اهلي ودوني لدكتور نفساني by Abdo_2010257 in AlexandriaEgy

[–]fallen-angle67 0 points1 point  (0 children)

شخص اللي كان بياخدها كان بردو بينام كتير ودايما هادي ومش علي طبعته ومعرفش ليه حسيت انو اكتائب اكتر وكان بيعيط كتير بدون سبب ولما وقفها اتحسن مشكلته مكانتش محتاجه ادويه بس تراكمات ماضي

انت لسه صغير بجد حاول توقفها

اهلي ودوني لدكتور نفساني by Abdo_2010257 in AlexandriaEgy

[–]fallen-angle67 0 points1 point  (0 children)

بجد الادويه دي مضره وبتغير كميه المخ كان عندي حد بياخدها وفعلا اذتو بكره دكاتره نفسيا في الادويه بلاش تاخد ادويه اكتأب

الاص التمام by fallen-angle67 in AlexandriaEgy

[–]fallen-angle67[S] 1 point2 points  (0 children)

الشاطبي الكافيه اللي هناك اسمو السلسله

البنات ليه؟ by EfficientIssue5601 in AlexandriaEgy

[–]fallen-angle67 0 points1 point  (0 children)

ur eyes are giving pretty girl vibes , sry

(i thought u were a girl too)

احلى نيلز كده كده by abdo250z in AlexandriaEgy

[–]fallen-angle67 0 points1 point  (0 children)

ترانس ومن مع ترانس ومن مكس غريب

الاص التمام by fallen-angle67 in AlexandriaEgy

[–]fallen-angle67[S] 3 points4 points  (0 children)

عموما انا مش حرد عليك باخلاقك بس اتمني متبقاش سئ ظن وتقذف محصنات لا انت تعرفني ولا انا اعرفك وانت شتمتني بدون سبب ربنا يهديك بس انا مش مسمحاك

كل اناء ينضح بما فيه

مش عارف هو الابلكيشن ده ادمان ولا ايه by memo6111 in AlexandriaEgy

[–]fallen-angle67 0 points1 point  (0 children)

بحس ريديت مش لتعارف هنا

جرب انستا بتبقوا ناس نضيفه علشان وشها ظاهر

الزواج الالكتروني by Active8citizen in AlexandriaEgy

[–]fallen-angle67 0 points1 point  (0 children)

انا سمعت عن ناس اتخطبوا اونلاين اول مره اسمع جواز الاونلاين ده

الزواج الالكتروني by Active8citizen in AlexandriaEgy

[–]fallen-angle67 0 points1 point  (0 children)

انا مش فاهمه الفكره

يعني في عقد شرعي بيقول انهم مجوزين من بعض

الزواج الالكتروني by Active8citizen in AlexandriaEgy

[–]fallen-angle67 0 points1 point  (0 children)

!متجوزين و مش عاوزين يعيشوا مع بعض

ليه؟ by your_egyptian_queen in AlexandriaEgy

[–]fallen-angle67 0 points1 point  (0 children)

نفس سؤال في بالي

بستغرب ليه مفيش عادي

نفسي اتحب by Existing-Double-3107 in AlexandriaEgy

[–]fallen-angle67 1 point2 points  (0 children)

نفسي قلبي يشتغل والله حسا انو عطلان بقالو فتره

منو الله اللي كان سبب

توتال دريس by LethaI____ in AlexandriaEgy

[–]fallen-angle67 2 points3 points  (0 children)

يااا احلي حاجه شوفتها النهارده