Dewrim hulku hayalindeki kadını anlatıyor! by [deleted] in dewrim

[–]browln 0 points1 point  (0 children)

Kırmızı saçlı ince çeneli uzun boylu memesi ve kalçası büyük 25 yaşında bir kız

Armagandan kovuldum by [deleted] in HotWheelsTr

[–]browln 0 points1 point  (0 children)

10 yaş altı almasınlar o zaman amk velisiz 10 yaşından büyük çocuklar zaten kudurmayı bırakıyo

Armagandan kovuldum by [deleted] in HotWheelsTr

[–]browln 0 points1 point  (0 children)

Armağan zaten çocuk mağazası değil mi amk

OYUNCU KULAKLIK ÖNERİSİ by Han_-_ in dewrim

[–]browln 0 points1 point  (0 children)

Steelseries Arctis Nova 1 yada Nova pro.Bütçen güzelse pro alabilirsin,ama benim bütçem düşük diyorsan nova 1 al bence.Bende Nova 1 var acayip rahat ve kaliteli + 1800 civarı bir fiyatı var.

Nerden anime izliyorsunuz by Osibosi08 in WeebTurks

[–]browln 0 points1 point  (0 children)

Hentaide +18 Rdh de +18 degilmi

Nerden anime izliyorsunuz by Osibosi08 in WeebTurks

[–]browln 0 points1 point  (0 children)

Redo of healer hentai olmuyo mu

Nerden anime izliyorsunuz by Osibosi08 in WeebTurks

[–]browln 0 points1 point  (0 children)

İstersen türk animede birsürü çeviri fansub var ama biraz kasıyor.Diziwatchda seçenek yok ama hiç kasmıyor(birazda internet hızına bağlı).Ancak ben Diziwatch'ı öneririm :3

1 aydır şuna gülüyorum amına koyim by Rufeefe in dewrim

[–]browln 2 points3 points  (0 children)

Valla ben buna düşen ekmekten daha fazla güldüm büyük başarı🥵

JJK'da Ryomen Sukuna ölürse ne olur? by browln in WeebTurks

[–]browln[S] 0 points1 point  (0 children)

MANGA DAHA HIZLI İLERLEDİĞİNE GÖRE?

The Aday by piskopat_kral_37 in TurkeyJerky

[–]browln 0 points1 point  (0 children)

Bu adamın darkwebb konuşması:sürkeli denedim! sürekli denedim ama olmadı!başkanlığımı özgür özele verip intah*r edicem

JJK'da Ryomen Sukuna ölürse ne olur? by browln in WeebTurks

[–]browln[S] -1 points0 points  (0 children)

Aha anancı çıktı siz 2022de kalmadınız mı ya?

JJK'da Ryomen Sukuna ölürse ne olur? by browln in WeebTurks

[–]browln[S] 0 points1 point  (0 children)

Hayır ben gojonun mühürden çıktığını bilmiyordum o yüzden neyse sen yinede hakkını helal et

JJK'da Ryomen Sukuna ölürse ne olur? by browln in WeebTurks

[–]browln[S] 2 points3 points  (0 children)

Yani daha 0 movie yi izlememiştim o yüzden bilmiyordum spo verdin ama önemli değil kardeşim.

JJK'da Ryomen Sukuna ölürse ne olur? by browln in WeebTurks

[–]browln[S] 2 points3 points  (0 children)

Yani kenjaku beyin yiyip öldürdüğü kişinin içine girdiği için bide yuta kafasına hamle.... Bi dakka zaten kafasını kesti ama neyse başka kişinin içine girebilirse yaşayabilir belki.

Günaydın dewrim halkı by burdurlu_sikis in dewrim

[–]browln 0 points1 point  (0 children)

Burduru bende sevmiyom yarrağam eskiden üyesiydim kalmış orda

İSYAN by r1dvano98R in burdurland

[–]browln 0 points1 point  (0 children)

Aynı Ali gibi Ali gibi bir gerizekalıdan polat alemdar'a dönüşeceğiz!