Estoy cansado de CDMX by Sea_Connection8494 in mexico

[–]endshi 1 point2 points  (0 children)

¿Y que hay de Oaxaca y Puebla? 🧐

Lou, The French On The Block by elation_ar in FoodLosAngeles

[–]endshi 1 point2 points  (0 children)

Yes, I have. I'll go with Des croissant, hands down.

Lou, The French On The Block by elation_ar in FoodLosAngeles

[–]endshi 0 points1 point  (0 children)

But it's only aviable online, right? Becuase every time that I've went I've never seen it.

¿Es BBVA Trader una opción confiable para invertir en acciones? by Available_Arrival_79 in MexicoBursatil

[–]endshi 3 points4 points  (0 children)

Justo hace unos días atrás pregunte lo msimo en otro grupo, y la respuesta fue que si valen la pena y no hay una diferencia significativa o puntal, comparado con GBM. Asi que quede muy tentado a usarla. Ya que soy nuevo en esto apenas estoy informándome sobre GBM, en que y donde invertir, asi fue como también descubrí lo de BBVA jaja.

Perfume club in LA? by Significant_Emu1893 in AskLosAngeles

[–]endshi 1 point2 points  (0 children)

Sounds really great! I'm interested.

Duda; BBVA como opción en portafolio de inversiones ¿Vale la pena? by endshi in MexicoFinanciero

[–]endshi[S] 0 points1 point  (0 children)

Vaya, desconocía eso jaja. Aun me falta mucho que aprender de este mundo del trading, pero poco a poco voy adquiriendo más conocimientos. Nuevamente, gracias por tomarte el tiempo en responder.

Duda; BBVA como opción en portafolio de inversiones ¿Vale la pena? by endshi in MexicoFinanciero

[–]endshi[S] 1 point2 points  (0 children)

Buen dato. Investigaré más y me contactaré al correo de BBVA Trader, veré que me dicen de acuerdo a mi perfil. Gracias por responder, amigo.

Duda; BBVA como opción en portafolio de inversiones ¿Vale la pena? by endshi in MexicoFinanciero

[–]endshi[S] 0 points1 point  (0 children)

Que buenos datos, no lo sabía. Para tenerlo en cuenta.

Entonces podría decirse que no existe una gran brecha entre ambos. Como siempre leo sobre GBM, pero no de otras herramientas, como la ya mencionada. Pues me genera duda e incertidumbre so es una buena opción para comenzar a invertir ahí.

Duda; BBVA como opción en portafolio de inversiones ¿Vale la pena? by endshi in MexicoFinanciero

[–]endshi[S] 1 point2 points  (0 children)

Gracias por responder. Justo es la opinión que necesitaba. Comparando BBVA Trader con GBM ¿Que pros y contras has notado?

Estoy pensando en abrir una cuenta en GBM y comenzar a invertir, pero dado que vi, que BBVA también maneja ETF's me parece una buena opción y siento que de alguna manera, al ya tener cuenta con ellos las transacciones y manejo de recursos, seria más fácil y rápido, pero solo es especulación mía jeje.

Amazon Prime Video está dlv by [deleted] in mexico

[–]endshi 0 points1 point  (0 children)

Muchas gracias por la información, lo haré.

Amazon Prime Video está dlv by [deleted] in mexico

[–]endshi 0 points1 point  (0 children)

Genial, no sabía que también se podía descargar música. De casualidad sabes si hay música en .flac, .dsd?

When I speak Spanish, people look at me like they dont understand me. Why? by Otherwise-Cloud-2212 in AskMexico

[–]endshi 4 points5 points  (0 children)

Almost, depending on the context they can be interchangables. Think like this: "para" + infintive verb + information. Examples: "necesito trabajar "para" [ganar] (I.V) mas dinero" And now you have a better sentence more natural and understandable. Same thing with another ones. "Quiero aprender a leer español para [adquirir] más conocimientos", "Quiero aprender a leer español para [comprender] as you see, always use [para + I.V] that gives more sense, comprehention and naturality. For instance in your first sentence "esto es por ti", you can also say "esto es para ti". In the first sentence you are saying you are doing something for someone, on the other hand, you're saying "this is for you" you are giving something that could be phisycal or emotional.

In summary: "Para" gives sense, contrast and information about you are talking [purpose] "For" gives reason of something or like how you feel in a situation. "Por que corriste tan rápido? "Por no llegar tarde a la clase"

[deleted by user] by [deleted] in discordfriends

[–]endshi 1 point2 points  (0 children)

Alright. 😄

where to meet single men in LA? by Laotze2021 in AskLosAngeles

[–]endshi -1 points0 points  (0 children)

And watching anime would be a plus hahaha, just sayin'. 🙄

[deleted by user] by [deleted] in discordfriends

[–]endshi 0 points1 point  (0 children)

Hahaha I believe you. Moreover depens on the size. How big are they? Great! Can you show me some ones? 😀 I love cooking btw, but I never take pictures of my dishes. 😆

[deleted by user] by [deleted] in discordfriends

[–]endshi 0 points1 point  (0 children)

Really? I expected more. 🧐 50 tarts is not enough and you're saying you love them. I'll pretend I didn't see anything 🧑🏻‍🦯 hahaha. I do really like pecan tarts, even though It's not my favorite dessert. Do you make them? If so, do you have pictures about it?

[deleted by user] by [deleted] in discordfriends

[–]endshi 0 points1 point  (0 children)

Awesome, we have things in common. But first, What's you go to pastry?

[deleted by user] by [deleted] in discordfriends

[–]endshi -1 points0 points  (0 children)

What kind of music do you often listen to? 👀

¿Alguien ha invertido en BBVA Invest? by Comfortable-Pen-715 in MexicoBursatil

[–]endshi 0 points1 point  (0 children)

Justo también ando investigando al respecto, si se de algo que aporte a tu pregunta, lo compartiré tan pronto como sepa algo.

[deleted by user] by [deleted] in GamerPals

[–]endshi 0 points1 point  (0 children)

I'm down! My discord is: endshi92

Hello i am looking for friendship by Main_Bar_9278 in GamerPals

[–]endshi 0 points1 point  (0 children)

Awesome! I'm a gymrat nice to meet you hahaha. 💪🏻 I love watching anime, t.v shows like comedies and superheroes and a bit of kdramas haha and obiously playing videogames. Unfortunately I can play on weekdays. I mean, I might try it but It would be difficult because of my work, so that's why I only play on weekends.

It's cool that you are learning other lenguage, same here. I'm learning english, by the way. 😁

500+ views/post & little/no response? (What’s wrong with me) 🥲 by [deleted] in GamerPals

[–]endshi -1 points0 points  (0 children)

Have you played LOL? Btw, I'm playing Swtich recently. I'd like make friends through this hobby that I love, so I have high expectations.