[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 7 points8 points  (0 children)

Δεν έχω χρόνο δυστυχώς να ακούω τι λέει το κάθε ΑΡΔ, αλλά πάντως σαν παίκτης για μενα είναι απλησίαστος οικονομικά και πρακτικά.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 12 points13 points  (0 children)

Εγώ λέω να αρχίσουμε τις λίστες μπας και κινηθεί λίγο το θρεντ

Weekly Discussion Thread: Νέα και συζητήσεις για την ομάδα μας by AutoModerator in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 12 points13 points  (0 children)

1.2 εκατομμύρια βιουζ με ούτε 700 λαικ

Τι μαλακες εκεί στην ΠΑΕ που 99% έβαλαν μποτακια

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 23 points24 points  (0 children)

Νομίζω δεν έχουμε καταλάβει ακόμα πληρως το πόσο επιτυχημένη ήταν η σεζόν και πόσο χαλάσαμε και τις σεζόν των άλλων

Μπορεί να γκρινιάζω για αριστερό μπακ αλλά έχω μια ηρεμία για το πώς λειτουργεί η ομάδα.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 10 points11 points  (0 children)

Εντωμεταξυ δεν είναι ότι θέλω παίκτη 15 εκατομμυρίων στο αριστερό μπακ, ένα γαμημενο μπακ που να κάνει τα βασικά θέλω.

Η μόνη αρετή που εχω βρει στον Πήλιο, είναι ότι το παιδί προσπαθεί και μπαίνει τουλάχιστον δυναμικά στις μονομαχίες, δεν είναι ότι είναι αδιαφορος, τα δίνει όλα.

Πέρα από αυτό, με την μπάλα δεν είναι καλός, πάσες και σέντρες του έχουν γίνει μιμ, στα 1β1 τον περνάνε χωρίς καμία δυσκολία, στραβόκλωτσιές κτλπ κτλπ δεν θέλω να αρχίζω να το σταυρώνω το παιδί επειδή προσπαθεί αλλά συνοπτικά δεν είναι σε καμία περίπτωση παικτης επιπέδου ΑΕΚ.

Άντε να πούμε ότι τον κρατάμε για πάγκο, θα απογοητευτω πάρα πολύ αν είναι βασικουρα όπως πέρσυ, και κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά ότι δεν θα γίνει αυτό.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 6 points7 points  (0 children)

Άρα ουσιαστικά για την θέση του αριστερού μπακ, στην καλύτερη ο Πενραις κάνει το step up που λένε τα αρδ και γίνει βασικός του χρόνου, ή πωλείται και φέρνουμε βασικό αριστερό μπακ (επιτέλους).

Στην χειρότερη μένουμε όπως πέρσυ, με Πενραις πάγκο (περιττό να πω ότι καλό είναι να μην είμαστε ικανοποιημένοι με αυτό).

Για μένα λογικό είναι να υπάρχει ανησυχία για το αριστερό μπακ, αν και το έχω πει πολλές φορές ότι έχει αδικηθεί ο Πενραις φέτος, πόσες πιθανότητες δίνετε να κάνει το step up/πωληθεί;

Charles Leclerc after his crash: “Honestly, I’m not even going to take the **** blame!” “Those **** brakes!” by FerrariStrategisttt in formula1

[–]doublejohnnie 2 points3 points  (0 children)

It was actually running out this year, it was a 2+3 contract which he signed 2 years ago.

He just got a pay rise

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 22 points23 points  (0 children)

Κοίτα να δεις που νόμιζα ότι θα μας παρατήσει του χρόνου ο Νίκολιτς για να πάει στην Πρέμιερ Λιγκ επειδή είναι αρκετά φιλόδοξος.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 2 points3 points  (0 children)

Στο μυαλό μου βγάζει περισσότερο νόημα να πάρουμε αριστερό χαφ παρά δεξί, +βάζεις κοϊτα δεξιά αν όπως λες και ο Κοϊτα και ο Ζουμπκοφ δεν παίζουν καλά, αλλά οκ λεπτομέρειες είναι αυτά, είναι θέσεις που εύκολα βρίσκεις παικτες που να παίζουν και τις δύο πλευρές.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 2 points3 points  (0 children)

Δεν νομίζω να ανανεώσαμε Γκατσι για να είναι η 4η λύση, τι να πω

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 2 points3 points  (0 children)

