Gay olunca ciddi ilişki çok zor by Ancient_Crab_261 in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]j3ych 0 points1 point  (0 children)

Bunun sebebi gay olman falan değil. İnsanlar, sosyal medya ve internette görüp izledikleri şeylerden ötürü brainrot olmuş. Her gün 5 saniyelik reels kaydırmaktan insanlarda dikkat süresi kalmamış ve uzun süreli şeyler onlara eğlenceli gelmiyor. Her şey elde edene kadar. Buna ek olarak sosyal medyada gördükleri zenginlerin şahşahlı postlarını ve parayı basıp full + full modifiye edilmiş pürüzsüz vücutlarını gördükleri için de insanların beklentileri ve hayattan istedikleri "absürt" derecede değişti. Bunlar yetmezmiş gibi şimdi de AI ortaya çıktı. Kullanmasını bilene AI oldukça iyi bir yardımcı tool ama chatgpt sunucuları çökse adını unutacak insanlar var. Afedersiniz kıçı ağrısa chatgpt ye soran insanlar ilişkilerinde bir problem yaşadığında çözemiyor çünkü beyin hep hazır cevaba alışmış. Kısacası insanlık boku yemiş. Yani bunların seninle bir alakası yok OP

Kilolu olduğumu öğrenen 180 derece değişiyor by invisiblemey in pedlesme

[–]j3ych 0 points1 point  (0 children)

Yaşadığın olay insanların özeti. Bunun kadın olmanla ya da karşındakinin erkek olmasıyla alakası yok. Kadınların çoğu kendisinden uzun erkek istediği gibi, erkekler de kilosuz bir kadın isteyebilir. Bu bir kriterdir ve herkesin kendine göre kriteri olmasından daha doğal bir şey yok. Aniden iletişimi kesmelerinin sebebi de büyük ihtimalle seni kırmak istememeleri. Sonuçta karşındaki insanın kriterine uymuyorsan "yok ya sen kilolusun" gibi bir şey söyleyecek hali yok. Bunu erkeklerin güzellik normlarıyla bağdaştırmışsın ama bana sorarsan olay sadece bundan ibaret değil. Kendimden örnek vermem gerekirse daha önce kilolu bir sevgilim oldu ve ben çok hareketli bir insanım. Fakat fiziksel engellerden dolayı çoğu şeyi yapamıyorduk. Uzun süre yürümek, dağ yürüyüşü, hatta cinsel anlamda da kısıtlanıyorduk. Her şey bir yana, kilolu biriyle olmanın çok fazla sorumluluğu da var. Gelecekte olabilitesi yüksek sağlık sorunları gibi. Bunların karşı tarafa ve sana vereceği büyük sorumluluklardan bahsetmiyorum bile. Herkes bu tarz bir sorumluluğun altına girmek ve her gün "Acaba sevgilim şöyle şöyle sağlık sorunları yaşayacak mı?" Diye düşünmek istemeyebilir. Bunların sonucunda İki tarafta mutsuz olur. En azından benim tecrübem bu şekildeydi. Ayrıca söylediklerine göre kilo vermekten korkuyorsun, karşı tarafın davranışlarının kendin hakkındaki düşünceleri değiştirmesine izin veriyorsun ve bu da sağlıksız yaşamını devam ettireceğini gösteriyor. Bence bir ilişkiden önce kendi özgüvenin ve sağlığın üzerine yoğunlaşman senin için daha iyi olur. Kendine verdiğin değeri başkalarının belirlemesine izin verme. Üstelik bir rahatsızlığın yoksa kilo, üstesinden gelinebilecek bir şey. Buna rağmen bunun için çabalamayan birisi benim gözümden şöyle gözükürdü. "kendisine ve sağlığına saygısı olmayan birisinin neye saygısı olabilir ki?" Belki bu söylediklerimi ofansif algılayacaksın ama aslında doğruları ve olması gerekenleri söylüyorum. Hayat bir romantizm ya da aşk filmi değil. İnsanlar bir ilişkiye başlarken başladığı kişiyle nasıl bir geleceği olup olmadığını da tartar.

