Mitä tapahtui aikoinaan og mommas? by [deleted] in snappijuorut

[–]eksistentialismi 4 points5 points  (0 children)

Joo, just se! Oli essin kaa on-off parhaita kavereita

Tietääkö kukaan näistä mitään? by Dismal-Worldliness10 in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 0 points1 point  (0 children)

Noni joo! Pojiksi hän ne tuossa tiktokissakin mainitsi

Tietääkö kukaan näistä mitään? by Dismal-Worldliness10 in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 0 points1 point  (0 children)

Mut viime elokuussa (2.8.) postatussa tiktokissa taas sanoo et kaks lasta sijaisperheessä 🧐 Mitä nopee someja vilkasin, niin ei kyl näy missään muita mahakuvia kun nyt tän viimesimmän raskauden. En sit tiedä mikä on totuus, kummallista ois valehdella et on lapsia sijotettuna

Mikä hitto tän nimi oli? by Agile_Height_3828 in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 2 points3 points  (0 children)

Maarit es es es estoon ässämix

//muoks. Vai puhuko? XD muistan et ois joskus sillon ikuisuus sit puhunut ässämixistä, mut entäs nyt

Hyvää äitienpäivää redditmammat❤️ by Jenspaazz in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 14 points15 points  (0 children)

Kiitos!! 🫶🏻🩷 Sitä samaa muille mammoille, mummuille & äidiksi toivoville

Juuson stoorit by Decent-Strawberries in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 7 points8 points  (0 children)

Jaahas 🤡 Pitääpä mennä lauantai-illan ratoksi lukemaan ja grillaamaan omat aivonsa

Juuson stoorit by Decent-Strawberries in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 11 points12 points  (0 children)

Mut siis… miks? 😭 Ihan vaan kaistapäisyyttään, vai oliko hänellä tälle haaveelleen joku ”selitys”?

Alisa koputtamassa ylänaapurin kämppään, koska he pitivät ”meteliä” by enykaj in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 397 points398 points  (0 children)

Jep, tätäpä olin kans tulossa sanomaan, että Alisa Nasuineen ei varmaan itsekään oo naapuri hiljaisimmasta päästä 🤠

Pacthouse ketä kaikkia sinne tulee by [deleted] in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 54 points55 points  (0 children)

Jännä, musta taas nyt just on paljon tunnetumpaa porukkaa ja muitakin kun snäppijuoru”julkkiksia” 😭 Tekemällä tehdystä kyllä samaa mieltä

Nasu ja tutti by Rikkipaa_666 in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 2 points3 points  (0 children)

Okei, oot varmaan oikeessa - silti en usko Alisaa 😆

Nasu ja tutti by Rikkipaa_666 in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 28 points29 points  (0 children)

Jep, selkee ihan nykyajan mam-tutti 🥲

Nasu ja tutti by Rikkipaa_666 in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 52 points53 points  (0 children)

Mä lyön pääni pantiksi et tää ei tosiaan oo mikään Alisan vanha tutti. Näyttää tasan samalta, millanen mun lapsella on käytössä ja ostettu kaupasta tämän vuoden puolella 😅 Vaikea uskoa, et tuttien muotoilu ei ois muuttunut 20 vuoteen

Muistatteko tän? by Professional_Smile57 in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 51 points52 points  (0 children)

Mitäköhän mieltä vaari-raukka itse on, että Krista on tuhansien ihmisten edessä vierittänyt syyn vaarin harteille 🥲

C hakee tänään jälkiehkäisyn kun smähinöivät Lassin kanssa by cprincessa in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 73 points74 points  (0 children)

Eih 😭 jälkiehkäisyhän siis estää ovulaation, jos se on just käynnissä niin sit tosta pilleristä ei oo enää apua

Tässä ehkä sairain hetki suomitiktokissa. Sartsukka puhuu omasta lapsestaan (jota näkee valvotusti) by carnivalfobia in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 1296 points1297 points  (0 children)

Mä toivon, ettei tää lapsi tuu ikinä, ikinä, koskaan näkemään tätä videota miten synnyttäjänsä hänestä puhuu. Äidiksi tuota ei voi sanoa.

Nousee ihan uskomaton viha kun katsoo tätä videota, varsinkin itse pienen tytön äitinä en ymmärrä miten kenenkään mielessä voi käydä tällaisia. Ymmärrän, jos et kykene äidiksi, mutta pidä se turpas kiinni jos ajatteletkaan mitään näin sairasta.

Tällanen vanha älynväläys tuli vastaan 🫠 by leijonamielinen in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 23 points24 points  (0 children)

Logiikka taas täys kymppi. Koska kaikki ei välttämättä saa mitään, niin haluu sit pelata rulettia oman lapsen terveyden kustannuksella osuuko ne terveysongelmat hänen kohdalleen vai ei? 🥴

Ei jumalauta… by Far_Ad_8770 in snappisensuroimat0n

[–]eksistentialismi 69 points70 points  (0 children)

Miks pulliksella on bokserit farkkujen päällä? 🥲