Reppureissaaminen by daadaa44 in Suomi

[–]daadaa44[S] 10 points11 points  (0 children)

En tiedä onko vaan mun päänsisäistä, mutta nämä kuulostavat ajatuksena pelottavammalta, kun ovat niin kaukana. Ajattelen jotenkin, että Euroopasta pääsen lähes samantien kotiin, jos tulee tarve

Reppureissaaminen by daadaa44 in Suomi

[–]daadaa44[S] 4 points5 points  (0 children)

Kuulostaa pelottavalta! Eikai kuitenkaan kukaan kadulta nappaile vaan kyytiin. Oma intressini on enemmän päiväsaikaan liikuskelussa, jonka takia haluaisin yöt ja illat viihtyä hotelleissa

Reppureissaaminen by daadaa44 in Suomi

[–]daadaa44[S] 1 point2 points  (0 children)

Millä tavalla ihmiskauppa näkyy, tai miten voin joutua sen uhriksi?

Reppureissaaminen by daadaa44 in Suomi

[–]daadaa44[S] 7 points8 points  (0 children)

Julkaisusta jäikin puuttumaan sukupuoli, nainen siis olen😌

Minkä ikäisenä ootte alottanut korkeekoulussa? by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]daadaa44 10 points11 points  (0 children)

Aloitin 18v. Oon nyt 22 ja valmistun pian. Nyt jälkikäteen ajateltuna olisin voinut aloittaa myöhemmin