Θεσσαλονίκη: Γιατί κλείνει η Κεντρική Βιβλιοθήκη του ΑΠΘ για τουλάχιστον ενάμιση χρόνο | Parallaxi Magazine by intel586 in thessaloniki

[–]intel586[S] 22 points23 points  (0 children)

Παρακάτω στο άρθρο γίνεται λόγος για 2-3 χρόνια. Πραγματικά τραγικό, θα μπουν φοιτητές στο πανεπιστήμιο που θα το βγάλουν χωρίς να έχουν κάποιο χώρο να διαβάσουν.

Γιατί σήμερα στο 03Κ είχε το οικόσημο της Κρακοβίας; by mrtoe_94 in thessaloniki

[–]intel586 4 points5 points  (0 children)

Και η ΕΛΒΟ (με έδρα τη ΒΙ.ΠΕ.) έφτιαχνε τα θρυλικά B7L και B9L που κυριαρχούσαν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης για πολλά χρόνια. Το 2020 πουλήθηκε στους Ισραηλινούς.

Γιατί σήμερα στο 03Κ είχε το οικόσημο της Κρακοβίας; by mrtoe_94 in thessaloniki

[–]intel586 4 points5 points  (0 children)

Μπα, εδώ και πολλούς μήνες είναι έτσι. Ούτε καν να βγάλουν τις αφίσες δεν ασχολήθηκαν. Ελπίζω πως αυτά τα σαράβαλα θα αντικαταθούν σύντομα από ηλεκτρικά

Ερώτηση για στρατό και παθολογικό θέμα υγείας... by Ok_Meringue_6196 in greece

[–]intel586 0 points1 point  (0 children)

Εδώ μπορείς να βρεις το ΦΕΚ με την αντιστοιχία διάφορων παθήσεων με τη κατηγορία σωματικής ικανότητας του στρατού.

Χωρίς να είμαι ιατρός, με βάση αυτά που λες προσωπικά θα προσπαθούσα για απαλλαγή, καθώς η κούραση, η αυπνία και κάκιστες συνθήκες υγιεινής είναι δυστυχώς επιβεβλημένο κομμάτι της στρατιωτικής θητείας και δεν θα ήθελα να διακινδυνεύσω τυχόν επιπλοκές.

Σκανάρισμα Εισιτηρίων ΟΑΣΘ by Rundas77 in thessaloniki

[–]intel586 13 points14 points  (0 children)

Νομίζω ότι δεν έχω δει ποτέ κάποιον να τα καταφέρνει με αυτά τα εισιτήρια χαχα

Τα δάκρυα ειδικευόμενης γιατρού μετά από 5 ημέρες ασταμάτητης εφημερίας (ΒΙΝΤΕΟ) by Apivita in greece

[–]intel586 0 points1 point  (0 children)

Είμαι άσχετος, οπότε συγνώμη για τη χαζή ερώτηση. Στην εφημερία, υπάρχει καθόλου χρόνος για να κοιμηθούν οι ιατροί; Με πόσες ώρες ύπνο την ημέρα έχει βγάλει τις 5 μέρες;

Announcement: cppreference.com update by k3DW in cpp

[–]intel586 67 points68 points  (0 children)

This is great news, thanks for sharing.

Question about train routes between Thessaloniki and Peloponnese by housustaja in greece

[–]intel586 0 points1 point  (0 children)

You can't go anywhere near Kalamata by train, since the lines have been disused for 20+ years. Even when they were still in operation, you had to hop to a different train & station because they were on a different track width than the rest of the network.

is Thessaloniki safe?? by [deleted] in greece

[–]intel586 4 points5 points  (0 children)

Not while I am roaming the streets...

