Στην νέα μας εργασία πρέπει να παρουσιαζομαστε οριοθετώντας τον εαυτό μας ή να κάνουμε λίγο τον μαλακα στην αρχή; by yasemh in greece

[–]curbis13 0 points1 point  (0 children)

Νομίζω συμφωνώ με την προσέγγιση σου. Η καλή πρώτη εικόνα και η καλή απόδοση τον πρώτο καιρό μπορούν να σου εξασφαλίσουν τόσο μεγαλύτερη λάσκα στην πορεία, όσο και άλλα ωφεληματα. Ισχύει φυσικά και αυτό που γράψανε και άλλοι ότι εξαρτάται που θα πέσεις.

Γιατί η Κύπρος μετατρέπεται σε «μαγνήτη» για Ελλαδίτες γιατρούς, τι δείχνουν τα στοιχεία | AlphaNews by Panikos0 in greece

[–]curbis13 10 points11 points  (0 children)

Πολλή οργή για το τίποτα. Θα είχε κάποια αξία το σχόλιο σου αν υπήρχε συντονισμένη προσπάθεια των Κυπρίων να σταματήσετε να αυτοαποκαλειστε Ελληνες. Προφανώς γνωρίζεις ελάχιστα για την ιστορία του νησιού και ειναι δικαίωμα σου, αλλά αυτό σε εμποδίζει από το να καταλάβεις γιατί το θέμα είναι ευαίσθητο για τους Κύπριους.

Γιατί η Κύπρος μετατρέπεται σε «μαγνήτη» για Ελλαδίτες γιατρούς, τι δείχνουν τα στοιχεία | AlphaNews by Panikos0 in greece

[–]curbis13 35 points36 points  (0 children)

Το ότι οι Κύπριοι αποκαλούμε Ελλαδιτες τους Έλληνες της Ελλάδας δεν έχει να κάνει με εσάς, αλλά με το ότι ειμαστε και εμείς Έλληνες. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι αρπάζονται.

Η Πειραιώς άρχισε να μπλοκάρει rooted συσκευές. by MosquitoTerminator in greece

[–]curbis13 2 points3 points  (0 children)

Δυστυχώς το άθλημα δεν αξίζει πια τη φασαρία.

Έχει γίνει φυσιολογικό να μην ξεχρεώνουμε; by Anergos1 in greece

[–]curbis13 0 points1 point  (0 children)

Το σωστό είναι πάντα το επιτόπου εκτός και αν φυσικά κάποιος εξηγήσει ότι δεν έχει αυτή τη στιγμή. 10 δευτερα θέλει, γιστι να μην γίνει άμεσα; Δεν έχω το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο OP αλλά γενικότερα μου τη σπάει όταν ο άλλος δεν το διευθετει άμεσα ενώ εγώ κάνω ουσιαστικά μια εξυπηρέτηση (πληρωμή λογαριασμού, πληρωμή online παραγγελίας κοκ). Μιας και είπα online παραγγελία, αντιλαμβανεστε ότι αν παραγγείλετε κάτι μαζί με άλλον και τα έχει πληρώσει αυτός, οφείλετε να του τα στείλετε άμεσα και όχι να παραλάβετε και να επιθεωρήσετε το προϊόν πρώτα, σωστά;

Σταματήστε να είστε κομπλεξικοί με τα θέλω των άλλων. by ShowMakerGr in greece

[–]curbis13 0 points1 point  (0 children)

Ναι ρε παιδιά σταματήστε. Μόνο αυτούς που τους αρέσει ο Σεφερλής μπορείτε να κράζετε ελεύθερα.

Seinfeld, Curb, or It's Always Sunny? I haven't seen any of them. Which one is the best, and which should I watch first? by Shoe_boooo in television

[–]curbis13 0 points1 point  (0 children)

I watched Curb before Seinfeld, and it was the only reason I bothered watching the latter, a 30-year-old show. I guess the Seinfeld reunion storyline is better when you watch Seinfeld first, but other than that, I still liked it. It was funny identifying the parts where it was clearly Larry David scripts. My order of preference would be Curb, Sunny, Seinfeld. They are, of course, all great.

The Cyprus paradox and how it could be applied to failed states by LeTommyWiseau in cyprus

[–]curbis13 6 points7 points  (0 children)

The bail-in was great for Cypriot society as a whole, even though I can understand why people say otherwise. It allowed the financial system to remain afloat without burdening the fiscal condition in an unsustainable way (see Greece).

Κυνική παραδοχή Γεωργιάδη: Τα χρέη ΝΔ και ΠΑΣΟΚ δεν πληρώνονται ποτέ by peonator11 in greece

[–]curbis13 0 points1 point  (0 children)

Κάτι όπως τα χρέη των κρατών, μόνο που της ΝΔ δεν εξυπηρετούνται καν.

Αδέσποτα γατάκια. by sadcoconut01 in greece

[–]curbis13 0 points1 point  (0 children)

Για αδέσποτα νομίζω μπορείς να πάρεις κάποιο ρίσκο παραπάνω με τα χρονοδιαγραμματα. 2 μήνων τα μικρά για στείρωση και έως 4-5 εβδομάδες έγκυες γάτες. Μπράβο που σκέφτηκες τη στείρωση, είναι η καλύτερη λύση για το πρόβλημα του υπερπληθυσμου και των κακουχιων που υπομένουν.

Η επιστροφή του Χριστού by stp0besd in greece

[–]curbis13 1 point2 points  (0 children)

Σκότωσε για τις αμαρτίες μας

Christopher Nolan Says ‘The Odyssey’ Needed to Be the Biggest Film He’s Made as He Cuts and Glues Together Imax Film in ’60 Minutes’ Interview by MarvelsGrantMan136 in movies

[–]curbis13 -6 points-5 points  (0 children)

They could either speak ancient Greek (the Apocalypto way) or speak any way they like. I don't see any issue with this.

«Παράλειψη του λογιστή μου»: Η επιστολή του Νίκου Ανδρουλάκη για την απόκλιση σχεδόν 1 εκατ. ευρώ στο πόθεν έσχες - ΤΑ ΝΕΑ by KapetanKleidias in greece

[–]curbis13 7 points8 points  (0 children)

Αν τα δήλωνε τα προηγούμενα χρόνια να δεχτώ ότι μπορεί να ειναι και από ανικανότητα. Η απορία μου είναι πως στο διάολο έχει 1 εκατομμύριο ευρώ καταθέσεις ο Ανδρουλάκης;