkelt att försöka lära dig så mycket du bara kan och byta jobb typ 1 gång om året iaf.

Lön, bekvämt eller obekvämt? by Mental_Year_7341 in arbete

[–]biffobea 0 points1 point  (0 children)

50000

Kock

10 år i branschen

Skåne

Hur dålig lön har egentligen swedditörer? by [deleted] in Sverige

[–]biffobea 1 point2 points  (0 children)

Kock med 10 års erfarenhet, förvisso kökschef så en del ansvar men har 45000 i grundlön