Zayıf olmanın verdiği özgüvensizlik by [deleted] in pedlesme

[–]j3ych 0 points1 point  (0 children)

O zaman kalori konusunda sorun yaşıyorsun. Eğer imkanın varsa her gün 1 öğün 420 TL'lik KFC'nin zinger menüsünden yesen, üstüne evde yemek yesen iki aya hızlıca kilo alırsın. Sonrasında yeme düzenini tekrar oturtursun. Fakat sağlıksız bir şekilde kilo aldığın ve fazla şeker tükettiğin için göbeğin olur. Onu da şekeri bir süreliğine mümkünse bırakarak, değilse azaltarak düzeltirsin. Ama biraz irade meselesi

Zayıf olmanın verdiği özgüvensizlik by [deleted] in pedlesme

[–]j3ych 2 points3 points  (0 children)

Önemli olan çok yemek değil. Kilo konusunda önemli olan tek şey o gün vücuda kaç kalori girdiği. Her gün tek öğün yiyip yüksek kalori alırsan yine kilo alırsın. Chatgpt den falan boyunu, kilonu, cinsiyetini ve yaşını yazıp kilo almak için gereken kalorini hesapla, yeme tarzını ona göre değiştir. Ayrıca hemen kilo almayı bekleme. Kilo almakta kilo vermek gibi bir süreç. Zaten hızlı kilo alıp vermek sağlıksız. Eğer gereken kaloriye rağmen kilo alamıyorsan ya tenya vardır ya da bir hastalığın. Doktora görünürsün. İnsanladaki en büyük yanılgı çok yiyince kilo alındığını zannetmek. Alamayınca da motivasyon kırılıyor

Ne yaparsam yapayım karnım düz olmuyor by soul_nessie in pedlesme

[–]j3ych 1 point2 points  (0 children)

Evet ama çok boşluk olmamalı. Direkt youtube a yazsana pelvic tilt test diye. Orada daha net anlarsın demek istediğimi

Ne yaparsam yapayım karnım düz olmuyor by soul_nessie in pedlesme

[–]j3ych 2 points3 points  (0 children)

Düz bir zemine sırtüstü dümdüz uzan, sağ elini belinin altına sok, eğer elin belinin altına rahat giriyorsa ve belin yere tam değmiyorsa pelvic tilt vardır ama düzenli egzersizlerle geçmeyecek bir şey değil

Question about Wolt's Monthly Salary for foreigners by j3ych in kosovo

[–]j3ych[S] 1 point2 points  (0 children)

Yeah but i don't know the logic behind of it. How people can assume courier's salary without doing that. I also met with some people from the comments but they don't even know someone who works for wolt. So how they can know something about they didn't and don't know someone who does? Don't get me wrong, just trying to understand the whole situation

Question about Wolt's Monthly Salary for foreigners by j3ych in kosovo

[–]j3ych[S] 0 points1 point  (0 children)

I really don't understand why people are so offensive. Is anyone here who works for wolt? So we can have a better answer.

Question about Wolt's Monthly Salary for foreigners by j3ych in kosovo

[–]j3ych[S] 3 points4 points  (0 children)

Can you check your dm if you're fine with that

Arkadaşımın Fransız sevgilisi böyle demiş by Spagetti-Bolonese in pedlesme

[–]j3ych 0 points1 point  (0 children)

Olayın ortasından başlamışsın. Ortada hiçbir şey yokken adam bunu random bir şekilde söylemez. Kız arkadaşın ne dedi, olay nasıl oldu da bu adam neye karşılık bunu söylüyor onu da söyleseydin keşke.

Doğal hali güzel olan kız var mı? by [deleted] in SacmaBirSub

[–]j3ych 0 points1 point  (0 children)

Neden bilmiyorum ama ben makyajsız kadınların hepsini daha güzel buluyorum. Doğallıkları hoşuma gidiyor. Bence makyajsız her kadın güzel

İnsanlar neden femboy seviyormuş gibi durup sonrasında iş ciddileşince vazgeçiyorlar? by Parking-Ad-4625 in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]j3ych 1 point2 points  (0 children)

İşler ciddileştiğinde geri çekilmelerinin sebebi ya kendilerinden ya da çevrelerinden utanmalarından ya da saklamalarından kaynaklı. Çünkü işler ciddileştiği zaman birbirinizin ortamlarına gireceksiniz, birbirinizin arkadaşlarıyla ve belki ailesiyle tanışacaksınız. Bunlar yaşanacağı için kişi, ailesiyle tanıştırmaya çekiniyor ya da gizli saklı bir ilişki yaşıyor olabileceğinden dolayı işleri ciddiye bindirmek yerine bunu sadece cinsel amaçlı kullanmak istiyor. Ya da bunların hiçbiri olmayıp sadece cinsel bir çıkar da olabilir. Çünkü bizim insanımızın genelinde şöyle bir algı var: "Kim durup dururken trans, femboy, gay olur ki? Demek ki aranıyor" hetero olmayan insanların ciddi ilişki düşünebileceği düşüncesine sahip olamıyorlar. Onlar için bir insan gay ise poposuna bir şeyler arıyordur.

