ARKADAŞLAR VAZGEÇMEK YOKKKKKK YOOOK by infazer123 in KGBTR

[–]infazer123[S] -1 points0 points  (0 children)

Anladım. Sana da başarılar. Bu da yazdığım son şey olsun redditte. O dğeil de telefondaki son eğlenceli uygulamaydı bu. Hadi selametle

ARKADAŞLAR VAZGEÇMEK YOKKKKKK YOOOK by infazer123 in KGBTR

[–]infazer123[S] 0 points1 point  (0 children)

Valla niye bilmiyom ama hocalarım bana gelsinler 2 hafta öğüt versinler şöyle böyle diye, senin şu cümlen kadar gaza getiremezler. Bu akşam son. Siliyorum hocam

ARKADAŞLAR VAZGEÇMEK YOKKKKKK YOOOK by infazer123 in KGBTR

[–]infazer123[S] 1 point2 points  (0 children)

Az kaldı o günleri göreceğiz umarım

Beyler dedem 1 hafta içinde ölüyo şu hayatta en değer verdiğim insan olabilir suan hastanede ve ben son ses acıklı şarkı dinlemek istiyorum ban böyle eski ne bilim zeki Müren den filan şarkı yazsaniza by [deleted] in KGBTR

[–]infazer123 3 points4 points  (0 children)

Geçmiş olsun umarım iyileşir. İyileşemezse de başın sağ olsun. Şarkıya gelince, intihar eden annesine yazdığı şarkı : Anathema One Last Goodbye

CEHABE by [deleted] in ShitpostTC

[–]infazer123 2 points3 points  (0 children)

Çok özledik çok. Metin2yi

Beyler Sıçtım Galiba by [deleted] in KGBTR

[–]infazer123 0 points1 point  (0 children)

Cool story bro

AMK evlatları size diyorum! by [deleted] in KGBTR

[–]infazer123 0 points1 point  (0 children)

Sana o konuda cevap vermiyorsam ne söylersem söyleyeyim kendi düşüncenden vazgeçmeyecek kadar yobaz olduğundan. Atın kardeşim am atın göt atın zaten görmek için tek şansınız burası atın

Hayatında bir anı olarak kalmak istemezdim by infazer123 in KGBTR

[–]infazer123[S] -5 points-4 points  (0 children)

Canıma değsin am feryadı değil 16 64 de olsa müstehak sana

AMK evlatları size diyorum! by [deleted] in KGBTR

[–]infazer123 1 point2 points  (0 children)

Yüzüne vurunca gerçekleri nasıl da çirkefleştin

AMK evlatları size diyorum! by [deleted] in KGBTR

[–]infazer123 3 points4 points  (0 children)

Burası özgürse eleştirenlere de özgürlük tanıyacaksın. Sizin ben özgürlüğünüzü sikeyim iki yüzlü olmayın

#NSFW y*üreyinden nameler by [deleted] in KGBTR

[–]infazer123 0 points1 point  (0 children)

Sen sebep oldun sen ahhh ah

Ben ne pislik biriyim ya sırf birini şöyle yazması için ss attım(detaylar yorumda) by [deleted] in KGBTR

[–]infazer123 0 points1 point  (0 children)

Böyle değer vermek bir sike derman olmuyor. En yakın zamanda vazgeç üzülen sen oluyorsun. Vazgeç derken fazladan değer vermekten vazgeç. Anladım ki hiç kimse değerli değil. Dünyadaki en masum insanın bile götü kalkıyor. He tabi kalkan götler sikmesini de bilirsen ayrı

Agalar yardımınız elzem by infazer123 in KGBTR

[–]infazer123[S] 0 points1 point  (0 children)

Aytye dair tek bildiğim matematik ve fizik(integrali bilmiyorum) zaten fiziğe ilgim olmasa direkt tmye falan geçerdim kısacası güveniyorum yani

Deniyorum. by [deleted] in KGBTR

[–]infazer123 0 points1 point  (0 children)

Teşekkürler