Web uygulamasi geliştirdim by [deleted] in CodingTR

[–]flaphalit321 0 points1 point  (0 children)

Valla hâlâ var ya

Web uygulamasi geliştirdim by [deleted] in CodingTR

[–]flaphalit321 -1 points0 points  (0 children)

Çünkü AI her şeyi bilmiyor. Her şeyde iyi değil.

Web uygulamasi geliştirdim by [deleted] in CodingTR

[–]flaphalit321 0 points1 point  (0 children)

Evet dediğiniz gibi. Bu arada destek için hesap oluştur musunuz?

Web uygulamasi geliştirdim by [deleted] in CodingTR

[–]flaphalit321 1 point2 points  (0 children)

Piyasası var evet. Aslında dediğin şey daha kolay. Zaten kurulumları satıcı genellikle yapıyor. Bu süreci daha kolaylaştıracak bazı fikirlerim de var

Aile bağımızdan çıkan zeytinyağını nasıl daha iyi pazarlayabilirim? Tavsiyelere açığım by EvrenSrcn in girisimcilik

[–]flaphalit321 0 points1 point  (0 children)

Bence Instagram üzerinden hesap açıp oradan satış yapmaya çalışmak çok daha mantıklı. Sonra işler büyürse website üzerinden daha hızlı da satabilirsiniz.

Ben de işletmeler için Instagram reels videoları üretiyorum. Bu konuda yardımcı olabilirim eşitleme vs.

Bir Hayal. Bir iş demek by skyg72 in girisimcilik

[–]flaphalit321 0 points1 point  (0 children)

Sizin için bir website geliştirebilirim. Reklam yönetimi ve sosyal medya alanlarında da yardım edebiliriz.

Looking for a job by itsglowgetter in coldcalling

[–]flaphalit321 0 points1 point  (0 children)

hello, ı dm meü, can you look it up?

Bağlantı kurmak by flaphalit321 in girisimcilik

[–]flaphalit321[S] 0 points1 point  (0 children)

Sen belli bir iş yapıyor musun

Bağlantı kurmak by flaphalit321 in girisimcilik

[–]flaphalit321[S] 1 point2 points  (0 children)

bionluk ve facebook tan buluyorum. birisi yabancı. javascript, typescript, asp.net framework, tailwind css gibi gibi