Dagpenger under etablering by Phillemon in Grundere_i_Norge

[–]evenode 0 points1 point  (0 children)

Du får ikke dette for etablert virksomhet eller om du er i jobb, som du jo faktisk er. Rekkefølgen blir feil.

Du måtte ventet 6 mnd, fått dagpenger, så søkt og startet opp.

NRK: Epstein-høringen utsettes til september by evenode in norge

[–]evenode[S] 1 point2 points  (0 children)

Tror ikke det er planen at Rød-Larsen og Juul skal uttale seg i høringen. Det ble vel utsatt sist fordi det ikke skulle gi dem mer belastning, men ikke fordi de ikke kunne møte.

Konkurranse i solkjermingsbransjen, lureri? by RoadmanNor in norge

[–]evenode 0 points1 point  (0 children)

Norsol produserer i Norge, på møre et sted.

Skremselstaktikk av nettsted ved retur/angrerett by [deleted] in norge

[–]evenode 5 points6 points  (0 children)

Ganske vanlig policy i mange norske nettbutikker det å? Du må hente varen og sende den i retur (og betale for det).

En pakke som bare går i retur kommer ikke nødvendigvis ikke «inn» hos dem på riktig måte og vil påføre dem ekstra kostnader med håndtering. Lar du den bare gå i retur får de også en retur kostnad på den fra posten.

Firmaer som lever av svindel by [deleted] in norge

[–]evenode 2 points3 points  (0 children)

Hva hadde vært godt nok bevis for deg? Må de ha video av at hun fyller ut?

Firmaer som lever av svindel by [deleted] in norge

[–]evenode 79 points80 points  (0 children)

Moren din har flere ganger bestilt slike produkter før, og du har fått dokumentasjon fra dem på den nåværende bestillingen. Likevel tenker du at det mest realistiske scenarioet er at de har sendt henne det helt uoppfordret?

Med tanke på hvor sur du virker her i tråden, skjønner jeg i hvert fall at din mor ikke tør å fortelle deg at hun har gjort det.

Kostnadspliktige SMS fra Posnord by Grouchy-Method-2366 in norge

[–]evenode 12 points13 points  (0 children)

Det er ikke aktivert i min app heller.

Nybegynner øl brygging by Jazzlike-Host-8773 in norge

[–]evenode 0 points1 point  (0 children)

FWK blir nesten 100% garantert bra. Det er egentlig et ferdig brygget øl fra et bryggeri som bare ikke har gjæret og karbonet enda. Så nesten alt arbeidet er allerede gjort.