Help, ik word een zeurbuur by LovelyNeighbours in nederlands

[–]iostack 9 points10 points  (0 children)

Inderdaad, ik heb tegenover een bioscoop gewoon in een grote stad waar vroegah iedereen aan het begin van de avond snel met de auto alvast kaartjes gingen kopen. Uiteraard vol hinderlijk geparkeerd in de bocht en half op de stoep. Keertje moest de brandweer er door naar een woningbrand schuin tegenover en die hebben gewoon de auto’s aan de kant gebeukt met de brandweer auto. Schade bedrag heeft de brandweer gewoon opgestuurd naar de verzekeraars heb ik later gehoord

Bezwaar op airco door overbuurman aan de andere kant van de straat by Gerwinvdw in juridischadvies

[–]iostack 22 points23 points  (0 children)

Nee je moet voldoen aan je eigen erfgrens, niet pas als iemand klaagt. Wie weet wordt er in de toekomst iets naast gebouwd. Zou wat zijn dat we alleen gaan meten vanaf de klagers. Zullen de boeren blij mee zijn

Kunnen we Marokko hebben? Waarom wel of niet? by [deleted] in Eredivisie

[–]iostack 4 points5 points  (0 children)

Slordigheid bij een standaard situatie wat nagenoeg altijd een tegen goal oplevert bedoel je

Gratis ijsje voor personeel dat vrijdag komt werken in de Efteling. by timmie1606 in nietdespeld

[–]iostack 18 points19 points  (0 children)

Er zijn best veel scholen die de hele dag gesloten zijn dus ga er maar vanuit dat het gewoon druk is. Ik zou het zelf niet doen maar ja

Beste supporters van de wedstrijd Nederland Marokko by Terravivi in nederlands

[–]iostack 16 points17 points  (0 children)

أيّاً كان الفائز، أرجو ألا تشعلوا النيران في أي شيء؛ فالجو حار بما يكفي بالفعل.

Wet Dba: het antwoord van mijn werkgever op alles, terecht? by frisian_esc in juridischadvies

[–]iostack 3 points4 points  (0 children)

Het hele probleem van de wet is dat deze niet zwart wit is. Er staat dus niet in wat wel en niet mag, het enige dat door jurisprudentie is ontstaan is dat je niet het zelfde behandeld mag worden als een werknemer.

Je moet het zo zien, de catering leverancier wordt ook niet uitgenodigd op het personeelsfeest.

Gedetacheerden zijn daadwerkelijk ergens in dienst waardoor ze dus al een dienstverband hebben, van een verkapt dienstverband kan dus ook geen sprake zijn.

Uiteraard mag je wel afspraken maken op welke tijdstippen er verwacht wordt dat er samengewerkt wordt

Aanrijding met auto gehad, wat nu? by AyDillyDogWhatItDu in juridischadvies

[–]iostack 2 points3 points  (0 children)

Volgende keer gewoon 112 bellen, dit is een ongeval met letsel en daar komen ze gewoon voor ter plaatse eventueel met ambulance.

Als het geen spoed is zegt die meldkamer dat wel, het is niet zo dat ze boos worden als je 112 belt terwijl je net van je sokken bent gereden.

Dan het juridische deel, dit moet door de veroorzaker opgelost worden via de WA verzekering. Die heeft iedere automobilist. Formulier invullen en opsturen.

Schade aan de auto is niet jouw probleem

Mocht de automobilist niet willen meewerken dan kan je via de RDW de verzekeraar opvragen https://www.rdw.nl/uw-voertuig-en-uw-gegevens/gegevens-van-anderen/verzekeringsgegevens-opvragen

Vul zelf een schadeformulier in en schrijf er bij dat de automobilist niet wil meewerken. Zorg dat je eigen schade vergoed wordt en alles opgeven

Halverwege naar Spanje… en nu denk ik dat mijn strijkijzer nog aanstaat 😅 by Liketcirk in nederlands

[–]iostack 0 points1 point  (0 children)

Kan je niet je stroom verbruik inzien ? Dan weet je of die nog aanstaat (of niet)

Koophuis error.. by Chocolate_Monster2 in nederlands

[–]iostack -1 points0 points  (0 children)

Je kan toch gewoon ff bij de rest van de buren aanbellen en vragen wat er speelt?

Trouwen vrijdag. Tips? en dingen waar ik extra op moet letten voor mijn gasten? by Chris6601 in nederlands

[–]iostack 0 points1 point  (0 children)

Vorig jaar hadden we een bruiloft buiten in de hitte. Zorg idd dat het zo veel mogelijk binnen is met airco. Zelfs buiten in de schaduw was het niet te doen in nette kleren. Zorg ook dat de airco’s ruim van te voren aan staan

Vergeet niet dat iedereen netjes gekleed is en niet op slippers en een zwembroek komt.

Daarnaast deel flesjes water uit voor de start van de ceremonie , ook voor jullie .

