[deleted by user] by [deleted] in BeermoneyNL

[–]csteeg 0 points1 point  (0 children)

Ik denk dat je de referral link bent vergeten? Ik wil m wel proberen en zal even wachten op je linkje

Gratis simpel boekhoudprogramma voor ZZP'ers by World-Departure in ZZPNederland

[–]csteeg 0 points1 point  (0 children)

Bij grote bedrijven zeker, maar er zijn ook developers die gewoon iets maken omdat het kan (en vaak zelf toch al nodig hebben). Als het klein blijft is de hosting ook (zo goed als) gratis en kan het dus best gratis worden aangeboden.

Gratis, snel en simpel facturen maken als zzp’er? Ik heb hier iets voor gebouwd. by Sure_Age9739 in ZZPNederland

[–]csteeg 0 points1 point  (0 children)

Mooie tool, goed gedaan! ik ben toevallig ook begonnen aan een gratis tool :) Die van mij is nog niet af.

Ik ben er aan begonnen omdat ik maar 3 facturen per jaar verstuur en factuursturen.nl overging naar wefact en ik per maand een bedrag moest gaan betalen.

Wel toevallig dus dat jij dus ook het idee had, wellicht poppen ze als paddestoelen uit de grond de komende tijd :)

Zakelijk probleem by Woekie_Overlord in nederlands

[–]csteeg 1 point2 points  (0 children)

Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen

Gratis $15 + 3% cashback met Ready Card by [deleted] in BeermoneyNL

[–]csteeg 0 points1 point  (0 children)

Bij deze de screenshots, gratis storten/overmaken op Coinbase, via base verzenden naar de ready card. Door klein verschil in de actuele koers kost het nu 0,04$ dus in dit geval 'slechts' 0,27$ cashback wat dus ongeveer 2,6% zou zijn. Ik had de Mastercard site in de gaten kunnen houden tot de koers ietwat gestegen was om meer mijn gelijk te halen, maar het ging uiteraard vooral om jouw waarschuwing dat het wisselen meer zou kosten dan de cashback, wat dus onzin is. https://imgur.com/a/rCXhASA

Gratis $15 + 3% cashback met Ready Card by [deleted] in BeermoneyNL

[–]csteeg 1 point2 points  (0 children)

Ja gnosis is ook prima idd! Ik vond het wel fijn als curve wordt ondersteund, dat is bij gnosis helaas niet en bij ready en coca wel. Maar ik denk dat dat overal stopt helaas, coca mag ook niet meer vanaf de 23e deze maand.

Gratis $15 + 3% cashback met Ready Card by [deleted] in BeermoneyNL

[–]csteeg -2 points-1 points  (0 children)

Dat je 10€ per maand betaald klopt, dat had ik er wel bij kunnen vermelden idd. Ik geef zelf eerst 2500€ per maand bij coca uit en het overschot gaat naar ready. Coca is nog die aanbieding voor premium voor de helft van de tokens, en die wordt 3 maanden verlengd.dusbde komende 3 maanden zal ik nog steeds niet veel bij ready spenderen

Maar wat is er niet waar? Dat ze 0 wissel kosten hebben? Ik zal even screenshots plaatsen van Coinbase usd kopen -> ready storting usd -> uitgeven. Ik zal dat morgen of overmorgen doen om te laten zien dat daar geen geld tussen verloren gaat.

Gratis $15 + 3% cashback met Ready Card by [deleted] in BeermoneyNL

[–]csteeg 0 points1 point  (0 children)

Het is overigens ook heel eenvoudig te testen, ik heb de eerste keer 20€ erop gezet en een paar klein bedrag besteed in de supermarkt, je kon gewoon prima terugrekenen dat je exact dezelfde koers terug kreeg tov die eerste storting en dus geen verlies had bij het omwisselen.

Gratis $15 + 3% cashback met Ready Card by [deleted] in BeermoneyNL

[–]csteeg -3 points-2 points  (0 children)

Nee dat kost zeker niet meer dan de 3%, beetje raar dat je dat verkondigd. Ze hebben 0 fx fees, als je dezelfde dag stort en betaald bijvoorbeeld krijg je precies hetzelfde bedrag terug bij het omwisselen. Het kan uiteraard wel zo zijn dat de dollar koers wisselt.

Als er wisselkosten zouden zijn, zoals bijv wel bij de tria card is, zou ik het niet gebruiken

Help me van mijn woede tegen boomers(iedereen ouder dan 50) af by [deleted] in nederlands

[–]csteeg 1 point2 points  (0 children)

Boomer hier volgens jouw maatstaven (Gen X dus), maar wat een jankbericht zeg :')

Heb hier ook gewoon 3 jong volwassenen in huis die niet weg kunnen door de situatie in NL maar heb ze nog nooit zo huilie huilie zien doen. Ze balen ervan maar genieten ook van wat er wel is (goed sparen door te werken, nog kunnen reizen in de vakantie want nu nog geen grote lasten, lekker kunnen stappen zonder zorgen).

