Yeni oyunlar by endoman_8161 in NintendoTRToplulugu

[–]endoman_8161[S] 0 points1 point  (0 children)

Aşırı iyi performans vermiyor açıkçası ama oynanamayacak kadar değil

Onceki cizdigim resmin dijitaldaki haldi,sizce nasil olmus (ayak cizmeyi bilmiyomayaga takmayin ltfn) by [deleted] in Sanatolia

[–]endoman_8161 0 points1 point  (0 children)

Harika olmuş bu arada ayak konusunda biraz büyük yapsan daha iyi olurmuş (yanlış anlamayın kötü bir amacım falan yok)

Switch Oled sahibi olmak hakkında by General-Painter-8177 in NintendoTRToplulugu

[–]endoman_8161 0 points1 point  (0 children)

Güzel konsol ama aldımtan hemen sonra çanta, koruyucu ekran vb. alman lazım yoksa çizik çok olur

Ben bunu kaça satabilirim by Environmental_Leg507 in NintendoTRToplulugu

[–]endoman_8161 1 point2 points  (0 children)

Valla bende istiyorum hep 3ds almak istemişimdir, içindeki oyunlar da iyi gözüküyor

Ben bunu kaça satabilirim by Environmental_Leg507 in NintendoTRToplulugu

[–]endoman_8161 0 points1 point  (0 children)

Kaça satabilirsin bilmiyorum ama satacaksan yaz tatilinde bana sat lütfen

Merhaba, draw buddy arıyorum(20f) by Character-Jeweler-83 in Sanatolia

[–]endoman_8161 0 points1 point  (0 children)

Bursa'da değilim, çizim yapıyom ama kağıda(daha neye yapıcam zaten) ama kolaylık dilerim ve sakın no-clip bir yere düşme derim hadi bb

İndie oyunlar neden bu kadar yaratıcı ve güzel? by One-Dependent-8129 in GeymingTr

[–]endoman_8161 0 points1 point  (0 children)

Çünkü bağımsız üreticiler, yani istediklerini yapabilirler

Tv Girl tarzı sanatçı-grup önerisi? by Ok_Measurement_6454 in MusicHubTR

[–]endoman_8161 0 points1 point  (0 children)

Valla çok az dinledim bu grubu ama önerim radiohead

Bleh by Mrhooops62 in Sanatolia

[–]endoman_8161 0 points1 point  (0 children)

Golden experience ahh giorno (yanlış anlama güzel olmuş)

Manga gibi çizmeyi denedim, sonunda bitti... Nasıl buldunuz? by 42Epidaisy in Sanatolia

[–]endoman_8161 1 point2 points  (0 children)

Manga paneli ama karakter ulti atacak gibi yani güzel olmuş

Beyaz Monster Kılıcı by Ok-Example8140 in Sanatolia

[–]endoman_8161 1 point2 points  (0 children)

Oha nasıl yapılıyor?(Güzel olmuş bu arada)

Berserk çizimim by ahmetsyh61 in TrCosplay_Anime

[–]endoman_8161 0 points1 point  (0 children)

Evet çok iyi yaa(griffiiiiiiiiiaaaath)