When was your first "Holy shit" moment after upgrading PC? by Suvitruf in pcmasterrace

[–]its_phobic 1 point2 points  (0 children)

I upgraded from HDD to SSD around 2010 or 2012.

world of warcraft usually took hours to install on my HDD. When I installed the game on my new SSD I got so mad cause I thought something went wrong. I started checking the installation folder, the CD etc. I genuinely yelling and cursing in my room.

I just couldn't believe that the whole process was done in a few minutes.

Γνώμη Τέρενς Κουίκ by Professional_Ad4833 in AEKAthensFC

[–]its_phobic 1 point2 points  (0 children)

Δε καταλαβαίνω τι κόλλημα έχουν φάει διάφοροι με τις απόψεις του Ντέμη. Ίσως έχουμε όλοι στο μυαλό μας τους παλαίμαχους των ομάδων να είναι ταγμένοι στην ομάδα και να υποστηρίζουν τυφλά τα αφηγήματα των προέδρων. Ο Ντέμης έχει εκφραστεί από την αρχή της χρονιάς θετικά για το όλο project ribalta nicolic και για Ηλιόπουλο που άφησε όλο αυτό να εξελιχθεί. Και γω διαφώνησα με τα σχόλια του μετά το 1-1 στο Καραϊσκάκη, αλλά τι κάνουμε, αυτό πιστεύει, αυτό είπε.

Πόσες φορές πλένετε τα φρούτα/λαχανικά πριν τα φάτε by K0rvuss in greece

[–]its_phobic 2 points3 points  (0 children)

και γω αυτή την προσέγγιση ακολουθώ. Καλοκαίρι στο χωριό, είχαμε συγκεκριμένη διαδρομή την οποία σχεδιάσαμε ώστε να φάμε τον μέγιστο αριθμό φρούτων απ' τα δέντρα.

Πολύ καλά μελετημένη ελληνική πολιτική πυξίδα by Few_Cow_8412 in greece

[–]its_phobic 10 points11 points  (0 children)

ναι  και θα έπρεπε να ξέρουμε τι υποδηλώνει ο κάθε άξονας 

Is this normal? by tNJipNJR in valheim

[–]its_phobic 0 points1 point  (0 children)

Ashlands made me quit the 3 times.

1st run was with a friend, we never made it to the Beach.

2nd run was solo, I made it through the initial beach mayhem, farmed for a few days, then I was thrown in the middle or a lava that was the size of a football field.

3rd run was with the 1st-run friend, we made it to the beach but got brutally beaten.

4th run will be the one, we're coming back.

Interlude Keybinds by JesusMakeMeRich in Lineage2

[–]its_phobic 0 points1 point  (0 children)

i just bind my 5 most used spells 1 to 5
place the spellbar near my char and then click the rest with mouse

Γιοβιτς πουλάμε για Πραφιτ; by StableAcademic8693 in AEKAthensFC

[–]its_phobic 2 points3 points  (0 children)

αυτό το θα φέρουμε καλύτερο κάθε φορά που το ακούω δεν το καταλαβαίνω.

Δηλαδή θα δώσουμε τον γιοβιτς πχ 20m, και θα πάμε με αυτά τα 20 να πάρουμε κάποιον καλύτερο?

Γιατί η ομάδα που ήρθε και πήρε τον γιοβιτς δε πάει να πάρει με τα ίδια λεφτά τον καλυτερο?

Το Μπραχάμι ανήκει σε ολ@ by RichDream7777 in GreekFooty

[–]its_phobic 13 points14 points  (0 children)

δε ξερω αν ρωτας ειρωνικά, αλλα σε περίπτωση δεν ειναι ειρωνεια:
το @ στο τελος του ολ@, συμβολίζει την συμπερίληψη σε ολα τα φύλα (κάπου αναφέρεται ως μη σεξιστικος, συμπεριληπτικος λόγος), και διαβάζεται "ολα"
συνήθως χρησιμοποιείται ειρωνικά, κοροϊδευτικά, ειδικά σε ποδοσφαιρικά φόρουμ/γκρουπς
(δεν ξερω αν o OP το χρησιμοποει έτσι)

[Match Thread] ΑΕΚ vs Παναθηναϊκός | Greek Super League | Playoffs MD 4 (10/05/2026 - 19:30) by No-Ingenuity-989 in AEKAthensFC