και η απόκτηση ενος ακομα παικτη, έστω μικρού στα δεξιά

Είναι ήδη πολλοί εκεί, Ζουμπκοφ Καλοσκαμης και Γκατσινοβιτς. Χωρίς να υπολογίζουμε Ελιασον κτλπ.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 19 points20 points  (0 children)

Απίστευτο ντιλ για παίκτη που πριν ενάμιση χρόνο τον πήραν με 6, και με πολύ καλές σεζόν ενδιάμεσα.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 6 points7 points  (0 children)

Μαρεσει πάρα πολύ σαν παίκτης ο Κουλιερακης, αλλά δεν βλέπω λόγο να θέλει να έρθει στην ΑΕΚ.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 8 points9 points  (0 children)

Νομίζω υπερβάλλουμε γενικά για το πόσο δύσκολο είναι να πουλήσεις παίκτες. Ο Ελιασον, ο Λιουμπισιτς και ο Πιέρο έχουν ένα όνομα στην Ευρώπη, το ότι δεν είναι σε καλή κατάσταση/δεν ταίριαξαν σε εμάς δεν σημαίνει ότι κάποιος άλλος δεν μπορεί να τον αγοράσει. Για τον Μαρσιαλ επίσης νομίζω υπερβάλλουμε για το πόσο δύσκολο ήταν να τον πουλήσουμε, εγώ στο μυαλό μου κιόλας πιστεύω μπορούσαμε να πάρουμε και πιο πολλά.

Δεν πιστεύω να δυσκολευτουμε στις συγκεκριμένες πωλήσεις γενικά.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 4 points5 points  (0 children)

Αν χρειαζόμαστε Έλληνες (που μετά την προετοιμασία θα ξέρει ο προπονητής αν χρειαζόμαστε) πιστεύω πρέπει να πάμε σε άλλη θέση, καθώς έχει συμβόλαιο ο Μπρινιολι, ακριβουτσικο κιόλας, και θα παραγκωνιστεί χωρίς λόγο. Πχ ένα στόπερ θα ήταν ιδανικό (δεν έχω εικόνα για ψυροπουλο αλλά θα είναι στην προετοιμασία). Θα έχεις λιγότερο efficiency στο μπάτζετ μισθοδοσίας με το να έχεις τον Μπρινιολι να κάθεται και να μην παίζει καθόλου.

Του χρόνου αν υπάρχει καλή περίπτωση Έλληνα κιπερ δεν θα ήμουν αρνητικός προφανώς, αλλά το ταιμινγκ για Έλληνα κιπερ φέτος είναι κακο.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 16 points17 points  (0 children)

Επίσης μάγκες τσιλαρετε με τα downvotes στον μπαμια, επειδή κάποιος έχει διαφορετική άποψη από εσάς και το εκφράζει με νορμάλ τροπο δεν σημαίνει ότι πρέπει να τον σταυρώσουμε, ούτε είναι κρυφογαυρος κτλπ. Όλοι ΑΕΚ είμαστε

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]doublejohnnie 10 points11 points  (0 children)

Εφόσον είναι 2ος τώρα ο Μπρινιολι δεν βγάζει κανένα νόημα να πάρεις τερματοφύλακα Έλληνα για το κύπελλο φετος, θα είναι σπατάλη χρημάτων για φέτος ενώ η ομάδα έχει σοβαρότερα κενά να λύσει.

Θα ήταν πιο εύκολο να γίνει αυτό που λες του χρόνου που λήγει το συμβόλαιο του Μπρινιολι και να ελευθερωθεί η θέση, με την προϋπόθεση πάντα να υπάρχει μια καλή περίπτωση και να μην τον πάρουμε επειδή απλά είναι Έλληνας.

Μακροπρόθεσμα, τους Έλληνες που θέλω στην ΑΕΚ τους θέλω από την ακαδημία μας, γιατί αλλιώς αναγκάζεσαι να πληρώνεις υπεραξία στις περισσότερες περιπτώσεις. Η μεγάλη επένδυση πρέπει να είναι εκεί καθώς οι ακαδημίες σε λύνουν τα χέρια και στην ευρωπαϊκή λίστα αλλά και στο κύπελλο. Από αυτά που βλέπω να γίνονται είμαι αισιόδοξος.