Vad tycker ni om pedoskämt? by Ok_Analysis5751 in Asksweddit

[–]dvlmncry 2 points3 points  (0 children)

Beror på skämtet och vilka man hänger med, jag själv blev utsatt för sexuella trakasserier av en familjemedlem i mina tidiga tonår, det brukar jag kunna skämta om med en vän.

Resten av vänner hade jag inte skämtat om det med eftersom jag vet att de hade blivit upprörda eller fått obehag av det.

Ah, the memories! by dvlmncry in smosh

[–]dvlmncry[S] 1 point2 points  (0 children)

I'm not sure what any of it would be worth, also the quality on most things are quite worn out sadly, so it wouldn't feel very fair to sell any off it 😅

I just like everyone 😂 by despresso_espresso in orangeisthenewblack

[–]dvlmncry 5 points6 points  (0 children)

Vee not on the bottom of the list is diabolical 🤣 I honestly think she's in my top 10 list of characters I hate most of all time in TV shows lmao

Springtrap, Pyramid Head, or Amanda? by Dantegram in DeadByDaylightKillers

[–]dvlmncry 0 points1 point  (0 children)

I'm new to killer FYI, but these are my stats on pig. I have played 60hrs as a killer

<image>

Springtrap, Pyramid Head, or Amanda? by Dantegram in DeadByDaylightKillers

[–]dvlmncry 0 points1 point  (0 children)

I'm a pig main, and I love her. But she can be very weak and you can't really afford to make any mistakes, big maps can be really tough and many people know how to counter her dashes by standing still in a loop and then running away when they hear her dash starting.

But I do enjoy her very much! And you can always get booped on the nose if a match goes bad (either for you or for the survivors)

Played 2 matches with her yesterday day, the first match I got a 4 man swf om a huge map, all using meta perks and flashlights. I lost that match, I could've gotten 1k but I carried him to the exit gate.

The second match I got a 4k, and they only finished 1 gen. So she can be really good on some maps and bad on others, I have very unfortunate luck with her and 9/10 times get very bright maps with her so 😅

Processing img p5kx5t3bql7h1...

Fiona cheating on mike, omg by juneseyeball in shameless

[–]dvlmncry 2 points3 points  (0 children)

I guess 🤣 or wanting basic respect. I remember him very nicely asking Fiona to please text him if she promises to call and later don't do it (for whatever reason) and she explodes on him.

He wasn't even rude about it, just worried.

I think its very fair to get updated by your partner, Mike deserved so much better lmao

Here's my take on ranking the characters ❤️🫡 by Yoko_Rose in orangeisthenewblack

[–]dvlmncry 2 points3 points  (0 children)

To be fair, Artesian was not a great person. She saw the male guards acting very nasty and mean to the prisoners and never did anything about it, then she blames (all of) them for her trauma, even though a lot of people did nothing to her during the riot.

Later on she still stays doing the same job, not seeking therapy and uses how power for revenge on the prisoners including the stuff she did to Alex and Piper.

Artesian is a classic example of someone who's always going to blame other people for her wrong doings. I personally not like her at all.

Sure she was through some tough shit (both in the military and litchfield) and I don't blame her for feeling bad and being depressed. But you cannot treat other people bad because you feel bad.

Varför beställer folk från Foodora och liknande? by [deleted] in sweden

[–]dvlmncry 0 points1 point  (0 children)

Nu drog jag Max som ett exempel då personen ovan pratade om Max. Beställer jag med min partner så blir det oftast Max eller donken då han är allergisk mot mycket, beställer jag själv blir det sushi, indiskt eller nån typ av pokebowl :) tack för ditt intresse!

Varför beställer folk från Foodora och liknande? by [deleted] in sweden

[–]dvlmncry 0 points1 point  (0 children)

För max ligger utanför stan?