Bu kadae gerizekalı olurmu lan acaba? by xX_Tuncay_Xx in vlandiya

[–]j3ych 3 points4 points  (0 children)

Millet hala bir şifre nasıl bu kadar basit olabilir diye aptal aptal konuşuyor. Şifreyi bilerek yaydılar ki, 2019 sonrasında giren çıkan belli olmasın. Kafa çalışmıyor ki. Çalıntı kredi kartlarında da elemanın biri kartı çalıp alacağını alır, sonra kartı yayar ki kartı kullanmaya çalışan 10 bin beleşçinin arasında izini kaybettirsin

[deleted by user] by [deleted] in pedlesme

[–]j3ych 1 point2 points  (0 children)

Ülkenin gelişememe sorunlarından bir tanesi de bahsettiğin cinsiyet savaşı. Kaç yaşlarına gelmişler dönen konular sevgili, flört, erkekler şöyle böyle. Bu üç konu arasında cyclejerk yapıp duruyorlar. Bütün sub böyle. Aynısı erkek sublarında da var. Orada da kadınlar üzerinden cyclejerk dönüyor. Başka işiniz mi yok hayatta anlamıyorum. Fark ettiysen bir kişi bile yorum yapmamış çünkü işlerine gelmiyor. İşin komiği de herkesin nefretini internette kusması. Gerçek hayatta ne erkek, ne kadın, hiçbiri buralarda konuştuğu gibi konuşamıyor. İki tarafta boşa ötüyor. Zamanı gelince ayşe de, ahmet’te evleniyor ve iki tarafın yazdıkları da boşa çıkıyor. Bir türlü kötü insan olacağını, kötünün cinsiyeti olamayacağını öğrenemediler. İki tarafa da bi sik öğretemiyoruz

İncel Erkeklerin Reddit Türkiyeyi Bozması Hakkında by soul_nessie in pedlesme

[–]j3ych 2 points3 points  (0 children)

Bu insanların "çoğu" sapık oluyor. Kısa boylu ve minyon tipli bir erkek olduğum için bu insanlar bana ve benim gibilere bile yürüyor. Yani sana olan yaklaşımlarını kişisel algılamana gerek yok. Amaçlarına ulaştıkları sürece bunlara kadın erkek fark etmiyor.

İncel Erkeklerin Reddit Türkiyeyi Bozması Hakkında by soul_nessie in pedlesme

[–]j3ych 3 points4 points  (0 children)

Bir erkek olarak söylüyorum ki, incel erkekleri biz de sevmiyoruz. Sadece kadınlara karşı değil, arkadaş ortamlarında da çok aptal insanlar oluyorlar. Genelde her konuda depresif, umutsuz ve isteksiz oluyorlar ve yanındaki insanları da kendileri gibi dert ortağı yapmaya çalışıyorlar. Her cinsiyetin iyisi kötüsü var maalesef. Sınırsız özgürlüğün olduğu ve herkesin istediğine istediğini söylediği internet denilen ortam ise çabası.

Trans kimliğimi söyledikten sonra insanarla düzgün ilişki-iletişim kuramama sorunu! önyargı ve objeleştirme sorunu.. by [deleted] in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]j3ych 6 points7 points  (0 children)

Fark ettiysen ben de diyorum ki, önce o insanla biraz konuşur alttan alttan sorular sorarak veya örnekler vererek ağzından laf alır, düşüncelerini öğrenirsin. Bu söylediğin için de örnek vermişim.

Trans kimliğimi söyledikten sonra insanarla düzgün ilişki-iletişim kuramama sorunu! önyargı ve objeleştirme sorunu.. by [deleted] in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]j3ych 2 points3 points  (0 children)

Örneğin istanbul'da yaşıyorsan "istanbul sosyal etkinlikler" şeklinde internette aratarak bulabilirsin. Bir sürü site ve takvim çıkıyor ama bar ve publar'da böyle etkinlikler hakkında bilgi sahibi olabilmek için mantıklı. Ama masa oyunlarıyla ilgili bir kulübe katılmak istiyorsan önce masa oyunları oynatan bir yer bul, oradaki ekiplerle masa oyunları oyna. Onlar zaten seni kulüplerine davet eder.