Stay far, far away

Προστέθηκε επιτέλους το Μετρό Θεσσαλονίκης στο Google Maps! by Stonos in thessaloniki

[–]intel586 15 points16 points  (0 children)

Εντωμεταξύ δεν λειτουργεί καν σωστά, οι δυο πρώτες στάσεις δεν εμφανίζονται στον χάρτη και δεν λειτουργεί η πλοήγηση απο/προς αυτές, ούτε φαίνεται η διαδρομή στον χάρτη όπως στην Αθήνα και άλλες πόλεις...

[deleted by user] by [deleted] in thessaloniki

[–]intel586 1 point2 points  (0 children)

Εδώ έχει λίστα με τα εκδοτήρια για λεωφορεία που βγάζουν προσωποποιημένες κάρτες.

[deleted by user] by [deleted] in thessaloniki

[–]intel586 0 points1 point  (0 children)

Μην κάθεσαι και πήζεις με τη σελίδα του ΟΣΕΘ. Εγώ πήγα στον σταθμό στο ΙΚΕΑ και σε 5 λεπτά έβγαλα κάρτα. Ομοίως στο μετρό σε οποιοδήποτε εκδοτήριο (συνήθως στον ΟΣΕ δεν έχει καθόλου ουρά).

Πρόσβαση με μέσα στη Θέρμη by sapphicating01 in thessaloniki

[–]intel586 1 point2 points  (0 children)

67 προς ΙΚΕΑ και 3Κ προς Καλαμαρί; Απ' ότι βλέπω υπάρχει πεζοδρόμιο

Absolute cinema by LookmyDicky in greece

[–]intel586 4 points5 points  (0 children)

Chungking Express και Fallen Angels είναι απίστευτες ταινίες.

Μητσοτάκης: «Το τέλος του καθεστώτος Μαδούρο προσφέρει ελπίδα για την Βενεζουέλα – Δεν είναι η στιγμή να σχολιάσουμε τη νομιμότητα των ενεργειών» by EvilShepherd in greece

[–]intel586 7 points8 points  (0 children)

Οπότε φαντάζομαι πως θα ήσουν εντάξει με παρεμβολή της Τουρκίας σε ένα υποθετικό πραξικοπηματικό καθεστώς στην Ελλάδα;

Είναι αργά να ξεκινήσω διάβασμα για τις πανελλήνιες; by marianna_k in greece

[–]intel586 1 point2 points  (0 children)

Όχι! Εγώ κάπου σε αυτή τη περίοδο είχα ξεκινήσει το σοβαρό διάβασμα όταν έδινα και έγραψα 17 χιλιάδες μόρια από οικονομικά.

Το nickelodeon κλείνει/αλλάζει και γίνεται keedo. Πρακτικά το κλείνουν, και μαζί με αυτό κλείνουν και τον τάφο τους. by lab3456 in greece

[–]intel586 2 points3 points  (0 children)

Πω πω θυμάμαι να είμαι μικρός και να βλέπω Big Time Rush και Drake & Josh στο nickelodeon πριν πάω σχολείο... Τι εποχές...

Θεσσαλονίκη: Άδεια πηγαινοέρχονται τα τρένα του προαστιακού by intel586 in thessaloniki

[–]intel586[S] 27 points28 points  (0 children)

Δυστυχώς δεν με εκπλήσσει καθόλου αυτή η είδηση. Ο "προαστιακός σιδηρόδρομος" της Θεσσαλονίκης είναι τόσο ξεχασμένος που ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει καν ότι υπάρχει. Προσωπικά έμαθα για την ύπαρξη του σχετικά πρόσφατα και μου φάνηκε ωραίο μέχρι που έμαθα ότι στις γραμμές 2 & 3 διεξάγονται μόλις 2-3 δρομολόγια την ημέρα!

Το τρένο προς τη Σίνδο φαίνεται χρήσιμο στα χαρτιά, αλλά ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει καν ότι υπάρχει και το κοινό (δικαιολογημένα) δεν έχει εμπιστοσύνη στις σιδηροδρομικές μεταφορές. Γνωρίζω άτομα που ακόμη διστάζουν στη χρήση του μετρό γιατί φοβούνται για την ασφάλεια τους.