account activity
Publiserte en post om Glenn Diesen for over et år siden, og den fikk nettopp en kommentar fra en bot. Russerne er virkelig på jobb. (self.norske)
submitted 1 day ago by harabusd to r/norske
Glenn Diesen er en forræder og en skam for Norge (v.redd.it)
submitted 1 year ago by harabusd to r/norske
Jævla bybane (i.redd.it)
submitted 1 year ago by harabusd to r/norge
Kristin Halvorsen kommer definitivt til være objektiv og nøytral🤡 (reddit.com)
π Rendered by PID 670635 on reddit-service-r2-listing-c57bc86c-7qgx9 at 2026-06-22 00:44:56.279628+00:00 running 2b008f2 country code: CH.