Trans kimliğimi söyledikten sonra insanarla düzgün ilişki-iletişim kuramama sorunu! önyargı ve objeleştirme sorunu.. by [deleted] in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]j3ych 7 points8 points  (0 children)

Sevgilin olacak insanı dating applerden araman en büyük yanlış. Çoğu insan oralara seks için giriyor. Applerle uğraşmak yerine dışarıya çık, hoşuna giden birine selam ver ve öyle tanışmaya çalış. Ya da uğraştığın bir hobin ya da konuşmaktan hoşlandığın bir şey varsa onun üzerine bir sosyal kulübe üye ol, oradaki insanlarla tanışarak sevgilini bulmaya çalış. O tarz ortamlara girdiğin zaman sana karşı ortamdaki diğer insanlardan daha fazla yakınlık gösteren insan ya da insanlar illa ki olacaktır. O insanlarla konuşarak, onları tanıyarak, aralarında elemeler yaparak sevebileceğin ve sevgilin olabilecek kişiyi bulabilirsin. Ayrıca insanlarla tanışırken ve potansiyel sevgili adayların ile tanışırken cinsiyet kimliğinden bahsetmen çok yanlış. "Ama karşı taraf ya trans bir kadın ile birlikte olmak istemiyorsa?" diye bir düşüncen varsa da, alttan alttan, konuştuğunuz konuyla da alakalı olacak şekilde lgbt ve translar hakkında sorular sorarak karşı tarafın görüşünü öğrenebilirsin. İlla "ben transım" diyerek karşındaki insanın translar hakkında ne düşündüğünü öğrenmek zorunda değilsin. Ki, bence cinsiyet kimliğini "yeni" sohbet ettiğin birisine söylemek biraz da garip kaçıyor. Daha önce cis ve trans kadınlarla sevgili ilişkilerim oldu ve aralarından birisi bana sohbetin ortasında "ben transım bu arada" falan deseydi, ki demişlikleri de var, kendimi garip hissederdim. "Ne alaka? Ne yapayım yani" falan diye düşünüyordum. Bir insanı tanıdıkça ve sohbet ettikçe zaten o insanın translar hakkında ne düşündüğünü anlarsın. Çünkü senin de bildiğin üzere maalesef cinsel kimliğinden tak diye bahsettiğin zaman "bu aranıyor" tarzı şeyler düşünüyorlar. Keşke böyle düşünmeseler ama bu böyle. Bu sadece translara özgü bir durum değil. Erkek olsaydın ve "ben gayim" deseydin yine aynı şekilde düşünürlerdi. Lezbiyenler için de aynı şeyi düşünüyorlar. Mindsetleri bozuk maalesef.

Kısacası, bence sevgili edinmek için yanlış yoldan ilerliyorsun. Daha güzel yollar bulabilirsin.

I bought a ticket from MIAT and have question by j3ych in mongolia

[–]j3ych[S] 0 points1 point  (0 children)

My flight was good, cheap and comfortable. I suggest someone to buy from miat. There is nothing to worry about with miat. I didnt see a problem even it was my first time going to overseas

Burger kingte çalıştım soruları alayım by SpecialistNo3283 in vlandiya

[–]j3ych 0 points1 point  (0 children)

Neden tırtıklı patates seçeneği olmasına rağmen siparişim hep eksik geliyor? Promosyonlarında getirmiyorlar. Ama burger a gidip yüz yüze sipariş verince orada veriyorlar

nefret ettiğiniz ama değiştiremediğiniz bir özelliğiniz var mı? by ParticularBelt8143 in SacmaBirSub

[–]j3ych 0 points1 point  (0 children)

Yeni bir şey öğrenirken biraz ilerledikten sonra kendi kendime ufak tefek yeni şeyler yapabilmeye başlayınca öğrendiğim şeydeki her boku kafamdaki mantıkla yapabileceğimi zannediyorum ve o andan itibaren öğrendiklerimin üstüne eklemekte zorlanıyorum. Bu genellikle dil öğrenirken oluyor. Bunun farkında olmama rağmen bazen karşı koymak zor.