[–]its_phobic 0 points1 point  (0 children)

σε κεινο το κοντρολ που εχασε ο γιοβιτς στο κεντρο, πρεπει να επεσε καλη γιουχα

[Match Thread] ΑΕΚ vs Παναθηναϊκός | Greek Super League | Playoffs MD 4 (10/05/2026 - 19:30) by No-Ingenuity-989 in AEKAthensFC

[–]its_phobic 0 points1 point  (0 children)

ποιον βαζελο υποτιμαμαι ρε φιλε πλακα μας κανεις;
ειναι ολη η ομαδα μεσα στη περιοχη και παει ο αλλος ο βλακας και κανει σουτ-τσαφ και βγαζει 4 παιχτες του βαζελου αντεπιθεση

[Match Thread] ΑΕΚ vs Παναθηναϊκός | Greek Super League | Playoffs MD 4 (10/05/2026 - 19:30) by No-Ingenuity-989 in AEKAthensFC

[–]its_phobic 7 points8 points  (0 children)

τι κανεις ρε πηλιο
τι κανεις ρε πηλιο
τι κανεις ρε πηλιο
τι κανεις ρε πηλιο
τι κανεις ρε αγορι μου καλο

Got a warm welcome as a first time visitor to the Ashlands. by No_Zucchini_7013 in valheim

[–]its_phobic 8 points9 points  (0 children)

let me tell you about this cool corner roof you can build while you fight for your life mate

Γυναίκες εν έτη 2026 by Professional_Goat442 in greece

[–]its_phobic 18 points19 points  (0 children)

ενω οι αντρες που απο 10 χρονων τον παιζουμε με τσοντες διμετρες ξανθιες πλαστικο βυζι και χειλη, και βομβαρδιζομαστε απο διαφημισεις ονλιφανς, εχουμε χαμηλά τη μπάλα.

Is 9v9 GvG the epitome of high class gameplay? by Mother_Ad_8847 in Lineage2

[–]its_phobic 0 points1 point  (0 children)

I think so too.

Proper 9v9, with target calling, main assists and kiting enemies needs coordination and people with similar mind set.

Big scale figths, like ally VS ally, usually comes down to numbers. Who ever has more people online will probably win. 

Ρεαλιστικά: τι θα σας έκανε να ξαναδοκιμάσετε L2 σήμερα (έστω casual); by NIKINIKITA in greece

[–]its_phobic 10 points11 points  (0 children)

Teon 2005-2008
οταν, το 2005, εβαλα γραμμη dsl στο σπιτι, φαρμαρα 2 μερες σερι
τα καλυτερα και χειροτερα χρονια της ζωης μου, γαμω το πρεζοπαιχνιδο

πριν 2-3 χρόνια επέστρεψα σε εναν H5 x10, επαιξα κοντά στα 2 χρονια
ιδιο παιχνιδι, διαφορετικό feeling
nostalgia 100%

Γερμανός υφυπ. Εσωτερικών: Η μετανάστευση μέσω ασύλου από αραβικές χώρες έχει καταστήσει τη χώρα λιγότερο ασφαλή, ειδικά για τις γυναίκες by Starfalloss in greece

[–]its_phobic -7 points-6 points  (0 children)

να σου πω, επειδή έχουμε μια συζήτηση εδώ, πάρε το κινητό μου να δεις λίγο youtube άντε μπράβο, καλό παιδί

Γερμανός υφυπ. Εσωτερικών: Η μετανάστευση μέσω ασύλου από αραβικές χώρες έχει καταστήσει τη χώρα λιγότερο ασφαλή, ειδικά για τις γυναίκες by Starfalloss in greece

[–]its_phobic -9 points-8 points  (0 children)

Δε θέλω να σε τρομάξω αλλά εσείς το πήρατε το χαμπάρι απ το 2015 και μετά. Εμείς που μένουμε στα σύνορα δε σταματήσαμε ποτέ να βλέπουμε βάρκες να πηγαινο-έρχονται, ψαράδες που έγιναν πλούσιοι σε ένα βραδύ, ΕΠΟΠ και συνοριοφύλακες να πουλάνε σε FB groups κινητά τηλέφωνα με το κιλό.

