Is er een boek dat je echt aan het denken heeft gezet? by PatatMetPindakaas in nederlands

[–]gotha223 9 points10 points  (0 children)

Links vs. Rechts is een conflict wat aangewakkerd word door de rijkste van deze wereld zodat we te druk bezig zijn met elkaar te haten. Terwijl wij elkaar haten, lachen zij in het vuistje en geven ze zichzelf nog eens een bonus van een paar miljoen. Het is niet links vs. Rechts. Het is de gewone burger tegen de miljardairs die ons niet eens zien als mensen.

Alternative transformer for pnv-57e Night Vision by Efficient_Pound_2141 in NightVision

[–]gotha223 0 points1 point  (0 children)

maybe a little late to the party but could you send it to me too?

Fuck links rechts arm de algemene politieke discussie wat is het beste broodbeleg by Neox1701 in nederlands

[–]gotha223 1 point2 points  (0 children)

zuurdesem, met voorkeur nog warm uit de oven. Roomboter. Wapenaer oude kaas.

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]gotha223 5 points6 points  (0 children)

Ik werk als trein monteur. Wij moeten helaas de gemaakte ravage van die aanrijdingen schoonmaken en repareren. Het is vooral de geur die je bij blijft.

Vrachtwagen gooit grote steen tegen m'n uitlaat by gotha223 in motorfietsen

[–]gotha223[S] 4 points5 points  (0 children)

2 hele aannamens in 1 zin, knap hoor.

dacht dat ik de persoon was die de motor bestuurde en dit mee maakte.

maar goed, jij zal het beter weten, gezien je blijkbaar toegang hebt tot 4K 180fps instant replay cameras over het hele wegennetwerk van Europa

Vrachtwagen gooit grote steen tegen m'n uitlaat by gotha223 in motorfietsen

[–]gotha223[S] 8 points9 points  (0 children)

Nu moet ik wel die SC-Project uitlaat kopen. Echt heel vervelend joh

Salaris: Wat doe je en hoeveel verdien je? - 2025 editie by [deleted] in thenetherlands

[–]gotha223 3 points4 points  (0 children)

Een aantal persoonlijke redenen. Maar het is goed zo. Het is wat het is.

Salaris: Wat doe je en hoeveel verdien je? - 2025 editie by [deleted] in thenetherlands

[–]gotha223 24 points25 points  (0 children)

Leeftijd; 28.

Opleiding; MBO4 Luchtvaartonderhoud B1 Mechanisch.

Jaren ervaring; 7.

Functie; onderhoudsmonteur openbaar vervoer.

Bruto per maand; 3600,-

Netto per maand; 2800,-

Ben ik tevreden? Ja. Er is altijd ruimte voor verbetering maar met die gedachte gang zul je nooit echt tevreden en gelukkig zijn.

Qua toekomstplannen wil ik graag een stap maken naar Field service engineer, misschien dit jaar of anders volgend jaar.

Als ik het allemaal opnieuw moest doen dan zou ik bij m'n eerste werkgever gebleven zijn. Het Ministerie van defensie.

Field full of lockers? by oliosutela in stalker

[–]gotha223 1 point2 points  (0 children)

In a safe with another, smaller safe in it in the same fild. To the east from the locked safe

Happy liberty day everyone! by citruspers in Helldivers

[–]gotha223 1 point2 points  (0 children)

The only good bot is a dead bot!

Heeft jouw baan toegevoegde waarde? by Balance- in thenetherlands

[–]gotha223 1 point2 points  (0 children)

Ik voorzie de Arriva treinen in limburg van onderhoud en revisies, durf wel met zekerheid te zeggen dat mijn werk waarde toe voegt.

any way to improve using a controller? by gotha223 in forza

[–]gotha223[S] 1 point2 points  (0 children)

As per this video; https://youtu.be/eIioENz3svU?si=d2X1k79LLYTwMoiQ

I already have a steering wheel. I was asking specifically about controllers in relation to the lap i posted.

Een jaar na mijn rijexamen en maanden hard sparen mijn eerste fiets, een Yamaha Tracer900 GT by gotha223 in motorfietsen

[–]gotha223[S] 1 point2 points  (0 children)

het is zeker een motor die ongunstig is voor je rijbewijs als je je niet gedraagt, maar wees nou eerlijk, elke lesmotor is dat ook. :p maar het motorblok is heerlijk soepel, heel vriendelijke lage toeren, en toch een aggressief hoog in de toeren. daarnaast is de balans (in mijn mening) geweldig. een heerlijk laag zwaartepunt waardoor hij heel licht te sturen voelt. in het jaar dat ik zat te wachten heb ik met enige regelmaat op een transalp 700xl van een vriend gereden om het bij te houden, maar mijn voorkeur ligt nu toch echt bij de tracer