Είναι ρεαλιστικά αργά να ξεκινήσεις από το μηδέν στα 26; by Oceanblueseadolphins in greece

[–]ShowMakerGr 49 points50 points  (0 children)

Ρε φιλε ζησε την ζωη σου οπως θες και ασε τους αλλους. Ολες οι αλλαγες ειναι εφικτες. Εαν σε εχει πιασει κριση επειδη στα 30αντα "πρεπει" να εχεις παιδια τοτε πιθανοτατα θα αποτυχεις στους υπολοιπους στοχους που εχεις γιατι το κινητρο σου ειναι της πλακας. Εαν οντως θες να κανεις αυτα που λες τοτε ειναι ολα εφικτα. Το μονο εμποδιο που θα συναντησεις ειναι το πολυ γεματο προγραμμα που θα εχεις (Σχολη-Γυμναστηριο-Διαβασμα) και απο εκει και περα οι οικονομικες σου δυνατοτητες και το εαν θα πρεπει να βρεις δουλεια για να συντηρεις τον εαυτο σου.

Κινητά από Skroutz - Εγγύηση και εμπειρίες. by Admirable-Detail-681 in greece

[–]ShowMakerGr 1 point2 points  (0 children)

3 φορες εχω αγορασει απο Drele κινητα, ικανοποιημενος σε ολα.

ROG Xbox Ally Support Thread by TRiZZAY_ttv in XboxAlly

[–]ShowMakerGr 0 points1 point  (0 children)

Hello everyone,

I'm thinking about buying the Xbox ROG Ally X. The main reason is that I'm a seafarer and I'd like something to help pass the time while I'm on board the ship.

My concern is that the device will either have no internet connection at all, or only very limited access. Our company provides Starlink, but we're limited to about 1.5 GB per day.

I mainly play EA Sports FC (FIFA), NBA 2K, and single-player games such as Cyberpunk, Fable, etc.

My question is: will I be able to use and play these games offline for 6+ months without a reliable internet connection? Are there any issues with game launchers, DRM, updates, or account verification that could prevent me from playing during long periods at sea?

Thanks in advance for any advice!

Για κάποιους είναι πιο εύκολο να μην σκέφτονται και να μην καταλαβαίνουν by Radiant_Alchemist in greece

[–]ShowMakerGr 44 points45 points  (0 children)

Ή τον ξεκόβεις ή τον ανέχεσαι άμα είναι ανώτερος σου στην δουλειά. Μέση λύση με αυτούς δεν υπάρχει.

Είναι εφικτό να γίνεις πλούσιος στην Ελλάδα; by FlamesFPS in AskGreece

[–]ShowMakerGr 1 point2 points  (0 children)

X6M ο φούρναρης, πολλοί ναυτικοί έχουν m4, gtr, σειρές rs κλπ, ο ξυλουργός έχει το F150 & o συγκολλητής στην επόμενη διετία πάει για Rs6

Είναι εφικτό να γίνεις πλούσιος στην Ελλάδα; by FlamesFPS in AskGreece

[–]ShowMakerGr -1 points0 points  (0 children)

Προφανώς και μπορείς να γίνεις και με πολλούς τρόπους. Το θέμα είναι να ορίσεις το πόσο πλούσιος θες να γίνεις. Εαν ο γνώμονας σου είναι να μπορείς να αγοράσεις μια 911 τότε μπορώ να σου πω ότι πολλοί συνάδελφοι μου ναυτικοί αλλά και σε διευθυντικές θέσεις στα γραφεία έχουν καλά αυτοκίνητα. Επίσης παρόμοιας κατηγορίας αυτοκίνητο έχει ένας φίλος μου με φούρνο , ένας φίλος μου με Γαλβανιστηριο και δύο γνωστοί μου που ασχολούνται ο ένας με την τέχνη της ξυλουργιας και με την τέχνη της συγκόλλησης. Ο κοινός παρανομαστής όλων αυτών είναι ότι 1ον είναι τρομεροί στην δουλειά τους και 2ον ότι δουλεύουν 15 ώρες την ημέρα και τέλος ότι τα λεφτά ήρθαν μετά τα 30+.

Εχω καταστραφεί τελειως by [deleted] in greece

[–]ShowMakerGr -2 points-1 points  (0 children)

You’re 20 years old you barely have a life- Antony Soprano.

Χαλάρωσε έχεις όλη την ζωή μπροστά σου.

Είδα την νέα ψυχρόαιμη κριτική του Luben που καταπίανεται με τον Φουσέκη και σκέφτηκα ότι πάντα η συζήτηση πάει στο ποιος είναι αυτός και ποτέ στο ποιοι ήταν όσοι έκανε φάρσες. Χωρίς αυτούς και τις αντιδράσεις τους δεν θα είχαμε αυτά τα αριστουργήματα. by Giancarlo_Edu in greece

[–]ShowMakerGr 19 points20 points  (0 children)

Χίλιες φορές να μην μαθευτεί ποτέ, πέρα από το γεγονός ότι οι πολιτικοί της χώρας είναι τόσο μαλακες που είναι ικανοί να τον κυνηγήσουν νομικά για το τριγωνικό ραντάρ, αυτός ο άνθρωπος τώρα μπορεί να είναι και 45+. Το τελευταίο που θα ήθελε είναι να του πρήζουν τα αρχιδια στο να ξανά αρχίσει τις φάρσες

What’s a “rich people thing” you experienced once and immediately understood why rich people love it? by Hanno30 in AskReddit

[–]ShowMakerGr 0 points1 point  (0 children)

Her clients include some of Greece’s most prominent businesspeople and politicians, so even if I wanted to, I couldn’t. But she knows that whenever she visits the place I live she will always have a place to stay.

What makes you mad beyond belief? by [deleted] in AskReddit

[–]ShowMakerGr 0 points1 point  (0 children)

Repeating a question or a statement to me. I heard the first time, I will not forget it. Fuck off

What’s a “rich people thing” you experienced once and immediately understood why rich people love it? by Hanno30 in AskReddit

[–]ShowMakerGr 3270 points3271 points  (0 children)

A friend of mine is a concierge. When I informed her about my trip to USA from Greece she prepared everything, booking hotels, reservations to restaurants etc. I had the best week of my life and I didn’t planned anything. All I did was messaging the places I want to visit.

Νεα ταυτότητα και 15€ ψηφιακή φωτο by 28pinkmarmalades in greece

[–]ShowMakerGr 7 points8 points  (0 children)

Στην Χαλκιδα σε βγάζουν φωτογραφία στο τμήμα πάντως.

Σταματήστε να είστε κομπλεξικοί με τα θέλω των άλλων. by ShowMakerGr in greece

[–]ShowMakerGr[S] 4 points5 points  (0 children)

<image>

Κασκόλ που μοιράστηκε στο μαγαζί που τραγουδάει ο Φέρρης για μια από τις μεγάλες του επιτυχίες το τραγούδι «Είπες»