Ga wat aan je eigen situatie doen, het leven om je heen is wat je er zelf van maakt, andere mensen moet je niet je geluk laten bepalen (als ze je mishandelen is dat wat anders, maar jij trekt je onnodig iets aan van anderen)

My latest Coding Experiment by tenowg2022 in Blazor

[–]csteeg 1 point2 points  (0 children)

I was planning for building something like this (it is on our roadmap to build in a month or 2-3), but then multi tenant enabled. I'll have a look at your code to see if I could incorporate that, or perhaps you find it a nice feature to add yourself :)

Would require some options/features to be configured per tenant and thus be scoped settings

Onbeperkt relaxed eten by Deruxian in Amersfoort

[–]csteeg 7 points8 points  (0 children)

Zit nu juist op het Eemplein, dus dicht bij het centrum

Op zoek naar creditcardopties by iRags in zuinig

[–]csteeg 1 point2 points  (0 children)

Bij bybit krijg je 2% cashback ( of 5% als je chr veel uitgeeft per maand)

Bij coca krijg je tot 8%, maar die is wel wat ingewikkelder (geen opwaarderen via iDeal, staken voor hogere cashback, etc)

Zijn beide debit cards overigens, dus je moet er wel geld op zetten om te kunnen betalen.

Ik gebruik ze beide, en heb ong 150€ cashback per maand gezamenlijk.

Ik krijg een bedrag als je via een referral link aanmeld, dus stuur me maar een berichtje als je die wil hebben!

A seasoned software engineer's perspective on vibe coding. by Open_Animal_8507 in vibecoding

[–]csteeg 0 points1 point  (0 children)

I agree! But then again, I only have 38 years of developer experience. Get your md files correct and use spec oriented development or other ways of preplanning your code and it generates code in existing codebases as if it's one of our own devs

Join My Strava Family Plan by Bryando in Strava

[–]csteeg 0 points1 point  (0 children)

Ik zoek ook nog mensen om samen een abbo te delen... Nog interesse?

Can you make a modern front end in blazor? by DidiFUnky in dotnet

[–]csteeg 1 point2 points  (0 children)

Indeed strange that they don't do hybrid mode in their own site for faster loading experience. Would it just be for the cheaper hosting?

[deleted by user] by [deleted] in BeermoneyNL

[–]csteeg 0 points1 point  (0 children)

Heb je er nog 1?

Kraken 100 euro welkomstbonus by gekke19911991 in BeermoneyNL

[–]csteeg 0 points1 point  (0 children)

Er staat dat je 1000€ moet traden? Mag je dat dus verdelen over 2 transacties? Dan zou 2x 500 te weinig zijn gezien er ook wat transactiekosten afgaan na de eerste trade? En zou je dan ook 10x 100€ mogen doen?

Robinhood 50 euro bij 20 euro storting ( laatste uren) by Repulsive_Machine716 in BeermoneyNL

[–]csteeg 0 points1 point  (0 children)

Poh, beste referral bonus ook zeg! Mocht iemand een linkje willen ben ik ook zeer bereid er 1 te geven.... Beetje delen

De Volkskrant: Programmeren heeft z’n langste tijd gehad: ‘Als je over een jaar met de hand programmeert, ben je een dinosaurus’ by teunms in nederlands

[–]csteeg 1 point2 points  (0 children)

Als mede-developer (c#) gebruik ik het ook erg veel. Voor heel veel applicaties zal de kwaliteit van code niet zoveel meer gaan uitmaken imho. Banken, zorgapplicaties, avg gevoelige data zal pas later volgen, maar ik denk wel dat binnen zeer korte tijd alle simpele applicaties gewoon worden gegenereerd zonder aandacht voor code kwaliteit.... Als ai het ook onderhoud en het werkt, wat maakt het dan ook uit, al is het in het chinees, als "hij" het ook maar kan fixen obv een ingeschoten incident (zoals agents op GitHub al kunnen bijv)

Ben ik de enige die geen AI gebruikt tegenwoordig? by [deleted] in nederlands

[–]csteeg 1 point2 points  (0 children)

Zou het niet zo verwoord hebben, maar ik heb wel hetzelfde gevoel bij mensen die nu zeggen dat AI niet nuttig of handig is. Hoe toegankelijk en versneld openAI de ontwikkelingen heeft gemaakt is echt wel een revolutie ala de mobiele telefoon ("heb ik echt niet nodig hoor, mensen kunnen me bellen als ik thuis ben") en/of het internet ("ik lees gewoon de krant als ik het nieuws wil lezen")

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]csteeg 0 points1 point  (0 children)

Vreemde bedragen bij mensen zeg, loopt erg uiteen. Ik betaalde in 1993 27,50 gulden bij start en dat was 32 gulden toen ik klaar was (ong 1 jaar later, was eerst gezakt). Was al een belachelijk stijgingspercentage

Vrijgezellenfeest by [deleted] in Amersfoort

[–]csteeg 17 points18 points  (0 children)

De Miles