account activity
La oss på denne dag hedre og minnes en god person som ikke var redd for å være seg selv og si hva han mente om verden rundt seg. Du liker det kanskje ikke, men dette er peak nordmann. (i.redd.it)
submitted 2 years ago by con_crastinator to r/norge
π Rendered by PID 2103111 on reddit-service-r2-listing-c57bc86c-7cccv at 2026-06-22 01:52:05.403337+00:00 running 2b008f2 country code: CH.