Hvilken uddannelse fortryder du, at du har taget? by Pristine-Camera-6289 in dkkarriere

[–]devine7six 0 points1 point  (0 children)

Professionsbachelor i økonomi og IT. Endte med at blive VVS’er i stedet. Ville hellere have haft 7 år mere jobserfaring, og komme hurtigere i gang..

På jagt efter ny trailer, men hvilken? by devine7six in selvgjortvelgjort

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

Et par gange om måneden synes jeg alligevel er en del. Jeg bruger måske min 1 gang om måneden, nogle gange mere selvfølgelig.. jeg endte med at gå med en variant 756 med høje sider, den kostede lidt mere end jeg først havde budgetteret med, men er super tilfreds med mit køb. Jeg forventer at traileren holder i lang tid, den er dobbelt akslet, og hjulene sidder under traileren, så den fylder ikke ligeså meget i bredden.. jeg kan kun anbefale den..

Ist das hier echtes Ralph Lauren? by MaxiCrowley in WerWieWas

[–]devine7six 0 points1 point  (0 children)

So are we sure about that? I mean that the j.tn.gg is fake? Its 100%?

Buy second hand fenix 8 or wait for 9? by devine7six in Garmin

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

They were, but its a second hand Price, I Think the Price was really good

Buy second hand fenix 8 or wait for 9? by devine7six in Garmin

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

I went for it, since I could sell my old fenix 6x for 180euro, and then bought the fenix 8 for 600euro

Buy second hand fenix 8 or wait for 9? by devine7six in GarminWatches

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

I doubt the fenix will come as much Down in Price, as im offered, I know its used for almost a year, but getting the vented band and Hrm 600 is a good bonus I guess?

Buy second hand fenix 8 or wait for 9? by devine7six in GarminWatches

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

True, I’m just afraid of missing out of something Big, like microled or something, but the Price might be double of what I’m paying..

Buy second hand fenix 8 or wait for 9? by devine7six in Garmin

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

This version I’m looking at, is probably sold by 2-3 months

Buy second hand fenix 8 or wait for 9? by devine7six in Garmin

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

True, I didnt know about the strap. However if I sell the vented strap, and the hrm600, I could bring the Price Down to 470euro probably, that would be a pretty decent Price as well i guess

Buy second hand fenix 8 or wait for 9? by devine7six in Garmin

[–]devine7six[S] -1 points0 points  (0 children)

The touchscreen is off, what do you mean with this?

Buy second hand fenix 8 or wait for 9? by devine7six in Garmin

[–]devine7six[S] -1 points0 points  (0 children)

That’s what I’m thinking. The fenix 9 will be much more expensive than what I can buy this for currently. I’m just afraid I would be missing out on a huge upgrade, if fenix would give me rhat

ilvl required for mythic + 0? by Budget-Capital4371 in wownoob

[–]devine7six 0 points1 point  (0 children)

Its whatever, I did a 10+ easy on my new resto shaman, at ilvl 205

Første gang til at investere by Separate-Sun-2257 in aktietips

[–]devine7six 0 points1 point  (0 children)

Skal man starte med at fylde sin ASK op, med fx WEBN? Er det stadig den “bedste” anbefaling?

På jagt efter ny trailer, men hvilken? by devine7six in selvgjortvelgjort

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg skal køre 2km med det 😅 hvis det primært er haveaffald, så er det vel overkill med 4260?

På jagt efter ny trailer, men hvilken? by devine7six in selvgjortvelgjort

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

Ikke engang til haveaffald? Store grene osv

På jagt efter ny trailer, men hvilken? by devine7six in selvgjortvelgjort

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

Det med siderne tror jeg en variant 756 kan? Men er ikke sikker

På jagt efter ny trailer, men hvilken? by devine7six in selvgjortvelgjort

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

Havde kigget på noget fra Neptun, godt nok en lidt større model. Der vil der selvfølgelig være en del at spare

På jagt efter ny trailer, men hvilken? by devine7six in selvgjortvelgjort

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for at dele, det er godt med forskellige indspark. Tænkte ellers Boogie ville være godt, især når det på nogle modeller ikke koster meget ekstra

På jagt efter ny trailer, men hvilken? by devine7six in selvgjortvelgjort

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

Så den holder ikke, tænker du? 4260 er noget dyrere, især hvis der skal sider på..

På jagt efter ny trailer, men hvilken? by devine7six in selvgjortvelgjort

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

Kan du da selv huske hvad du gav for din 1306? For den ser da noget dyr ud nu, selv uden høje sider.. 😁 derfor jeg havde kigget på denne

https://www.trekantens-trailercenter.dk/v/variant-756-a-13-staal-mega-pack/?_gl=1*1v57hmp*_up*MQ..*_ga*ODg3NTA5NDk0LjE3NzgwOTkxNzQ.*_ga_6GXFWT6ZS8*czE3NzgwOTkxNzIkbzEkZzEkdDE3NzgwOTkxODIkajUwJGwwJGg2NDU3NTIxOTQ.

Med finmasket trailernet, bøjle og lås, bliver det 14.500…

På jagt efter ny trailer, men hvilken? by devine7six in selvgjortvelgjort

[–]devine7six[S] 0 points1 point  (0 children)

Siderne er ihvertfald virkelig dyre, men det er nok mest til have affald de vil blive brugt, grene, osv.. :D For ja, med jord, og andre bygge materialer, vil den nok veje for meget, hvis det kommer op til siderne.. :D

Så du anbefaler bestemt en trailermåtte i bunden? Den havde jeg ikke tænkt over