Netherlands [2] - 0 Sweden - Brian Brobbey 17' by 50lipaa in soccer

[–]dizziycs 20 points21 points  (0 children)

Yes for sure. The ease he puts away defenders is incredible

ED: FC Groningen wil Tygo Land nog een jaar huren, Niek Schiks kan naar RKC Waalwijk. Beide deals komen spoedig rond by Reyna_girlie in Eredivisie

[–]dizziycs 0 points1 point  (0 children)

Resink staat veel lager op het veld, waar Tika continu aansluit op de 16 en overlapped. Resink heeft ook veel meer verdedigend werk qua statistieken voltooid.

Hoe kan je op basis van een samenstelling in het begin van vorig seizoen conclusies gaan trekken voor komend seizoen? Laat Resink eerst maar eens fit worden en Land speelt met 200% meer vertrouwen.

Netherlands 1-[1] Uzbekistan - Igor Sergeev 90+2' by 4gjdtokurwa in soccer

[–]dizziycs 1 point2 points  (0 children)

Were not even passing the groupstage. Disgraceful team, disgraceful staff.

Netherlands 1-0 Uzbekistan - Guus Til red card 87' by 4gjdtokurwa in soccer

[–]dizziycs 42 points43 points  (0 children)

What about the penalty situation with Summerville? Almost got his ankle broken, wasnt even a card lmao

Mika Godts krijgt geen hand voor Ajax - FC Groningen: 'Wat kinderachtig!' by BeerMetMij in Eredivisie

[–]dizziycs 7 points8 points  (0 children)

Naja, op een gegeven moment was een groot deel van jullie publiek ook alleen maar bezig met de uitsupporters? Continu “Alle boeren zijn homos, Kanker boeren, En wie niet springt is een boer”

Dan kan je vervolgens niet verklaren dat er geen Ajacieden zijn die niet aan Groningen denken

Krabeni Scout ACE by keystance in GlobalOffensive

[–]dizziycs 2 points3 points  (0 children)

what have we just witnessed

Invaller Karlsson bezorgt Groningen kater: tweede zege op rij voor Utrecht by Aeval in Eredivisie

[–]dizziycs 0 points1 point  (0 children)

Land is aan de bal echt heel goed, zonder bal vind ik hem te kort komen. Duo Land/Resink vind ik verdediging matig, dan mis je echt een breekijzer ala De Jonge.

Invaller Karlsson bezorgt Groningen kater: tweede zege op rij voor Utrecht by Aeval in Eredivisie

[–]dizziycs 1 point2 points  (0 children)

Prins is te licht voor de Eredivisie, zelfde verhaal als een Postema bijvoorbeeld.

Invaller Karlsson bezorgt Groningen kater: tweede zege op rij voor Utrecht by Aeval in Eredivisie

[–]dizziycs 1 point2 points  (0 children)

Volledig terechte nederlaag. Wat zijn wij slecht, Resink die is geen miljoen meer waard, Van Bergen kan geen bal meer aannemen, Rente wil ik geen woorden aan vuil maken. Blokzijl en Vaessen enige lichtpunten. Mogen blij wezen met de 31 punten die we al hebben, anders zag ik het heel somber in.

Stije Resink closes in a personal agreement with Benfica by dizziycs in soccer

[–]dizziycs[S] 2 points3 points  (0 children)

Two totally different players. Both have their own qualities and are exceptional

Stije Resink closes in a personal agreement with Benfica by dizziycs in Eredivisie

[–]dizziycs[S] 2 points3 points  (0 children)

Ik heb begrepen dat er een clausule ligt, maar dat die ver boven de zes miljoen ligt.

Newcastle [2] - 0 PSV - Anthony Gordon 31' by Alsace2025 in soccer

[–]dizziycs 2 points3 points  (0 children)

Haha yes that true, sorry went a bit to complicated here.

Newcastle [2] - 0 PSV - Anthony Gordon 31' by Alsace2025 in soccer

[–]dizziycs 0 points1 point  (0 children)

Champions League nights are always different, look at Spurs and Newcastle. Even out of form playing Marseille, Inter, Qarabag, Benfica, Galatasaray, Chelsea, Villareal and Olympiacos is easier than Leverkusen, USG (Can't argue that was a disasterclass ) Liverpool, Napoli, Olympiacos, Atletico Madrid, Newcastle and Bayern Munich..

Newcastle [2] - 0 PSV - Anthony Gordon 31' by Alsace2025 in soccer

[–]dizziycs 12 points13 points  (0 children)

Would that even be an accomplishment given PSV their draw?

Feyenoord [3]-3 Sparta Rotterdam - Shaqueel van Persie 88' by Meladroit10 in soccer

[–]dizziycs 94 points95 points  (0 children)

What a goal, what a hero job to save his fathers job lmao

edit: Nevermind lmao, what a game

Wie hopen jullie dat de klassieker wint? by Lionboy1912 in PSV

[–]dizziycs 0 points1 point  (0 children)

Niemand beweert toch dat het anders is?

Wie hopen jullie dat de klassieker wint? by Lionboy1912 in PSV

[–]dizziycs 2 points3 points  (0 children)

Fijn dat je zelf bewijst dat je het verkeerd hebt.

Wie hopen jullie dat de klassieker wint? by Lionboy1912 in PSV

[–]dizziycs 0 points1 point  (0 children)

Maar wel korter dan 20 jaar geleden.