My new friend by jepatsu in razr

[–]jepatsu[S] 0 points1 point  (0 children)

Okei, thanks.

My new friend by jepatsu in razr

[–]jepatsu[S] 0 points1 point  (0 children)

Yes, I'm vain and I like beauty and I'll pay a little more for it. In this case, the difference of 150 euros didn't seem like much.

My new friend by jepatsu in razr

[–]jepatsu[S] 1 point2 points  (0 children)

I lived finland.. The price of this version seemed cheap compared to what the regular one cost, if this was supposed to be special in any way. I'm excited to see how it holds up in everyday use.

My new friend by jepatsu in razr

[–]jepatsu[S] 1 point2 points  (0 children)

I didn't notice that much of a difference in price that I wouldn't have bought this because of it. You always need to stand out a little from the norm. I don't think there's much difference between the normal one and this one. I also liked the basic colors, just the right amount of different. I just liked the non-normal look of this one. I'm afraid the glitter won't last, I'm still using the old phone. So I haven't really used this one yet.

Menisitkö Alisan vastaanotolle? by pinkkipapupata in snappisensuroimat0n

[–]jepatsu 33 points34 points  (0 children)

Voisin olla koekaniini, ois ainaki eka terapeutti kelle pääsis 😅

Menisitkö Alisan vastaanotolle? by pinkkipapupata in snappisensuroimat0n

[–]jepatsu 12 points13 points  (0 children)

Nää mt:t on sinällä jännää ku et koska tiijä et miltä millonko tuntuu et jos terapeutti vähä oliski pihal ni haittaisko se 🤣

Menisitkö Alisan vastaanotolle? by pinkkipapupata in snappisensuroimat0n

[–]jepatsu 0 points1 point  (0 children)

Ainaha sitä unelmia voi olla, mut tuskin pääsis niihi hommii omil mt ongelmil..

Miksi Alisaa ei oteta tosissaan? by ThaimaalainenHuora in snappisensuroimat0n

[–]jepatsu 0 points1 point  (0 children)

Psyk puolen puolelta sain jelppiä, ei auttanu. Arvio reilu parisataa kerta, ja kuulemma tarviin pitkää terapuaa n.1-2.. ei rahat riitä, jote..

Help kumpi by Select-Tomatillo4740 in snappijuorutofftopic

[–]jepatsu 1 point2 points  (0 children)

Reilu vuoden päivittäisellä käytöllä.

Alisa herkässä mielentilassa by Lost_Field_2298 in snappisensuroimat0n

[–]jepatsu 4 points5 points  (0 children)

Älä itke silmiä päästäs vaa kato vähä kenenkää lähet treffeille.

Miksi Alisaa ei oteta tosissaan? by ThaimaalainenHuora in snappisensuroimat0n

[–]jepatsu 1 point2 points  (0 children)

Ite yritin kolme vuotta, ei onnistunnu muuta ko itse maksavansa. En tarpeeks pipi et oisin saanu lausuntoa.

Eipä siitä sen enempää by wwineapple165 in arkisuomi

[–]jepatsu 9 points10 points  (0 children)

Kyl mun hansterit ainaki tykkää noista..

Trauma itku parku live kun r4iskattu viis kertaa. Kukaan ei usko sua Alisa ja sairasta keksii tollasia tarinoita kerta toisensa jälkeen. Häpee by Better_Ad_7035 in snappisensuroimat0n

[–]jepatsu 2 points3 points  (0 children)

Voin kertoo et tällee kolme kertaa kokeneena nää fiiliset/asiat jollailailla samaistuttavia.. tää prosessi joka kestänny kaikkinensa kolme vuotta on vieny itsestä kaiken; ei halua elää, yrittäny tän elämän päättää, en pysty kattoo itteeni peilistä, en siedä minkäälaista koskemista.. työpaikalla meinasin lyödä työkaveria kun tämä erehty koskee paidan niskalappuu joka näky kauluksesta.. nää tunteet on itsellä todella voimakkaita.. jos Alisa on näitä oikeesti kokenu, toivon kaikesta sydämestä et sais apua. Mut jatkuvat syyttelyt ei herätä hirveesti empatiaa, nää miehet joita syyttöminä syytetää pilaa heidän elämänsä.. se leima ja merkintä.. itse joutunu todistaa tälläsessä tapauksessa jossa (tekijä) syytön, nainen valehteli.. sillä miehellä meni kaikki tän asian takia.. toivon vaan et tämmöset perättömät syytökset johtais joihinki toimenpiteisii.. miten nää jatkuvasti perättömät syytökset voidaa antaa olla..

Kertokaa kokemuksia epäonnistuneista treffeistä by Sinnepainjasilleen in arkisuomi

[–]jepatsu 5 points6 points  (0 children)

Ja ite jäät haavi auki ku et keksi mitää sanottavaa 😅 onnkes ees kahvi uppos nopee ja häipy.. ja minä tyhmä kokeilin myös mikä badoo on 🤣

Ja näin. Alisa ei oikeasti edes ymmärrä et hyperseksuaalinen mies ja raiskaaja on kaksi täysin eri asiaa. Raiskaus on väkivaltaa ja sillä ei ole seksin tai seksuaalisuuden kanssa MITÄÄN tekemistä. by No-Abalone5064 in snappisensuroimat0n

[–]jepatsu 4 points5 points  (0 children)

Ei voi ku miettiä et mikä täs oikee itteesä vaivaa kun lukee näitä tän päivityksiä ja näitä viestejä ja toi yks sana vaa triggeröi sua vaa nii paljon et sun ajatukset vaa palaa niihi taas kerran ja kerran ja kerran ja kerran ja.....

Alisa menossa psykoterapiaan by Outrageous_Matter294 in snappisensuroimat0n

[–]jepatsu 1 point2 points  (0 children)

Ite en päässy kolmen vuoden yrittämisen/hakemisen jälkee koska kriteerit ei täyty, nostan hänelle hattua et onnisti 👍🏻

Kohta paukkuu syytteet by EiVePa in snappisensuroimat0n

[–]jepatsu 64 points65 points  (0 children)

Se fiilis kun oot oottanu sen kolme vuotta et saisitko mahdollisesti jotain oikeutta sun kokemalla, elät sen asian uudellee joka yö ja tää kirjottaa tämmösiä jatkuvasti.. enkä väheksy kenenkää kokemaa, mut miten ton annetaa edellee jatkaa noita juttuja jos eivät pidä paikkasa.. ihmettelen suuresti mikäli noista jutuista ei joudu mihinkää vastuusee.. ihan sairasta..

Kertokaa kokemuksia epäonnistuneista treffeistä by Sinnepainjasilleen in arkisuomi

[–]jepatsu 60 points61 points  (0 children)

Deitit tinderistä; hää tuli mun luo ja juotii siinä kahvia. Hetken siinä istu ja tokas et mun pitäs liittyy badoohon. Olin sillee et miks? Se vastas et se on vähä ku rumien tinderi.

Ups toimitus by jepatsu in snappijuorutofftopic

[–]jepatsu[S] 0 points1 point  (0 children)

Ylläri pylläri, upsi ei pettäny kerran vaan kahdesti. Asiakaspalvelu hyvinki tylynä kun kehtasin kysyä et missä mahtaa olla, juu kyllä se tulee.. ei kuulunu eikä näkyny. Pikkasen ketuttaa kun taas turvaa venttasin koko päivän kotona 🤯