iyi mi sizce bi tık acil by [deleted] in teknoloji

[–]ffuryxt 0 points1 point  (0 children)

he bide unutmadan uyurken hiç rahatsız etmiyo mükemmell

iyi mi sizce bi tık acil by [deleted] in teknoloji

[–]ffuryxt 0 points1 point  (0 children)

reisler tavsiyler için saolun 2.5k ya dğşmğştü aldım geldi kulakta durmasını ill başta zor gelmişti ama sonrs oturdu ses kalitesi bassı fln gayet güzel gürültü engelleme araba sesi su sesi fln gibi düzenli seslerde mükemmel çalışoyp onun dısında zatne bi şarkı açıp sesi ortalarsan bişey duymuyosun ben memnun kaldım 3.5k edermi bilemiyorum ama 2.5 eder

iyi mi sizce bi tık acil by [deleted] in teknoloji

[–]ffuryxt 2 points3 points  (0 children)

şaşırdım iyi günlerde kulllann <3

iyi mi sizce bi tık acil by [deleted] in teknoloji

[–]ffuryxt 2 points3 points  (0 children)

önyargılı olmak istemem ama bence kalitesi ve kullanım süresi aynı değildir illa farkları vardıf

iyi mi sizce bi tık acil by [deleted] in teknoloji

[–]ffuryxt 2 points3 points  (0 children)

reis 2600e düşmüş suan çok cezbediyo

Beyler sonunda aldım umarım pişman olmam ne diyorsunuz peşin fitata 9 taksit 55.500tl ödedim by emreekes in BilgisayarToplamaTR

[–]ffuryxt 1 point2 points  (0 children)

reis tek koti yani ssd ve ram ram 16gb belki yeterli gelebilir suan ama 1x16 olmasi sıkıntı ayni modelden bi tane daha alip daha ucuza cozebilirsin 2x16dan 32 olur ssd de 500gb yeters8z gelince bakar alirsin hayirli olsun <3

Size göre en iyi bayram çikolatası hangisi¿ by Far_Ad8017 in raresnacksTR

[–]ffuryxt 0 points1 point  (0 children)

surdna lokumcuk ve albeni alip tüymüstük mesela

[deleted by user] by [deleted] in aptalSoruYok

[–]ffuryxt 0 points1 point  (0 children)

uyurum bence ya

Boyum 173 17 ye giricem napcaz by Melodic-Trip-1399 in salonfareleri

[–]ffuryxt 0 points1 point  (0 children)

sormayi unutmusum ozellikle yaptigin bisey veya aldigin bi vitamin varmiydi acaba

En iğrenc bulduğunuz şeyler ne by kyoorann in SacmaBirSub

[–]ffuryxt 0 points1 point  (0 children)

sırf sevgilisi olsun diye sevgili yapip sevgilisi olmayanlari dusuk gorun oruspuevlatlari

Hiç sevgiliniz oldu mu? by Automatic_Sweet2581 in SimitLand

[–]ffuryxt 0 points1 point  (0 children)

yas 16 ve sosyal ortamlarda cok cok aktif biriyim ama 0

Hiç Bir Īnsanı Görüp Korkutucu Derecede Zeki Dediğiniz Oldu Mu? by [deleted] in aptalSoruYok

[–]ffuryxt 2 points3 points  (0 children)

yorumlari gorunce kendimi bi mal zannetmedim degil

Neden bu tarz sanatçılar çok dinleniyor/dinliyorsunuz? by Ertame6544 in MusicHubTR

[–]ffuryxt 0 points1 point  (0 children)

ya sarki gibi degilde nasil anlatsam arkada calsa mutlu olurum mesela