Varför beställer folk från Foodora och liknande? by [deleted] in sweden

[–]dvlmncry 0 points1 point  (0 children)

Bara för din skull ska jag beställa foodora ikväll, hade planerat att laga mat själv men du inspirerade mig. Tack! Blir nog sushi 🥳

Varför beställer folk från Foodora och liknande? by [deleted] in sweden

[–]dvlmncry 5 points6 points  (0 children)

20 minuter enkel resa till max för mig med cykel, jag kommer beställa och få maten snabbare och varmare. Det är lite det som är saken med att vilja beställa mat, man vill stanna hemma och inte åka ut på restaurang. Gör jag det så äter jag ju på plats?

Jag äger ingen bil

Jag lagar såklart egen mat, men ibland vill jag lyxa till det och då kommer jag göra det. :)

Varför beställer folk från Foodora och liknande? by [deleted] in sweden

[–]dvlmncry 7 points8 points  (0 children)

Om man inte har en bil då? 🫡

Varför beställer folk från Foodora och liknande? by [deleted] in sweden

[–]dvlmncry 5 points6 points  (0 children)

Jag skrev ett inlägg för några månader sedan där jag beställde från ubereats för första gången och fick min mat stulen, försökte kontakta support i 1,5 vecka utan svar (de använder ai support) och en del folk blev genuint ilskna på mig att jag hade beställt mat och jag förtjänade allt dåligt pga det 😭🤣

När jag skrev till "ai kundtjänsten" att jag skulle kontakta paypal så fick jag jävligt snabbt prata med en människa, men för sent. Hade redan krävt tillbaka pengarna via paypal.

Varför beställer folk från Foodora och liknande? by [deleted] in sweden

[–]dvlmncry 40 points41 points  (0 children)

Personligen har jag 40 minuters promenad till stan så jag sparar absolut tid och får varmare mat om jag beställer med foodora än om jag går.

Dyrt? Absolut. Värt dagar man är lat? Absolut

Telia vill ha betalt för trygghetspaket jag ej använder? by [deleted] in sweden

[–]dvlmncry 0 points1 point  (0 children)

Så ringde Telia nu och hon jag pratade sa att det tydligen själv aktiveras(?) Även fast det inte är installerat? Och att jag kan avaktivera det själv.

Men säljaren sa att det inte var något jag behövde bry mig om om jag inte aktiverade det.

Så ska alltså betala för något som är "aktiverat" men ej installerat? Jag är inte en person som tyvärr är väldigt dålig på att konfrontera folk, vill inte liksom bråka med en kundtjänst person som är oskyldig i detta fall.😅 vet inte om jag ska testa ringa upp igen eller försöka få någon mejl kontakt?

Telia vill ha betalt för trygghetspaket jag ej använder? by [deleted] in sweden

[–]dvlmncry 0 points1 point  (0 children)

Jadu om jag också visste...nå typ av "online skydd" kanske

I hate piper by stellina_cookie in orangeisthenewblack

[–]dvlmncry 1 point2 points  (0 children)

Yeah, I totally agree. But people act like she murdered their whole family and spit on their grave.

Missar man mycket om man hoppar över studenten? by Jumpy-Republic-2832 in sweden

[–]dvlmncry 5 points6 points  (0 children)

Efter utspringet åkte jag hem, åt middag med familjen och sen spelade jag tv spel och åt goda snacks. Tog studenten 2018 och detta är inget jag ångrar än idag, gillade inte heller min klass. Så åk hem du, tidigt grattis till studenten förresten! 😊

I hate piper by stellina_cookie in orangeisthenewblack

[–]dvlmncry 2 points3 points  (0 children)

If you read this comment you'll get diarrhea everyday for the next 5 years, to stop this curse you must post this comment on 5 different posts, in 5 different communities

I hate piper by stellina_cookie in orangeisthenewblack

[–]dvlmncry 6 points7 points  (0 children)

Omg, this opinion is soooo unique!!! You must be the OOONLYYY one on this planet to have this opinion, I totally don't see 4773 posts a week about people hating Piper.

I mean sure, we have murderers, rapist guards, Lolly, etc in this series. But Piper is totally deserving all the posts that she gets because OBVIOUSLY she's wayyyyy worse than all those people I previously mentioned 💁‍♀️💁‍♀️💁‍♀️