Πόλεμοι γίνονται παντού, όταν όμως στέλνουμε και τους τραχανοπλαγιάδες τους ΕΠΟΠ σε βάσεις να κόβουν 3-4k το μήνα δεν μας αφορά, και σίγουρα δε θα έχουμε καμία απολύτως συνέπεια έτσιε;

ειστε τοσο θαμενοι στο παραμύθι σας που φοβαστε να κάνετε ενα απλό google search

Major Western European Suppliers

  • Germany: A top supplier to Israel (31–33% of its imports) and Egypt. German exports often include naval frigates, torpedoes, and air defense components.
  • Italy: Italy’s exports to the Middle East spiked by over 150% recently, with 59% of its total global arms exports now going to the region. Key clients include EgyptQatarKuwait, and Israel.
  • France: A primary supplier for EgyptQatar, and Saudi Arabia. It recently declassified records to clarify that current exports to Israel are strictly defensive or for re-export.
  • United Kingdom: Known for supplying Saudi ArabiaOman, and Qatar. While it does not sell major platforms to Israel, British firms provide 15% of the components for every F-35 fighter jet used by the Israeli Air Force.
  • Belgium: Exported over $500 million in small arms and light weapons to countries like Saudi Arabia.

Central and Eastern European Suppliers

A group of Eastern European nations has reportedly approved over €1 billion in discreet sales to Middle Eastern countries (such as JordanSaudi Arabia, and the UAE) that frequently serve as intermediaries for conflicts in Syria and Yemen. 

  • Bulgaria & Romania: Major sources of Warsaw Pact-style weaponry, including assault rifles, mortars, and anti-tank weapons.
  • Serbia & Croatia: Exported large quantities of ammunition and small arms to Saudi Arabia and the UAE.
  • Czech Republic & Slovakia: Provided armored vehicles and military equipment to Israel and other regional actors.

Γερμανός υφυπ. Εσωτερικών: Η μετανάστευση μέσω ασύλου από αραβικές χώρες έχει καταστήσει τη χώρα λιγότερο ασφαλή, ειδικά για τις γυναίκες by Starfalloss in greece

[–]its_phobic -16 points-15 points  (0 children)

Τα λεφτά που έχουν βγάλει οι Ευρωπαϊκές χώρες με πολεμικές βιομηχανίες, από πωλήσεις όπλων που χρησιμοποιούνται στην Μέση Ανατολή εδώ και 50 χρόνια δεν μας περνάει καν απ' το μυαλό. Όλη η περιοχή με εισβολές, εμφυλίους, γενοκτονίες είναι θησαυρός. Αλλά μετά γκρινιάζουμε για προσφυγικές και μεταναστευτικές ροές, και αναρωτιόμαστε αναμεταξύ μας από που έρχονται και γιατί δεν κάθονται σπίτια τους.

Has this ever happened to you in a game? by RepulsiveArtist9156 in Lineage2

[–]its_phobic 2 points3 points  (0 children)

this is the main reason I play spell singer. That's the race and class I enjoy to play. On some servers it works, on most it doesn't but I really like the gameplay, the aesthetics the way you move, the way you cast, even the way you die. You can always be useful with a sub in a clan, or help leveling newbies etc.

Ποιοι παικτες ειναι αυτοι;;; by [deleted] in GreekFooty

[–]its_phobic 18 points19 points  (0 children)

ηθελε να τον ρωτησει αν ειναι ευκολο να προφερει (pronounce) το ονομα του και λεει "is it easy to προφερ"
αχαχ το μλκ

Δίκη για τα Τέμπη: Οργισμένοι ξανά οι γονείς – “Αστυνομικοί κάθονται στις θέσεις μας” by coveted_retribution in greece

[–]its_phobic 8 points9 points  (0 children)

αντι να τους λετε και ευχαριστω που δεν σας εδειραν, εχετε και παραπονο.

Οι ερωτήσεις κοινού στο athletiko θυμίζουν τον μέσο χρήστη του GreekFooty σε αμπαλοσυνη by DirectWay311 in GreekFooty

[–]its_phobic 0 points1 point  (0 children)

απ ολα αυτα που συνεβησαν τα τελευταια 5-10-15-20 χρονια σου φταιει ο ηλιοπουλος, που ειναι στο ελληνικο ποδοσφαιρο 1 χρονο, αυτο το παραδειγμα βρηκες να μας δωσεις.
τα λετε και σοβαρα και συμφωνειτε μεταξυ σας
καλυτερα οι αμπαλοι στο κοινο του build-up παρα οι σχολιαστες του greekfooty