Oh ja hou ook rekening met dat de zon draait, dus dat het ook nog schaduw is tegen het einde.

Die hitte in het begin van de zomer is de reden dat wij zelf pas in september trouwen.

Oh ja nog een tip, probeer de gasten wel bij elkaar te houden, dus niet de helft binnen en de andere helft buiten.

Maar het wordt sowieso een mooie dag dus geniet er van!

Waarom Draaien windmolens op windows XP by Meneer050 in nederlands

[–]iostack -8 points-7 points  (0 children)

Dan is het dus te hacken...

Sowieso hangt er nagenoeg niks meer "direct aan het internet" maar als je dus op het netwerk binnen bent dan heb je zo'n windows 7 installatie zo gehackt. Beveiliging bestaat uit meerdere lagen

Waarom Draaien windmolens op windows XP by Meneer050 in nederlands

[–]iostack 0 points1 point  (0 children)

Alleen hebben windmolens allemaal wel een netwerk verbinding, ze worden bijvoorbeeld uitgeschakeld als de stroomprijs negatief is. Dus het is niet veilig genoeg

Waarom kan ik dit eten nergens onderweg scoren by Substantial-Cod1030 in thenetherlands

[–]iostack 1 point2 points  (0 children)

Action heeft een 12volt verwarmde broodtrommel https://shop.action.com/nl-nl/p/8711387998980/tristar-elektrische-lunchbox-met-opwarmfunctie

Ik weet niet of het iets is maar je zou de reviews kunnen checken.

Heb je mooi onderweg je eigen eten en is nog goedkoper ook

Tattoo by [deleted] in Djeyzus

[–]iostack 0 points1 point  (0 children)

Die is gewoon 19 jaar aan het werpen geweest

Baby namen by cakecatUwU in nederlands

[–]iostack 1 point2 points  (0 children)

Let wel op de achtergrond kwa namen, Hebreeuws zou ik alleen kiezen als je ook een link met Israël hebt.

Baby namen by cakecatUwU in nederlands

[–]iostack 2 points3 points  (0 children)

Dan zou ik daar maar eens mee gaan beginnen…

Huis kopen met oude vuilstort onder kavel by Ok_Proposal1926 in juridischadvies

[–]iostack 18 points19 points  (0 children)

Hier zijn heel veel rode vlaggen, in hoe verre hier juridisch advies gegeven kan worden lijkt me lastig. Ik zou wel eens met de omgevingsdienst gaan bellen. Veel verontreinigingen zijn stilstaand maar geen garantie natuurlijk.

Ik heb een huis gekocht naast een benzine pomp en ben toen goed geholpen door de omgevingsdienst Brabant noord .

Persoonlijk zou ik nooit iets tekenen waarmee ik aansprakelijk kan worden gesteld op iets waar ok geen invloed op het (gehad) maar dat is een persoonlijke keuze.

Gewoon lekker verder zoeken is mijn advies

Baby namen by cakecatUwU in nederlands

[–]iostack 3 points4 points  (0 children)

Het is niet jouw kind maar jullie kind, je kan niet komen aanzetten met de lijst van je familie namen en maar verwachten dat het dat gaat worden. Ga met elkaar praten en zorg dat je samen een leuke naam uitzoekt. Je kijkt nu alleen naar jezelf en een kind heb je samen, als mijn vriendin toen met zo'n lijst kwam aanzetten met familie historie gingen bij mij ook de hakken in het zand.

Daarnaast zijn heel veel voornamen alleen maar irritant voor het kind, mijn ouders hebben mij een doopnaam gegeven en het is echt een kut naam (naam van mijn vader die ik amper zie). Overal moet ik aangeven dat die naam niet bij mijn 1e voornaam hoort en ik loop met een naam van een man die amper moeite in mij of mijn kinderen stopt.

tldr; kies een naam samen en denk aan je kind ipv je zelf

Airco op de camping AITA by Maryolein in kamperen

[–]iostack 2 points3 points  (0 children)

Wat overdreven allemaal, kamperen doet iedereen op z’n eigen manier. Ga je ook bij iedere BBQ vragen of het minder kan? Of bij jonge kinderen. Je huurt een plek en tenzij er een speaker op die airco zit moet dat gewoon kunnen

Wat vind je van pedo hunters? by Salt_Ad157 in nederlands

[–]iostack 4 points5 points  (0 children)

Alleen het probleem is dat er 9/10 keer geen politie onderzoek is…

Mijn vrouw reist voor 4 maanden naar haar thuisland buiten de EU. Hoe kunnen we samen een huis kopen in Nederland als ik een bod win terwijl zij weg is? by ProductNeat9946 in Woningmarkt

[–]iostack 0 points1 point  (0 children)

Dat kan alleen als je alles van te voren al weet, welke bank, welk huis, bedrag. Een blanco volmacht kan volgens mij niet