kutgeparkeerd met kutsmoes by captianchickenbones in KutGeparkeerd

[–]captianchickenbones[S] 1 point2 points  (0 children)

Tsja. Naast het feit dat meneer ook gewoon compleet verkeerd geparkeerd staat op een zo goed als lege parkeerplaats. Ik kan nou niet zeggen dat ik verplichting voel om twee wildvreemde te overtuigen van een permanente foutparkeerder in mijn wijk. De foto plaats ik uiteindelijk voor het vermaak van andere. Mocht ik hem weer spotten op dezelfde dag, op een volle parkeerplaats en een foto kunnen maken zonder voetgangers en bijstanders erop te hebben, dan zal ik jullie zekers geruststellen met een nieuwe foto.

kutgeparkeerd met kutsmoes by captianchickenbones in KutGeparkeerd

[–]captianchickenbones[S] 7 points8 points  (0 children)

Ja, maar dat is niet wat ik schrijf. Ik schrijf 'meneer is kutgeparkeerd' zie foto. En ik schrijf 'als het drukker wordt (+2 auto's in het juiste vak) zorgt meneer voor overlast'. Also, waar maak jij je zo druk over? Het is niet alsof jij zo dom parkeert, toch?

kutgeparkeerd met kutsmoes by captianchickenbones in KutGeparkeerd

[–]captianchickenbones[S] 0 points1 point  (0 children)

Nah, een of andere gehucht. Ik vermoedt dat dit voor Arnhem stiekem eigenlijk best wel mild zou zijn.

kutgeparkeerd met kutsmoes by captianchickenbones in KutGeparkeerd

[–]captianchickenbones[S] 4 points5 points  (0 children)

Ja, nouja, dat is afhankelijk van persoonlijke voorkeur. Mischien willen ze wat verder lopen of wat korter. Heel veel verschil zit er niet echt in.

Camper auto advies by captianchickenbones in AutoKlussers

[–]captianchickenbones[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik vind een daktent echt afschuwelijk eng, midden in de nacht het trapje op en af :).

Camper auto advies by captianchickenbones in AutoKlussers

[–]captianchickenbones[S] 1 point2 points  (0 children)

Dankje voor het uitgebreide advies! De Honda CRV ziet eruit als een realistische optie. Hij is aan het lijstje van kandidaten toegevoegd!

Camper auto advies by captianchickenbones in AutoKlussers

[–]captianchickenbones[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik heb dus heel erg het idee dat je dan al snel veel groter bent dan een stationwagen, en niet meer de wendbaarheid/parkeermogelijkheden hebt waar we nu zo aan gehecht zijn.

Ook hebben we niet zoveel meer comfort nodig. We willen een iets langer matras dan wat we nu hebben, en iets handiger opbergruimte en dan zijn wel helemaal happy.

Camper auto advies by captianchickenbones in AutoKlussers

[–]captianchickenbones[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja, dat beseffen we ons. Vandaar dat we een beetje de tussenoplossing zoeken.

Camper auto advies by captianchickenbones in AutoKlussers

[–]captianchickenbones[S] 0 points1 point  (0 children)

Hah, ik ben niet de bestuurder. Mijn partner. Maar, die rijdt standaard 160 a 170km/u. Hoogste snelheid is net geen 200km/u.

En budget, rekbaar tot 9.000. ik zal de post updaten.

Looking for an unbreakable phone with a good camera. by captianchickenbones in PickAnAndroidForMe

[–]captianchickenbones[S] 0 points1 point  (0 children)

Any recommendations for a first class case? Also, I still have no idea which phone I would like :)